Welke meiden uit Overijssel , ook bezig om zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nurrie09, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Had gewoon gezegt dat je dat niet wilt , je hebt je handen vol aan je eigen huishouden toch en je de druk zelf nog niet aankan omdat je zelf in de mallemolen zit trouwens kan je wel zeggen dat mijn schoonzus niet bij mij op die manier had moeten komen 1 Ag in de week en als jij straks 1 hebt dan heb jij ook een set handen nodig toch is zij er dan ook , gewoon meid zeggen dt je blij bent voor hun dat ze kindje krijgen maar dt je er niet op gaat Passen is hun keuze nier voor jou ze weten toch ook wel dat je in de mmm zit toch , sommige hebben echt een verstand van 0,0

2. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Oh pff, ik was vals geworden.
    "Jullie kiezen voor een kindje, draag daar dan ook zorg voor!"

Of;
    "Ja hoor, is goed. Maar, neem jij dan ook een dag vrij om op mijn toekomstig kindje te passen?"

3. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Zo, schoonzus praat niet meer met mij. Haha. Ach ja, mis er niets aan.

Wat vinden jullie hier van? Gezien het zo vaak is mis gegaan blijven we nu rustig tot we over de 12 weken zitten. Vind het maar wat spannend weer.

4. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Wauuuuuuuuwwww wishtobe super

Hier weer thuis van de ziekenhuis , 1 eileider eruit gehaald pfffffff wat een pijn en last ervan maar het is voor een goed doel daar gaan we voor

5. wishtobe

Nurr, heb je nu nog wel een eileider over of zijn ze er nu beide uit?
    Doe je wel flink rustig aan, genezing zal ook wel even duren denk ik? Wat is het plan nu, wanneer is het vervolg?
    Digi knuff voor jou

6. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Uh, dat ziet er flink positief uit Wish.
    Nu maar hopen dat het goed blijft gaan. Na 3 miskramen gaat het zkh vaak toch verder kijken waarom het steeds misgaat?
    Nou ja, ik duim dat dat voor jullie niet nodig is!!! Wanneer was je NOD?

Beterschap Nurrie.

7. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Beterschap Nurrie, hopelijk herstel je snel! Viel de operatie verder mee? Lijkt me zo ontiegelijk spannend ;o

En wishtobe, jemig, ik weet echt niet wat ik met dat schoonzusverhaal moet haha. Dat klopt echt niet hoor! Dat opa en oma oppassen oké, maar broer en zus heb ik echt nog nooit van gehoord. Zeker niet als die ook gewoon veel te doen hebben. Vaaag!
    Maar hé, die test ziet er heel positief uit! <3

8. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    1 eileider is eruit die was bar slecht en de andere hebben ze doorgespoeld en zo operatie viel opzich mee , maar. Nu heb je de last van veel pijn en last van pffffff 1-10 terug op controle bij Hoozemans dan gaan we verder met ivf ben nog wel heel moe bah . Thnx meiden

9. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Wish? Hoe gaat het?

10. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Oh meiden, ik verwaarloos jullie wel heel erg :) duizend maal sorry!

Maar zag een super mooie test van wishtobe voorbij komen?
    Wauw meis, een voorzichtige felicitatie! Hoop zo dat hij nu wel blijft plakken. Ik duim in ieder geval heel hard voor jou!

Zag helaas ook vervelend nieuws, nurrie?
    Och meid, het zit jullie niet mee zeg :( goed aansterken hoor!

Hier nog geen baby nieuws. Ben nu 39+1 weken onderweg, van mij mag hij wel komen, maar hij heeft er nog niet zoveel zin in denk ik.

Heb ik verder nog iets gemist?

11. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ben je alweer een beetje opgeknapt, Nurrie? Of nog steeds moe?
    En wishtobe, hoe gaat het met jou? :)

He Brondy, ik geloof dat wij nieuw zijn voor elkaar haha :D Ik ben er nieuw bij gekomen. Je hoeft nog maar heel even, spannend zeg!

12. twentegirl

twentegirl Nieuw lid

4 sep 2015
    1
    0
    0
    hallo dames.

ik ben nieuw hier, en ook wij proberen zwanger te raken..
    kom uit enschede!

13. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Welkom twentegirl

Nou hier gvd ene gekloot naar de ander halen ze me de hechting eruit knapt kats de hele wond open die heel slecht gehecht was hebben ze spul opgedaan en hechtpleister mag niet douchen niks en hopelijk geen koorts of ontsteking krijg dan gelijk ziekenhuis ben werkelijk waar woest en zag er uit heb veel operatie gehad maar ik heb er nog nooit zo uit gezien van een laproscopie meneer de dokter krijgt klacht brief van me .kijk zo blauw was ik

14. wishtobe

Dat ziet er flink blauw uit. Kan ook komen door de goede doorbloeding bij je buikstreek. Er is natuurlijk niet fijntjes met je omgegaan tijdens de operatie.
    Wel erg f*ck dat je wond open knapt. Niet strak genoeg gehecht of niet lang genoeg geheeld......beide een klote fout natuurlijk!
    Hoop dat je nu snel opknapt! Beterschap.....

15. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Hai TwenteGirl!

Fudge Nurrie! Dat ziet er gekleurd, en pijnlijk uit zeg!
    Je bent op dezelfde dag als mn .order onder het mes gegaan en bij haar zie je er al helemaal niets meer van o_O

Oooh Brondy! Spannend zo, eind is in zicht!

16. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Huiboobeee als wie hahahaha ik moest mst zijn om half 8 werdt 9 geopereerd , nee dit is ook niet normaal heb vaker kijk operatie gehad maar deze is toch echt een toppertje 1-10 moet ik op controle zijn bij hem ff kijken wat hij ervan zegt want zo heb ik er ook nog nooit uitgezien

17. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Stomme telefoon! Als mn ma moest het zijn :p
    Heb je er ook veel pijn aan? Uitwendig of inwendig?

18. wishtobe

Nurr....hoe is t nu?
    Brondy....al bevallen?

@hier..... tja. Alweer misse boel. Mijn hoop dat het ooit nog tot het eind goed gaat is compleet weg.

19. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Zo nurrie, dat ziet er pijnlijk uit!
    Hoe gaat t nu met je?

Welkom twentegirl en maansneeuw

Afgelopen donderdag ben ik bevallen van onze zoon. Hij woog 3340 gram en was 49 cm.
    Het was een super snelle bevalling, van 1e wee tot bevalling amper 3 uurtjes.
    Nu nog even genieten van de kraamweek, ml gaat morgen weer werken en neemt later wat meer vrij.

20. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Van harte gefeliciteerd Brondy!
    Jemig, wat vlot!
    Gaat alles goed met jullie?

Wish; maar na zoveel mk'en achter elkaar grijpt het ziekenhuis toch in, toch?

Deel Deze Pagina