Ik ben 1.68 en pas hem ook prima. Al zal er verschil zitten in merk of winkel.. Hij valt op m'n enkels, zo vind ik hem ook wel horen.. Erg blij mee en veel complimenten! Ook leuk...
Ik heb er ook 2 van de Action, 1 net als op een plaatje eerder in dit topic alleen dan met paars. De stof is wel heel dun en je moet uitkijken dat er geen haken in de stof komen, onze poezen mogen niet op schoot als ik die jurk aan heb. Ook al was ie dan goedkoop, vind het toch zonde. In de winkel toen ik 'm kocht hoorde ik een vrouw naast me zeggen dat de jurken doorschijnen maar bij mij is dat niet het geval (gelukkig). Twijfelde daardoor nog even maar ze zitten heel comfortabel. Ik heb ook een zwarte, strapless maxi dress van de Action. Die zit ook heel lekker, en beide vallen ze heel mooi. Ik heb een klein buikje en door het model valt dat niet op. Ben er dus zeer tevreden over, ook qua prijs gezien valt het niet tegen.
Een unieke strapless gemaakt door mijn moeder in allerlei kleurtjes printjes etc staat op de stof/ 1 turquoise met grijs.
Ik heb er gisteren weer een paar besteld, heerlijk! Eerst was ik niet zo kapot van de maxi-dress, maar nu met dit warme weer zijn ze echt heerlijk! Lekker luchtig, kreuken niet, zo droog. Super! Voel me er ook wel lekker in, korte jurkjes kan ik ook wel aan, maar ik heb van die wite melkflessen als benen en dan vind ik de maxi-dress toch netter staan....puur eigen gevoel. Ik heb er ook 2 van de Action trouwens, die heel goed bevallen. Ben benieuwd naar de nieuwe, die zijn duurder (V&D) en komen vandaag binnen als het goed is.
Tot waar is het normaal dat ze vallen eigenlijk? Ik ben 184 cm dus het hangt al snel op hoog water. Tot de enkel?
ik heb deze, van Desigual. Super blij mee! Ik ben 1.75m en de lengte van deze jurk is bij mij precies goed. Desigual Maxi Jurk V&D
Ik heb er meerdere. Ik hou der van en vind het heerlijk zitten. Draag er vandaag ook 1 met allemaal bloemen. Maar ik ben 1.68m en bij mij vallen ze altijd perfect.
Net maar even 5 exemplaren bij Shoeby besteld 😉 Nu hopen dat ze net zo mooi vallen als mijn Geisha jurk 😀
Jaaaa daar hebben ze hele mooie! Ik heb er daar vorige week ook 1 gekocht en hij zit als gegoten. Zal straks wel iets langer vallen als ik bevallen ben, maar dan kan ik um door middel vh koortje wat opheisen.