Welke meiden uit Overijssel , ook bezig om zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nurrie09, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Oh wauw! Die begint lekker te knallen!
    Al contact opgenomen met VK? Ga je ook meedoen aan moeders voor moeders?

2. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    MvM komt straks kwart voor elf heb kV nog niet gebeld mijn gyn is donderdag terug en dan gaat hij me bellen ivm de bbz en dood geborende in verleden denk eerste helft gyn ga staan en dan vk wil graag thuis bevallen ivm me eigen huisje

3. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Vind jou een topper dat je mee gaat doen met MvM, nurrie! Testje ziet er prachtig uit!

4. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Tuurlijk meid je weet zelf Hoelang ik er over heb moeten doen daarom wil ik andere vrouwen helpen ik ga straks me MvM tekstje tonen hier xxx

5. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Dit is inderdaad een hele mooie test Nurrie!!
    Inderdaad goed dat je mee doet met MvM, is ook een kleine moeite toch?? Heb het nu ook weer gedaan, bij de 1e ook al :)

Net terug van de VK, hartje weer gehoord :) zl neem ik altijd mee, zodat hij dat alvast hoort en hij vindt het ook super leuk. Wil soms al knuffelen met de baby, zooooooooo schattig

6. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Hahaha mvm dacht dat ik al over 5 weken was ik zo nee nog geen 5 weken ze zegt dan mag je nog niet mee doen normaal is vanaf 6 weken ik zo ok deze testen van MvM hebben wel meer hcg nodig dus dames niet gelijk paniek raken als die licht is want dat deed ik net ook pakte de kV erbij van gisterenavond en ze zegt is toch mooi duidelijk maar deze hebben meer nodig

7. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Yay! Goed van je! Al een presentje gehad? Ik had een heerlijke warme wikkeldoek gekregen, heb 'm zo ontzettend vaak gebruikt voor A.

Hebben ze naar het biertje gekeken Brondy?
    Wat leuk dat zoon zo enthousiast is!

8. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Ja heb ik ook wit met grijs lekker neutraal geweldig cadeau heb je wat aan toch

9. wishtobe

Ziet er toch mooi uit?! Maar je mag dan vanaf volgende week pas beginnen begrijp ik?

10. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Ja , vanaf 6/16 was het geloof ik

11. wishtobe

#2031 wishtobe, 16 jun 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jun 2015
    Wat leuk brondy, dat je zoontje nu al wil knuffelen met babytje :) lijkt mij ontzettend bijzonder om het hartje te kunnen horen.
    Duim voor morgen dag je goed bericht krijgt over de niertjes....

12. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    25-6 eerste echo om te kijken of de beeb in de baarmoeder zit ja of nee pfffff

13. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Mooie test hoor Nurrie!!
    En spannend, hopelijk alles goed.

Vanmorgen bij de gyna geweest, maar hij zag verder niks bijzonders. Het rechter niertje is nog steeds gezond en de linker bevat nog steeds cysten helaas :( maar het is niet verslechterd en dat is dan wel weer fijn.
    Hij kon ook nog niks zeggen over de functie van het niertje, dat weten ze eigenlijk pas na de geboorte.
    Vlak na onze vakantie moet ik weer terug komen, maar dan ook vooral om de groei in de gaten te houden, want hij zit wel op het onderste lijntje, al hadden wij het niet anders verwacht ;)

Vanaf zaterdag zal ik minder of niet reageren, dan begint eindelijk mijn vakantie en we hebben daar geen gratis wifi, helaas :(
    Hopelijk helpt het relaxen dat de cysten afnemen ;)

14. wishtobe

In ieder geval fijn dat het niet verslechtert is. Maar inderdaad, misschien helpt de rust van de vakantie wel. Geniet er in ieder geval van!

15. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Geniet ervan van je vakantie fijnom te horen dat het niet verslechtert is

16. wishtobe

Ligt een beetje aan mijn cyclus, dus of 5 dagen voor NOD of 5dagen na. Test is in ieder geval negatief :( stomme cyclus..

17. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Hier niet zo geweldig nieuws ,waarschijnlijk bbz pfffff , bloed maar geen pijn geen stolsels , waardes in urine hoog , jonge jonge ben het zat eindelijk zwanger en dan dit .

18. wishtobe

Neeeeeeeee nurrie neee!!! Neeneenee!
    Al bij de Doc geweest voor bloed prikken? Ziekenhuis..?
    Mannn nurrie, potdomme

19. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Neeee Nurrie :( geen slecht nieuws zo vlak voor mijn vakantie :(
    Dit gun ik je echt niet, hoop toch dat het geen bbz is, maar innestelingsbloeding ofzo.
    Seks gehad vlak daarvoor??
    Ik heb namelijk ook in het begin een beetje bloed verloren, maar waarschijnlijk door de seks een adertje geknapt ofzo.

20. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Hier is het waarschijnlijk nierbekontsteking het is gewoon afwachten op de echo donderdag en bloed is alleen met plassen verder niet test is ook nog donker

Deel Deze Pagina