Welke meiden uit Overijssel , ook bezig om zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nurrie09, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Eergisteren een miskraam gehad. Morgen naar de gynaecoloog om te kijken of alles weg is.
    Weet niet zo goed wat te doen nu. Lichamelijk en psychisch doet alles pijn...ondanks dat we het al aan zagen komen voelt het onverwachts.

2. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Nee toch Wish :'(
    Dikke dikke knuffel!

3. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Neeeeee , wishtobe gvd Knufff schat

Gisteren gesprek gehad in hengelo , en het gaat heel snel moest bloed prikken woensdag man lief zaad in leveren is dat goed start ivf moet allemaal vlot mag natuurlijke weg niet meer zwanger worden ivm de slechte eileiders 27ste al weer komen

4. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Oh wat gaat het dan snel inderdaad.

Wat voor regels mbt overgewicht hanteren ze in Hengelo?

5. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Heb ook wel iets overgewicht maar heb ook een grof en zwaar bottengestel 😉

6. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Waarom zorg jij niet dat je daar komt meis

7. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Landelijke 35bmi grens hanteren ze. Zit ik boven.

8. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Oh meid , hoop dat het gauw ook goed gaat komen met jullie en jullie ook gauw een kindje krijgen gun het ons allen zo van harte he

9. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik gun het jullie vooral!
    Voel me soms ondankbaar, ik heb al een prachtig meisje, maar de kinderwens is nog niet vervuld :(

Wat zijn jullie plannen dit weekend dames?

10. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Zo gisteren terug van vakantie straks naar kliniek weer tweede opoe is er ook al hopelijk gauw beginnen duimen meiden thnx huiboobeee

11. wishtobe

Hoe was het nurrie?
    Bij de gyn maar ook op vakantie?

Onze klinik is gesloten in de zomer (leuk hoor....).
    Dus nog even zelf proberen.

Huiboobee, zit je ver boven de bmi grens? Of net? Als het dat laatste is, zou ik een maand heel gezond eten, dan zak je vaak wel 1 a 2 punten op je bmi.

12. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Hier eerst 27 aug operatie Pm te kijken of er vocht in de eileiders zit waarschijnlijk komt daardoor alle miskramen en eug omdat mijn eileiders a slecht zijn pfff is het zo gaan ze eruit en dan na de volgende opoe beginnen we ermee dus okt eerste terugplaatsing kan niet wachten pff

13. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Wishtobe waar ga jij na toe dan ?
    Ik hengelo , ben er echt goed over te spreken ze zijn echt gehoorzaam

14. wishtobe

Dat gaat rap bij jullie :) hoop dat het ook net zo snel raak mag zijn.

Zat eerst in Hengelo. Maar die man was voor mijn gevoel een smeerlap. Eentje die zit te turven hoeveel vrouwen hij al tussen de benen heeft gekeken. Maar dat was gevoelsmatig. De stagiair moest ook maar tussen de benen kijken, want hij moet het ook leren (leek een jochie van een jaar of 18, dus echt niet dat ik mijn benen uit elkaar doe dan he!) en hij kraakte mijn man af omdat hij geen HBO werk doet. Dat mijn man universiteit afgerond heeft maar het werk op 'lager' niveau eenmaal leuker vindt vond hij maar raar en dom. Hengelo was toen heeeeeel snel klaar voor ons.
    Toen een half jaar later pas een nieuwe verwijzing gekregen van de huisarts voor Zwolle. Weer maanden later pas eerste gesprek gehad. Al met al 3jaar in de MMM, terwijl er nog helemaal niet veel is gedaan....

Wie heb jij dan in Hengelo nurrie? Een vrouw of een man?

15. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik zit op 48 bmi. Ik ben heel erg bezig met gezond eten, maar bewegen is gewoon moeilijk vanwege mijn handicap.

Wie heb je in Zwolle Wish? We hadden in de voorbereiding echt een hele toffe man. Als ik ooit er naar terug moet hoop ik weer onder zijn begeleiding te staan.

Ik hoop dat dat de oplossing is voor de miskramen Nurrie. Klinkt vreemd maar dan weet je waar het aan ligt.

16. wishtobe

Als beweging lastig is, wordt het een hele strijd om onder de bmi grens te komen. Zwemmen ook geen oplossing? weet niet precies wat je hebt..... Maar het gezond eten is al positief :)

Ik bid dagelijks voor je nurr, dat je eindelijk het geluk mag hebben om jullie liefde te vermenigvuldigen....... Don't lose faith.....

Heb in Zwolle een aardige vrouw. Weet haar naam zo even niet meer. Heb haar 2/3x gesproken, sindsdien zijn wij een nummertje geworden in de wachtkamer. Dat is wel jammer aan Zwolle.

17. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik heb een beenprothese. Zwemmen is hel.
    Ik ben nu op zoek naar een goede mamafiets. Fietsen lukt redelijk.

Hoe kan het dat er tot nu toe weinig is gebeurd Wish?

18. wishtobe

Ai...ja dan is zwemmen en dergelijke minder leuk. Zwager heeft er ook een en kan er wel goed mee wandelen en doet aan fitness. Maar dat moet je ook maar liggen natuurlijk. Hoop dat je met gezonde voeding er gaat komen, zodat als het nodig is je direct geholpen wordt bij de gyn :)

Bij ons is weinig gebeurd omdat er veel fouten gemaakt met de puregon. Steeds overstimulatie of eitjes waren ineens spoorloos en de volgende dag 10mm gegroeid (wat dus niet kan). Dus van de 6x beginnen is er maar 1 officiële iui poging gedaan. Dat krijg je ervan als je elke dag een ander hebt die je tussen de benen kijkt.

19. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Een man roozeman of zoiets echt een flap dit gaat rap rap zegt die moet voor jou is te gevaarlijk

20. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hey meiden
    Ik heb enorm geschitterd van afwezigheid zie ik :)
    En heb behoorlijk wat gemist.....

@wishtobe
    Jeetje zeg :( een miskraam. Hoe gaat t nu met je??

@nurrie
    Op naar IVF??
    Hopelijk meteen raak dan. Bij een vriendin van mij was dat wel t geval.

@HuiBooBee
    Bezig met afvallen?
    Of las ik dat verkeerd :(

Hier inmiddels de 34 weken gepasseerd.
    Weet niet meer wat ik jullie wel of niet verteld heb. De beeb heeft een nier met cysten, geen cyste-nier, dus er is mee te leven al zal die op den duur er wel uit moeten.
    Zijn bij het UMC Utrecht geweest om er naar te kijken en omdat de arts hier een extra ader zag waarvan hij zijn oorsprong niet wist. Achteraf bleek dit vals alarm en gewoon een ader te zijn die er hoort te zijn alleen zie je die zelden op de echo.
    Morgen een groei-echo omdat ze de beeb toch wat aan de kleine kant vonden. Heb dus maar weer de maat 44 van zl uit de kast gehaald en nu zelfs wat jongens kleding erbij gekocht.
    Mocht de beeb morgen toch van normaal formaat blijken kan ik t nog ruilen dus ach.
    Nog 4 dagen werken en dan verlof, zooooooo geen zin meer

Deel Deze Pagina