Super blij met me babyfoon met camera!

Discussie in 'Babyuitzet' gestart door Belle22, 22 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle22

Belle22 Bekend lid

22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw
    Hoi dames!

Voor de dames die nog zwanger zijn en niet weten welke baby toon ze moeten nemen met of zonder camera..
    Ik heb er 1 met camera en ben der zo erg blij mee !
    Het is zo leuk om beneden te zitten en te zien wat je kleine allemaal uitspookt.. M'n kleine is nu 5 maanden en t is echt heerlijk om te kijken hoe die in slaapgevalt wn wat hij doet als tie wakker is en ligt te draaien enzo..

Wou het gewoon even melden dat dit is echt aan te raden is en het extra geld echt waard is vergeleken bij een babyfoon zonder camera ..
    :):)

Liefs

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hadden er altijd één zonder camera en hadden weer een babyfoon zonder camera gekocht voor de jongste. We misten het niet en ik vond het eerlijk gezegd ook maar onzin. Maar die tweede babyfoon werkte niet goed, na reparatie nog niet. Toen kregen we gratis een andere, met camera. En ik moet zeggen... 't Is toch wel leuk inderdaad. En hoe ouder je kindje is, hoe handiger. Zeker nu er ook regelmatig vriendjes komen spelen, vind ik het wel fijn dat ik dat toch ook een beetje in de gaten kan houden. En als je ziet hoe lang je zo'n ding gebruikt, is het het extra geld ook wel waard. Onze oudste is bijna 5 en wij hebben hem nog op zijn kamer staan en voorlopig zie ik hem nog niet weg gaan.
    Ik vind het dus ook wel een aanrader.

Deel Deze Pagina