Mischien een hele stomme vraag Ik moet nog tot 25 maart Foliumzuur slikken voordat ik aan de vier weken foliumzuur slikken zit. Heb echter over 5 dagen al mijn eisprong, ik slik 0.5 mg per dag...helpt het als je 2 per dag neemt en zo eerder kunt stoppen? Of helpt dit geen fluit en moet ik gewoon rustig afwachten ? (ben een beetje ongeduldig ) Wie o wie kan me antwoord geven :
nee dat helpt niks, want je het teveel per dag plas je weer uit. ik heb een keer een dergelijke vraag bij de VK gezien die zei ook dat het geen zin heeft om meer te nemen. en joh maak je niet te druk, 3 of 4 weken. als je het tot de 10e week doorslikt is het prima.
Het is ook niet verplicht hoor op foliumzuur te slikken Het is ook echt niet erg als je een keer een dagje vergeet oid... Wil je zwanger worden, dan kun je het beste foliumzuur blijven slikken totdat je ong 10 weken zwanger bent.
ik kwam er bij mn eerste pas na 8 weken achter dat ik zwanger was..was er ook niet mee bezig en ben dus toen pas foliumzuur gaan slikken... dus erg kwaad kan het ook niet hoor