❤ Voorjaar 2016 gaan we voor de eerste! ❤ Wie gaan er vanaf maart - april - mei nog meer voor een eerste kindje? Misschien leuk om met elkaar af te tellen en ervaringen te delen! Veel liefs,
Leuk dat je reageert! Juni is eigenlijk ook nog voorjaar he! Ben je al (lang) gestopt met de pil o.i.d.?
Al vanaf begin september! Ook om te kijken wat mijn cyclus doet en of ik inzicht kan krijgen wanneer mijn ei is en welke symptomen ik daarbij heb! 1 maand heeft mijn cyclus wel ontzettend raar gedaan (64 dagen) de rest van de cyclussen waren tussen de 25 en 28 dagen!
netjes hoor. ik ben benieuwd of kijk cyclus gewoon normaal doet deze maand. ik zou morgen ongeveer ongesteld moeten worden. ga ook nog testen we hebben het deze maand ook niet helemaal veilig gedaan. dus ben wel benieuwd
Hej jb05 wat leuk dat je mee komt kletsen! Zijn jullie al lang gestopt met pil o.i.d.? Nog een vraagje.. wat slikken jullie allemaal? Ik vanaf december foliumzuur
Ik had een spiraal en die is er sinds december al uit. Maar toen eerst nog condoom gebruikt omdat ik ook even mijn cyclus wilde bekijken enzo, en vanaf deze maand dus niet meer Verder slik ik ook foliumzuur, voor de zekerheid... Maar moet heel eerlijk bekennen dat ik het ook soms wel eens vergeet
Ik ga in mei beginnen met foliumzuur. ik ben vandaag ongesteld geworden precies 28dagen na het stoppen! ben er erg blij mee, ik hoop dat de volgende cyclus net zo mooi loopt hoe doen jullie zo een hartje on je onderschrift?
Mooie cyclus Aanoniemous! Dat hartje heb ik gewoon gekopieerd van iemand anders en in mijn onderschrift geplakt! Jb05 ja hier vergeet ik het ook wel eens.. net zoals vandaag! (zometeen even innemen haha!)
Aanoniemous, ik had de eerste keer ook precies 28 dagen, daarna 32. Wil niet altijd wat zeggen Ik ga deze maand een testje eraan wagen, zou heel wat zijn als t in 1x raak is maar ik heb wel wat vage klachtjes. Afgelopen zaterdag en zondag echt super misselijk en spugen, nu weer minder alleen af en toe na het eten, al ruim een week super pijn aan m'n borsten en ineens 'pukkeltjes' op m'n tepels terwijl ik dat nog nooit heb gehad. Sinds gisteravond heb ik heel kleine beetje bruinachtig slijm, normaal heb ik dat nooit voor m'n menstruatie. Verwacht m'n menstruatie btw overmorgen (dan is dag 28). Maar zijn toch wel aantal vage dingetjes bij elkaar, toch?
haha ja ik heb ook te vroeg gejuicht het zet nog niet helemaal door. ach, 'gelukkig' heb ik nog 3/4 maanden om het uit te vogelen. ik hoop voor je dat het een positieve test word. vind het zo lastig, veel van de zwangerschaps kwaaltjes zijn ook naderende ongesteldheids kwaaltjes.
Ja klopt helemaal Aanoniemous! Ik heb ook heel veel kwaaltjes terwijl dat nog helemaal niet kan (tenminste niet van een zwangerschap). Mijn cyclussen: 28-27-28-64-24- en zit nu op dag 14 en heb nog geen eisprong gehad, dus echt regelmatig is hij niet. Jb05 wie weet!! Wie weet!! Spannend
ik las vannacht (nachtdienst) dat je voor je zeanger gaat worden ook een intake kan doen bij een verloskundige. een gesprek over erfelijke aandoeningen e.d. iemand van jullie die zo iets gaat doen?
Ik en mijn vriend zijn afgelopen maand begonnen, maar de eerste ronde is nog niet gelukt! Aankomende maand weer een nieuwe kans. Ik slik foliumzuur en tarwekiemolie.
Wij hebben dat niet gedaan. Dames, ik heb vanmorgen die test gedaan... nu meen ik een heel licht streepje te zien bij de T. Willen jullie even meekijken?