Hallo Mijn zoontje is nu 4 maanden oud en is ongeveer 70 cm groot. Hij heeft een gevoelige huidje (net als mama en papa). Ik heb een Bondolino standaard voorgevormde draagzak maar hij heeft zo last van rode en geïrriteerde knieholtes. Ik gebruik hem alleen om buiten te wandelen (+/- 1 tot 2 uur per dag) dus niet bij het huishouden ofzo. Ik probeer de kleding netjes naar beneden te trekken zodat daar geen vouwen of plooien zijn en volgens mij doe ik hem ook niet te strak. Maar wat doe ik dan verkeerd, of is deze draagzak dan toch niet geschikt voor mijn kindje. Wie heeft er tips voor mij? (Kinderwagen vindt hij trouwens verschrikkelijk en dan is het alleen maar huilen). Dus wel graag een systeem om te dragen. Bedankt alvast voor de tips dames.
Ahh zie deze vraag nu pas voorbij komen Zitten de knietjes hoger dan de billen. Vaak is dit een teken dat ze te veel in de knieholte hangen. Over het algemeen hoeft het niets te betekenen en is het ongeveer net zoiets als de afdruk van je sokken in je enkel. Je zou er misschien een spuugdoekje tussen kunnen zetten? Zit hij niet overspreid in de drager?
Ik heb hem een paar dagen met het draagdoek gedragen. Het probleem was dat de knieholtes altijd rood bleven, echt geiriteerd. Nu alles genezen is is het ook weer ok en kan k hem weer gewoon met de bondolino dragen. Misschien toch een andere oorzaak of een combinatie van factoren. Wat bedoel je met overspreid? Bedankt voor je antwoord trouwens.