Hey! Ik heb laatst ook 1 gekocht met split op fashionchick.nl Echt hele leuke heb je daar. Misschien zit er ook wat voor jou bij xx
ik kwam net deze tegen in mijn zoektocht... EASY MAXI JURK - Vero Moda Ik heb er vandaag twee gekocht bij Action. Een donkerblauwe en een aqua blauwe. Ben me nu alleen ernstig aan het afvragen waar mijn strapless bh heen is?
Ik draag ze wel en ben maar 1.54m. Je moet kijken voor petite. Dat is dus kleding voor dames die niet zo groot zijn. Dan kan je dus ook leuke lange rokken en maxidresses vinden.
Ik heb denk ik zo'n 12 maxidresses. 5 uit de tijd dat maxidress nog gewoon "lange jurk" heette en er nog geen hond in liep (3-4 jaar terug) En de rest uit de maxidress-tijd. Met print, effen, bloemen, grafisch, met kant. Ben er dol op!
Ik heb vandaag deze gekocht: Grijze LTB Jeans Jurk | Le Ballon Ik ben overigens ook maar 1.68 maar toch is die niet te lang.
Ik heb een donkerblauwe van Zalando, een blauw wit gestreepte van Only en een grijze maxiskirt van Object. De laatste draag ik eigenlijk het vaakst, leuk met wit topje en spijkergiletje. Eronder draag ik sandaaltjes of sneakers. Hou het altijd neutraal, want ik hou niet van prints
Net een hele leuk blauw met wit gestreepte gekocht bij Primark voor 10 euro. Hadden ze nog meer erg leuke maxijurken.
idd kan prima. heb mijn roze dress ook naar de kledingmaker gebracht, was net even te lang. nu is hij perfect en zit hij prachtig. Koste me 10 euro
Welgeteld 1. Ben 1.66 en eigenlijk is het een h&m mama jurk. Helemaal zwart met onder de buste een mooi werkje van fijne kralen/rechte staafjes. Binnenkort toch maar kijken voor wat meer van die jurken, want hij zit heerlijk.
Gisteren heb ik er nog eentje bij gekocht, lekker luchtig! Jurk Uranus blauw - Eksept - Jurken - Kleding - Dames - Shoeby
oo die wou ik ook.. maar twijfel over welke maat ik moet nemen.. nooit eerder hier besteld en weet niet of t groot valt of niet