Niet zo vaak testen meid.....je maakt jezelf gek! En zeker niet dagelijks. Hcg heeft ongeveer 2dagen nodig om te verdubbelen.
Wat gaaf meid! HCG dubbelt om de dag, maar eerlijk, ik heb er ook een stuk of 10 gedaan! 3x digitaal, de rest KV testen! Als je je er beter bij voelt, vooral blijven doen. Als vandaag mn mens. nog niet doorbreekt ga ik testen. Heb veel kwaaltjes als bij de vorige zw. Heb 2x bruin gehad en 1x roze. Ik snap er niets meer van.
Jeej!!!! Hele mooie test voor 4 weken. Maar wat Wishtobe zegt, niet zo vaak testen. Als je twijfelt doe dan zondag pas weer een test. HuiBooBee Oh echt... zo veel?? Nee ik heb maar 2 testen gedaan, maarja die van mij waren dan ook wel extreem duidelijk hoor Wishtobe Ik hoop het echt zo voor jou!!!! Duim, duim, duim!!
NOD lijst 08 april - Wishtobe, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 61, (1e ronde na bbz) 23 april - Dragonberry, 29 jaar, 2e kindje, ronde .. april - Akkie, .. jaar, 1e kindje, ronde ~ 29 mei - PoohB, 36 jaar, 1e kindje, ronde 26 ~ 8 juni - HBB, 25 jaar, 2e kindje, ronde 4 ZWANGER Brondy, 30 jaar, 17e ronde, 2e kindje, Jongen, due date 9 sept 2015 Nurrie, 35 jaar, ... ronde, 1e kindje, due date .. feb 2016 BEVALLEN Brondy, 27 jaar, 1e kindje, ronde 7 - jongen september 2012 HBB, 24 jaar, 1ste kindje, ronde 8 - meisje mei 2014 Clown12, 31 jaar, 1e kindje, ronde .. - jongen augustus 2014 Sher, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 - jongen november 2014 Junyor, 33 jaar, 1ste kindje, 1ste ronde IUI - maart 2015 Sharlene, 35 jaar, 2e kindje, ronde 4 - april 2015
Lijst aangepast voor zover mogelijk. Heb mijn vorige bevalling er ook ingezet, met mijn leeftijd van toen
Thnx meiden , huiboobeee ga heel hard duimen ik wil hem van jou ook zien en die buik had ik ook die van mij is echt opgezet en rond denk niet dat ik hem lang kan verbergen
Hopen dat de misselijkheid niet te lang aanhoudt nurrie..... Vandaag testje gedaan, zie wel waar de streep behoort te zijn, maar de streep is er niet echt Moet ook wel zeggen dat ik geen idee heb wanneer mijn nod is. Vorige cyclus was 10dagen langer dan normaal, dus wat ik nu moet aanhouden is een beetje giswerk. Huiboobee, ennnnnn? Getest?
Hopen dat het gelukt is..... Je kunt een pennestreepje zien, maar vind m niet roze, en veeeeel te dun. Dus wacht weer geduldig af tot volgende week....kijken of er dan een nieuwe ronde begint, of dat er toch een streepje komt.
Had al KV gehaald, ben ik ze vergeten bij moeders....kan maandag dus pas nieuwe halen Moeder woont ruim een uur rijden hier vandaan, beetje zullig om er dan voor heen en terug te rijden , haha. Maar misschien ook wel beter, dan ben ik verplicht om een paar dagen te wachten
Hier hetzelfde verhaal als Wish. Maar niet op de foto te krijgen Ja ja ja Nurrie? De kwaaltjes komen? Hiephiephoi! Nu maar hopen dat ze draagzaam blijven!
Lang plasje opgehouden, snel naar de KV gefietst, terug en meteen naar de wc gerend ...hihi. 5min zijn om, helaas, wit! Dan naar wachten tot cyclus voorbij is. Zoals al gezegd, geen benul wanneer nod is omdat vorige maand ineens 10 dagen extra bij geplakt zijn. Zit nu op dag 32 (normaal 28-31 dagen), vorige maand 40 dagen. Moet ik nu ook maar die 40 dagen aanhouden?
Jammer Wishtobe maar zou dan inderdaad even de 40 dagen aanhouden. Als dan nog niet is dan weer een test doen. Ik heb de 1e x op NOD getest met die van de action, gaf een duidelijke streep hoor. Maar ben bij de termijnecho ook een week vooruit gezet, misschien was hij daarom zo duidelijk???? @Nurrie hahahah fijn maar nu weet je zeker dat het goed zit toch?? Vanmorgen bloed laten prikken, dacht net dat de pleister er wel af kon. Mooi niet dus, begon gewoon weer te bloeden en nu doet het nog zeer ook. Morgen afspraak bij de vk en overmorgen naar de gyna, ben benieuwd of ze verbetering zien van het niertje, denk t niet hoor.