@malka haha wat grappig dat was ik idd. We moesten nog naar de aneasesist maar konden de afdeling wel even zien alleen was het idd erg druk. maar zag hoe het eruitzag. weet ik waar ik terechtkom @fruity spannend meis, duim dat het snel door gaat zetten. Heel veel succes
bij mij is het heel goed bevallen ook een keizersnee maar binnen een uur was ik klaar.. ruggeprik gehad ze leggen je alles duidelijk uit vertellen ook wat ze doen en er blijft een zuster bij je zitten terwijl de anderen met je bezig zijn. ik vond het echt ideaal ook daarna toen ik terug op de afdeling was werd ik goed begeleid ik ben blij dat ik in dat ziekenhuis ben bevallen!! ze hebben me echt goed verzorgt en lag daar met een super tevreden gevoel! ik vind het echt een aanrader maar dat is natuurlijk voor iedereen weer anders
dat klinkt heel erg mooi bijna mama super! hoop dat ik het ook zo mag ervaren. kom er woensdag achter. dank je wel voor je bericht
spannend hoor ellen!!! ik hoop dat het een mooie ervaring voor je mag worden! Voor mij is het nu bijna 2 weken geleden, en kijk nog steeds goed terug!
Superbevalling gehad.. Echt waar!!!!! Ik heb hele goede ervaringen.. Met ons gaat het trouwens goed hihi! Wie is nu aan de beurt???
@fruity geweldig meid!!! hier ook een superervaring gehad. lieve zusters, goede doktoren. De ks viel me heel erg mee. ze stelden me goed gerust. Nee echt ik kan sophia aanraden. ben heel gelukkig met deze ervaring. Julia is helemaal gezond en een superlieve baby
Ohh van harte gefeliciteerd Goed dat er positieve ervaringen zijn!!! En een KS is natuurlijk heel anders, maar uiteindelijk ook wel weer hetzelfde. Heb je nog even op A5 gelegen? In ieder geval veel geluk met Julia.. Geniet er lekker van!
Ik ben vlak na mijn thuisbevalling in het Sophia terecht gekomen ivm HELLP na mijn bevalling. Dit was (nadat ik weer bij positieven was) erg goed. Ze namen echt de tijd voor me, ook al was het erg druk. Ik kon niets verdragen kwa prikkels, als mn zoontje huilde kwamen ze me altijd ondersteunen en ook met de begeleiding bij de bv waren ze erg behulpzaam. 1 zuster vond ik minder, maar dat was haar persoonlijkheid. De rest (en ik heb er behoorlijk wat aan m'n bed gehad) waren super. Een minpunt was wel dat ze constant zomaar binnen kwamen, ik kon niet van bed dus ook niet de deurknop op rood zetten, dus van privacy was weinig sprake.
@ellen.. Ja, een wat moeilijkere start, maar alles gaat nu heel goed. En met Julia? Komt ze goed aan enzo? @jomidi Ja de privacy is inderdaad wat minder.. ik lag ook na de bevalling nog eens bij een bekende op de kamer.. dus dan is het al helemaal minder haha.
@jomidi wat naar dat je daarom in het zh kwam te liggen. moest je er lang blijven toen? @fruity wow wat een mooie foto van Colin, mooi ventje hoor! Emma is nog niet op geboortegewicht maar de flesjes gaan er goed in dat zit wel goed dus.ze heeft soms wat last van krampjes maar daar geven we infacol voor. Lijkt te werken hebben we het idee. Krijgt colin bv of fv? @malka dank je wel!
wij gebruiken ook infacol en ipv kraanwater barleduc, schijnt dat zwolle veel kalk in het water heeft. Toch heeft ons mannetje overdag geregeld last van krampjes, maar gelukkig nooit heel lang!
@malka oke dat wist ik niet van dat kalk. We zijn nu gestopt met de infacol en gaat nog goed (afkloppen haha) ze hahd blijkbaar ook teveel aan de melk want ze spuugde best veel. Nu krijgt ze minder en dat gaat wel goed en ze is veel rustiger. Denk dat ze daar ook krampjes van kreeg. Heeft Jairo elke dag last van krampjes?
Verschilt per dag, lijkt nu sinds twee dagen beterte gaan, maar durf niet zo goed met de infacol te stoppen haha! Hoe doet Emma het? Vindt ze haar zusje lief?
Zit heel veel kalk in het water in Zwolle.. Colin heeft af en toe ook wel krampjes, maar gebruik geen Infalcol.. hij heeft het alleen even na het voeden.. Hij is nogal gulzig, misschien telt dat mee... Jullie geven flesvoeding?
@malka Ja Emma vind haar zusje erg lief. Gelukkig wel. Ze geeft steeds kusjes en aait haar als ze huilt, heel schattig. En amber? ook dol op haar broertje? @fruity geef idd fv. geef jij bv? Julia was ook heel gulzig. Nu de flesjes wat groter zijn wat minder. zitten ook al even op de 60 ml per keer. Meer wil ze niet echt En ze spuugt dan ook meer. Krampjes hier niet perse na de voeding eigenlijk. Colin's krampjes gaan snel vanzelf over?