Hé, ik ben nog niet praktisch bezig met zwanger worden, maar wel theoretisch, haha, mag dat ook? Ik hang normaal gesproken alleen in het babynamenforum, maar keek nu eens wat meer rond. Vind het wel bijzonder om alle verhalen te lezen, voelt toch een beetje als voorbereiding Ik woon in Zwolle en begin steeds meer na te denken over een eerste kindje. Ik wil heeel graag, alleen moet ik nog afstuderen en zit er een verhuizing (naar Almelo) in de planning, praktisch, want dan hebben we familie in de buurt.. Maar we weten niet wanneer we een huis krijgen. Ik heb nu besloten te wachten, minimaal tot januari, zodat ik niet hoef te bevallen en/of met een newborn zit op 't "hoogtepunt" van mijn studie. En hopelijk zijn we tegen die tijd ook gewoon lekker verhuisd. Vriend is er nu ook nog niet helemaal klaar voor. Dus even geduuuld. Ondertussen koop ik af en toe babykleertjes om m'n 'honger' wat te stillen en struin ik rond op dit forum. Hoop dat ik hier wat mag meelezen, vind die ervaringsverhalen wel tof! En mocht 't toch eerder gebeuren (van mij mag het) dan meld ik dat natuurlijk, haha.
Hallo Michelle, Gezellig dat je meekletst! Bijzonder dat je kunt wachten. Toen hier mijn knopje om ging naar babywens aan, kon ik niet meer wachten. Hoe oud ben je ? Leuk dat jullie naar Almelo willen verhuizen, al enig idee of jullie huisje willen kopen of huren en in welke buurt jullie willen wonen? Koop niet teveel kleertjes, dat kan je als het te lang duurt tegen werken. Heb zelf ook wat kleertjes in huis, paar gekocht, paar gekregen van vrienden en familie die klaar zijn met kinderen krijgen. Doet soms pijn om die kleertjes opgedragen te zien liggen (al langer dan 5 jaar aan het wachten op een kleine).....hoop natuurlijk dat het bij jullie snel bingo is als jullie er aan beginnen Brondy, biiiijjjnnnnaaaa verlof je hebt er ook lekker weer bij! Hoop dat de warmte je niet tegen werkt. Wel goed te horen dat het geen cyste nier is. Niet dat cysten in de nier wel goed is, maar klinkt stukken positiever. Is alles al klaar voor beebje?
Ja Brondy, ik probeer af te vallen. Maar is gewoon onmogelijk. Ik neig steeds meer naar een maagoperatie. Komt de kleine man dan op een wachtlijst voor een extra nier, of is de ander goed genoeg? Hai Michelle, je bent nog voor 4 dagen mijn stadsgenoot, haha Gezellig dat je erbij komt kletsen.
@Wishtobe, ja maar dat komt denk ik omdat het vooral een verstandige keuze is om te wachten. En omdat vriend zich de pleuris schrikt als ik zeg: in januari proberen? Hahah. Al is het best lastig met al die mensen om me heen die zwanger zijn en baby's krijgen, dan gaat het zooo kriebelen. Ernstig, haha Dus die kleertjes, die houden me nu gewoon een beetje zoet, haha. Kan ik tenminste íets met die kinderwens. Vind het vooral leuk om te hebben nu, maar als we het gaan proberen en het lukt niet wordt dat vast een ander verhaal, inderdaad... Benieuwd hoor! Lijkt me lastig om er al 5 jaar mee bezig te zijn Hopelijk lukt het jullie gauw! Ik ben trouwens 24 en we gaan huren in Almelo. Dus even afwachten wanneer we een huis toegewezen krijgen. @HuiBooBee, waar ga jij naartoe? Arm Zwolle, haha.
