welke meiden bevallen in ziekenhuis Zwolle? (sophia)

Discussie in 'De bevalling' gestart door Ellen291982, 19 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ja, ik geef borstvoeding.. maar weet niet of dat echt verschil maakt haha.. Opeens had Colin eergister heeel veel krampjes.. Ik ben sinds gisteren aan de infacol begonnen en het werkt als een trein..
    Super! Het kan ook geen kwaad om het te gebruiken, dus voorlopig stop ik niet.. het schijnt dat de darmen na 3 maanden goed rijp zijn ongeveer.. dus ik probeer mij daar aan te houden.

Gaat het bij jou al beter? Ook met de gulzigheid?
    Groeit ze goed?

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@fruity idd kwa krampjes denk ik niet dat het verschil maakt. De bv loopt goed dus? wat fijn zeg. Hier is ze minder gulzig nu de flessen groter zijn. Ze zit al een tijdje op dezelfde aantal ml. Maar ze groeit goed. Ze zat op 20 gram na op haar geboortegewicht. Hier ook weer begonnen met de infacol omdat de krampjes weer vaak kwamen. Sneu is dat he!
    Idd na 3 maanden zouden de krampen veel minder voor moeten komen. Gelukkig maar!

3. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Mijn zus heeft ook nare ervaring met Zwolle, verder gaat hier bijna iedereen naar deventer en dat beviel mij super!!
    Is Hardenberg ook een optie voor jou?

4. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    ik zie dat je bevallen bent...hahah, alles goed gegaan?

5. Ellen291982

@patje het was heel erg goed gegaan. Echt een fijne bevalling gehad in zoverre dat kan. Ik werd heel goed begeleid en alles werd goed uitgelegd en ook toen ik in het zh moest blijven 2 nachtjes waren de zusters erg lief en ze hadden ook de tijd. Gaven nooit aan dat ze te druk waren terwijl er wel veel bevallen meiden lagen. Ik zou dit zh zeker aanraden.

Maar las dat je zus er geen goede ervaring mee had Waarom niet als ik vragen mag?

6. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Fijn dat het goed gegaan is en dat je een prettige ervaring daar hebt gehad.
    Het is soms ook maar net wie je treft en hoe hun humeur is.

Van mijn zus weet ik nog dat ze haar volgens mij niet serieus namen ze liep al op 42+5 en er was nog wat, maar daar zal ik naar moeten vragen, dat weet ik zo niet meer.

7. Ellen291982

@patje pfff kan me dan voorstellen dat je dan een nare ervaring hebt idd. Zo lang overtijd lopen is ook niet normaal. Vraag maar eens idd. ben benieuwd

8. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    42+5 is wel van de zotte!
    Ik ben met 42 ingeleid.

9. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Tegenwoordig laten ze je in het ziekenhuis tot 41 weken lopen

10. Ellen291982

@malka dat scheelt dan nog wel zeg! Idd 42+5 is echte te lang

11. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Het verschilt per ziekenhuis, volgens mij laat deventer nu weer langer overtijd lopen als zwolle, maar als je met 42 weken wil is dat geen probleem in deventer. ( Ik vind dat ok lang genoeg!!)

Deel Deze Pagina