De bovenste is van de bonprix en de onderste van de we. De bovenste valt wel ruim, ik heb normaal 42-44 en deze heb ik in 40-42 gekocht.
Ik heb em gewoon in de winkel gepast Valt wel wat ruimer hoor, maar zo hoortie volgens mij ook wel te zitten (zie reclamefoto)
Die heb ik ook! Met dat touwtje om de middel? Ben dol op deze jurk en hij blijft ook mooi na herhaaldeijk wassen.
- zwart bandeau mode - panterprint met touwtje bij middel met veertjes aan het einde van Kruidvat - grijze met zwarte palmbomen van only - licht blauw met witte streepjes en hoge split aan de zijkant - marineblauwe en witte streepjes met hoge split en touwtje bij m'n middel Denk dat dit het wel was Ik hou van de maxi jurk! Ik ben 1.68, maar als ze ietsjes te lang zijn vind ik dat geen enorm probleem. Leuke sandaaltjes of Flip flops erondere en good 2 go!
Nee, zonder touwtje. Ik heb foto's op internet gezien van die van jou volgens mij. Die van mij heeft wat dunnere witte strepen en is zonder touwtje en geen split. En valt strak als een hemdjurk.
Nog even een aanvullende vraag: ik heb een beetje last van mijn dijen die langs elkaar schuren als ik loop. Daarom doe ik in de zomer minder jurkjes en rokjes aan. Maar het kan wel met de juiste broekjes, dus: Welke broekjes met pijpjes dragen jullie eronder? (Niet die dames met mooie strakke benen natuurlijk )
Je moet er wat voor over hebben hahah... ik vouw hem altijd omhoog... wel uitkijken dat ze dan niet recht je poes in kijken
Klopt, ik heb hem 2 maten groter gekocht en past perfect. Heb hem in 2 verschillende kleurtjes waarvan deze ( die op de foto ) dus nu onderweg is Ik koop vaker kleding via China dus ben er bekend mee