Ik woon nu in Zwolle Zuid, doet echt pijn om hier te vertrekken. We gaan net buiten Deventer wonen. Lekkere combi, niet
Hahah ik kan niet in Zwolle-Zuid komen zonder te verdwalen Net buiten Deventer klinkt niet verkeerd trouwens. Maar ik ben dan ook veel doller op het platteland dan op de stad
Brondy , ja dat hoop ik ook meid dat het in 1 x raak zal zijn Vervelend dat die kleine cyste heeft maar nog ff dan heb je je kleine wonder in je armen hoop dat ik dat volgend jaar ook wonder vast mag houden maar ja eerst ff de operatie 27 ste pffff Verder gaat alles ok
Wat een rust hier weer..... Nurr, wel benieuwd of je alweer wat verder bent nu? Wat voor operatie is dat de 27e? Sorry, krijg het niet allemaal meer mee.... Maansneeuw (vind het een geweldige naam!), snap jou wel dat de kleertjes je nu nog zoet houden. Wat vindt je vriend er van, dat je kleertjes koopt? De van mij verklaarde mij voor gek, maar ja, als een wens zo groot is dan doe je wel eens gekke dingen he... Huiboobee, is de verhuizing soepeltjes verlopen? Al beetje gewend in Deventer? Brondy.....lekker aan het genieten van je verlof?
27 ste gaan me eileiders eruit ivm met vocht erin dan heb het weinig zin met ivf als ze dan eitje terugplaatsen kan het weer wegspoelen en daar hebben we natuurlijk niet veel zin 27 ste is het zo en dan de volgende nod afwachten en dan net voor de eisprong gaan ze eitjes pakken dus hopelijk eerste poging sept gaan er gewoon van uit ben het wel zat hoor ben emotioneel kapot loop bij maatschappelijk werker op moment omdat ik het ff niet meer aan kan met me emotionele het gaat allemaal wel heel snel en dat is ook wel fijn maar jah na al die tyd weer zwanger te zijn en dan weer eindigt in een eug en dan gelijk week later al in de kliniek zit en week later uitslag van mijn bloed en ml zaad en dan 3 weken later al geopereerd wordt waar is me tyd om te verwerken . Maansneeuw kwa jou kleertjes kopen hahahahaha ik heb het ook hoor doe het ook en weet je wat het raarst is koop alleen maar jongens kleren en de kinderwagen ook al gekocht hahahaha en als het er twee worden jah ruilen we hem maar weer in hahahahaha vrouwen hebben rare tikken hahahahahahah
Nurr....ook wel verstandig hoor die maatschappelijk werker. De MMM is al een emotionele achtbaan, maar wat je nu allemaal in zeer korte tijd moet verwerken is wel erg veel. Knap dat je iemand hebt opgezocht. Ben je er via het ziekenhuis gekomen of zelf gezocht? Ben er ook wel aan toe, maar ben zo bang dat die maatschappelijk werker je dan als aansteller ziet omdat ze het zelf waarschijnlijk niet hebben meegemaakt (je kunt zeggen wat je wilt, maar die emoties snap je alleen als je het zelf doormaakt. Zei hiervoor ook altijd van, ach, komt wel, maak je niet druk je bent nog jong...). Heb jij dat gevoel niet nurrie?
Hoozemans heet hij. Ik loop ook in Hengelo. Ik heb daar Erica Rekers. Echt een hele leuke vrouw! Zal haar zelfs gaan missen als ik zwanger ben, hoe gek dat ook klinkt.
Hahah hij denkt waarschijnlijk 'mooi, als dat haar zoet houdt, prima' hahah Vroeg het 'm laatst toen ik in de sale een shirtje met een vos had gekocht van de Hema. Vond 'ie een heel tof shirt, en hij vond het dus ook niet gek (ik dacht eerst misschien vertel ik het wel niet haha, voelt toch gek). Maar bij de (ook in uitverkoop gekochte) MiniRodini pinguïnslofjes was 'ie stiller haha. Maar goed, ik had ook speelgoed van de Hema gekocht voor een neefje dat 1 wordt - toen bleek dat het pas voor vanaf 3 jaar was zei hij: dan houden we het toch zelf voor ons kind? Dus hah, hij maakt zich ook wel schuldig aan dat soort gedachten! Ondertussen op YouTube afleveringen van 'One born every minute' kijken. En Van luizenleven naar luiers sinds maandag op NPO3 haha. Houdt me nog even koest. Een beetje. Gaat wel echt steeds meer kriebelen, tot dromen dat we een baby hebben aan toe.
Hahaha jij bent nog erger! Grapjas! Maar ach, als het een beetje een goed of rustig gevoel geeft, waarom niet hè? Ik koop wel echt unisekskleding, dat is nu een vereiste als ik wat wil kopen, anders koop ik echt álles haha. Maar een kinderwagen, dat vind ik dan weer echt zo'n groot ding, maar ik zou het ook zo kunnen doen als ik eentje tof en goed vind hahah. Oh, wauw. Maar wel heftig die operatie zeg! Poeh! Ik hoop dat je je er goed doorheen slaat en dat het allemaal goed afloopt en dat het na de operatie en het afwachten snel raak is als ze de eitjes gaan pakken! Echt goed dat je bij een maatschappelijk werker loopt, lijkt me toch heftig om dat soort dingen allemaal te verwerken.
