Hier nog een poldergirl Volgens mij is er wel al een soortgelijk topic, "Mama's uit Flevoland" heet het geloof ik alleen weet ik niet of die nog open is.. *gaat even kijken* EDIT: Zie nu dat dit topic bij "zwanger worden" staat Ik heb niks gezegd..
yes ik kom uit lelystad !!!!!!!! leuk om te zien dat er meer mensen uit de polder komen! You are never alone.....
hey weten jullie leuke winkels (lees baby winkels) in de buurt? Vind het allemaal niet zo! Baby dump en prenatal zijn wel oke maar daar loopt half flevoland mee!!
Kleine Klantjes in Dronten, daar hoor ik leuke dingen over.. Babyhuys Babyspeciaalzaak in Harderwijk.. Groot! Verder zou ik het niet weten.. haha zover ben ik nog niet
Ik woon in de buurt van Dronten, maar ken Kleine klantjes niet. Waar zit die dan?? Je moet eens een dagje naar het Babypark in Kesteren gaan, das pas groot! En een hele hal vol met afgeprijsde artikelen, zoals kinderwagens, autostoeltjes etc..
die in wormerveer is nog groter. Daar ben ik pas met een vriendin geweest. Is ook wel een endje rijden. Maar de moeite waard..
Even op internet gezocht.. maar is ondertussen alleen nog maar webwinkel solly.. Welkom | Kleine klantjes
haha maakt niet uit. Op internet kan je lekker voor kijken. Even je eierstokken door laten klapperen zeg maar. Hoe lang zijn jullie bezig om zwanger te worden?
Zit nu in cyclus nummer 9.....Begin oktober spiraal laten verwijderen. Doordat ik 5 jaar geleden een grote buik OK heb gehad, mag ik al na 3/4 jaar bij de gyn komen. Als ik dus volgende maand ongi word, maak ik een afspraak. Zo snel is de tijd om gegaan!!! Echt ongelooflijk!