Hoi ff een vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door stacia, 14 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stacia

stacia Actief lid

22 jan 2008
    106
    0
    0
    accountant
    amsterdam
    Hoi allemaal ik had een vraagje ,want ik voel me echt misselijk er komt wat zout water in me mond,ik heb een cycl,van 28 dagn,ik denkda het schommelttussen 27 en 28 dgn,maar mijn vraag is dat ik 19 nov ongi was geweest,ikheb in de nacht van zaterdag sex gehad zonder condoom,me virend is wel niet in me klaar gekomen , maar kan ik dan zwager zijn want ik moet ongi worden komend week en voel me misselijk het is de 2 dag dat ik me misselijk voelt ,en het zout achtig water in me mond,maar ik twijfel want ik heb geen innestellings bloed gehad maar jah ik hoop een seruese reactie ,ik wil graag een kind

2. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik zie dat je hier nagenoeg dezelfde vraag hebt gesteld een paar weken geleden in een andere topic die je hebt geopend. Het was handiger geweest om die topic op te zoeken en je vraag te stellen.
    Of je zwanger bent kan niemand je vertellen behalve een zwangerschapstest als je menstruatie wegblijft.
    De kans bestaat wel dat je zwanger bent, al is deze kans niet zo groot (maar dat is ook al in de vorige topic gezegd) ;)

Succes met afwachten!

Deel Deze Pagina