Ahahaha jah Hoozemans heb ik ook van hengelo ook fijne kerel hoor En jah gaat ook allemaal heel snel in 2,5 mnd zwanger,eug,operatie ,ivf gesprek aaaaahhhhhh heb me bij de huisarts gemeld dat ik iemand moet hebben om te praten ben een emotionele donder nu ja k zo gek wordt ik er van heb geen tyd gehad om te verwerken ellende Jah ahahahahah een kinderwagen mooi he ik heb gevoel dat voorns allen 2016 mooi jaar gaat worden en dan kunnen we eindelijk eens. Met zijn allen en de wagens gezellig afspreken zou toch. Geweldig zijn hoop het zo voor ons sommige vanons hebben al wat of zijn zwanger maar ja een hoop ga de groep nog niet pfffff wordt tyd dames ben er wa klaar voor
Wishtobe als jij denk dat je het nodig hebt en hun jou achtergrond weten dan mogen ze dat nooit zeggen ik heb een man hij zij ook dat ik er goed aan gedaan had en jij moet het ook doen meid er komt nog hoop op me af en hij vondt het verstandig dat ik het nu deed want je kan niet als een emo gestreste kip een ivf in gaan wordt hem niet daarom hebik dit gedaan . Komt wel goed schat zou zeggen gewoon doen
Joah het voelt wel ok. Ik ken Deventer natuurlijk wel, maar dorpje is echt anders. Mensen zijn hier gelukkig ook veel leuker dan in Deventer zelf. Spannend hoor Nurrie, onder narcose? Niet bang voor zijn Wish. Daar zijn de maatschappelijke werkers voor! @hier; ik ben na 15 maanden met de borstvoeding gestopt. Ik sta er nog niet 100% achter, maar ik voel nu al veel meer rust. Ik wil het traject van een maagoperatie ingaan. Zwanger worden zit er dus voorlopig niet meer in. Ik zal ook minder online zijn vanwege dit. Kinderwens is namelijk nog heeeeeeeeeeeeeeel erg sterk, maar dat is lichamelijk onmogelijk momenteel.
Huiboobee, Dat is een behoorlijke stap die je wilt nemen. Hoop dat alles naar wens zal verlopen. Akkie, nee, was wel een andere naam. Hoozemans ben ik een keer geweest samen met een vriendin. Dat was een heel vriendelijke man. Zal de naam wel een keer opzoeken, als ik die verwijsbrief nog ergens kan vinden. Nurr. In 2016 sowieso een keer met zijn allen wat gaan drinken. Moet echt een keer gebeuren. Weet iemand trouwens hoe het met moekie afgelopen is? Ze is toen nog naar Duitsland gegaan voor een behandeling (of was het België?). Maar geen idee hoe het nu met haar gaat. Profiel is verwijderd.....
Dat gaan we zeker doen wishtobe , Hoozemans heb ik ook fijne kerel Huiboobeee , snap jou meid maar je hebt een kindje daar kun je nog van genieten tot dat je weer een kindje krijgt meid wou dat ik dat kon zeggen . Hier de dagen aan het aftellen voor de operatie pfff
Wie is er hier eentje die altijd een vlotte babbel klaar heeft staan? Mijn schoonzus heeft geappt met de meest idiote beredenering voor iets: Ze wil graag dat wij een dag in de week op hun kleine gaan oppassen als die geboren is. Opa en oma van beide kanten hebben een vaste dag in de week waar zij de kleine in huis hebben. Zij verwacht dat wij dit ook gaan doen, zodat zij gewoon fulltime kunnen blijven werken. Waarom zou ik een dag minder moeten gaan werken zodat zij kunnen werken?! Pardon?! Ik ben nooit goed in duidelijke reacties zodat men direct weet dat ik er niet van gediend ben. Dus wie weet er een betere reactie dan alleen : NEE. Ik laat al jaren over mij heen lopen. Het is nu klaar. En dat mag ook duidelijk worden in die reactie. Dus vlotte babbelaars uit Overijssel.... kom maar op