raldaellen, Shatavari is een homeopatisch middel dat er voor zorgt dat je cyclus stabieler wordt. Er staan op ZP al heel wat verhalen van meiden die snel zwanger zijn geworden na het gebruik van Shatavari. Moekie vertelde jij niet dat je er zo opgewonden van werd? Nou, bij mij juist het tegenovergestelde..Dus ik denk niet dat ik het de volgende ronde weer ga gebruiken.
Sanne: ja ik werd er wel een beetje meer opgewonden van. Voelde vooral zo`n kriebelgevoel in mijn onderbuik en rond mijn vagina Balen dat het bij jou het tegenovergestelde is! Ral: jij hebt ook al wel een pittige weg gehad! 7 jaar wachten op een tweede! Hopelijk is de derde een stukje sneller! Hier inderdaad ook nog geen geluk En ik loop bij een kliniek, dus ik krijg als het nodig is wat hulp. Nu eerst nog maar eens zelf proberen en kijken of de lf wat langer kan worden Gazy: hoe is het, al nieuws? Nurrie: hoe gaat het met je? de ongi al wat minder? JJ; al op vakantie? Zo ja, geniet ervan!
Hey moeke in juni gaan we de voor met z,n allen en dan hopelijk wat positieve testen hier duim voor ons allemaal echt wel , hier is de ongi al minder gelukkig wa pfff man man wt een opruiming zeg bahhhhhhhhhhhhhh
Ow Gazy, balen meid! Had zoveel goede hoop voor je Sterkte deze dagen! Nurrie, fijn dat het wat minder is. En inderdaad, volgende maand regent het hier positesten!
Hi meiden, Ik ben weer terug, even heerlijk van de zon genoten. En even niet bewust met zwanger worden bezig zijn. Laten we zeggen dat ik er even klaar mee was. Kortom heerlijk uitgerust. En nu weer druk aan het werk. Meiden ik moet nog even bijlezen, maar iedereen die ongi is geworden...balen!! Dikke knuffel en duimen dat volgende ronde wel raak is. Eigenlijk ga ik ervan uit dat deze maand weer niet raak is... Tot zojuist, had net klein beetje bloedverlies.... Zou het dan toch!?!? Pff dus ik kan weer aan dat irritante wachten beginnen.
jj, welkom terug! Helemaal uitgerust en ontspannen Spannend weer, de wachtdagen. En dat bloedverlies al, wie weet een innesteling! Wordt wel een keer tijd voor een positest hiero! Duim duim duim
Ik snap er helemaal niets meer... Het lijkt alsof de bloeding doorzet en ik ongi wordt!? Heb ook krampen.... Maar dat zou wel vijf dagen te vroeg zijn en ik ben nooit te vroeg , wel eens te laat. Ik snap het gewoon niet. Is er iemand die dit ook eens gehad heeft?
Wat raar.. Mijn dag van eisprong wisselt wel eens maar altijd een lf van stipt 14 dagen. Dus ik kan je hier niet mee helpen..
Ik zit inmiddels al weer 6 dagen voor NOD. Ik heb geen testen meer in huis, en als het nodig is, kan ik ook pas vrijdagavond nieuwe halen. Wel zo veilig Uiteraard voel ik wel weer vanalles, maar eigenlijk niks anders dan afgelopen maanden. We wachten wel weer af.
Jj, wat raar! ik weet dat bij mij in het eerste jaar alles mogelijk as qua cyclus. Maar als je normaal een regelmatige hebt is het wel vreemd. Is het al echt doorgezet? Misschien toch een testje doen? Sanne, goed van je hoor, geen testen! ( Maar via internet zijn ze zo besteld natuurlijk ) Hoop het zo voor je!
Nou ik ben echt ongi...grrrr best irritant. Snap niet zo goed dat de cyclus in een keer korter kan zijn. Ik heb nooit de pil geslikt, dus dat kan geen reden zijn. Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen toch? Heb ook geen zin om hier in te blijven hangen.. We kijken maar weer vooruit. Al moet ik zeggen dat ik nu wel heel benieuwd ben wanneer ik eisprong zal hebben.
Jj, balen meid! En wel raar hoor. Zeker omdat je niet aan de pil bent geweest. Misschien ovu testen of temperaturen? ( of doe je dat al?)
Hi meiden Ik heb net een ovu test gedaan. Een heel licht streepje, dus nog paar dagen voor eisprong. Hebben jullie ook pendels aangevraagd en geloven jullie erin? Kortom wat zijn jullie ervaringen...