Het gaat goed nu gaat a weer stuk beter gelukkig , meneer Hoozemans krijg nog wel wat te horen van me mijn ongi zou komen 13 sept en hij is gekomen jippie dat loopt in iedergeval goed we gaan deze mnd zelf proberen heb de ovu testen a gehaald met die smilie,s gewoon proberen en hopelijk gaat goed komen
Fijn dat het goed gaat! Hoelang duurt je cyclus normaal gesproken? Hier ben ik op cd 33 ongesteld geworden. Heel onverwachts, voelde het ook niet echt aankomen ofzo.dus deze ronde duurde 32 dagen, gewoon de helft!
Veel plezier! En dan dat ellendige wacht bankje op. Ik voel me met de dag slapper. Ik loop gewoon lek, heb dit nog niet eerder gehad. En constant het gevoel van een harde buik te hebben, zo vreemd!
Huiboobeee dat had ik vorige maand ook toen heb ik zoveel verband moeten gebruik niet normaal soms is goed dan weet je zeker dat het goed werkt en goed reinigt
Dacht dat ik hem vanmorgen voelde maar geen posi ovu test alleen van de week raar raar we klussen gewoon elke dag met de benen goed hoog hahahaah dan moet dat wa goed komen hahaha
Ik ken de testen niet, maar van al deze testen zie ik geen enkele die positief is. Vind die van gisteren en de laatste van vandaag wel iets gekleurder dan de rest. Nog "even" doortesten.
Dat zijn die smilie dingen op die test waar een smilie op staat was de enigste met smilie vindt zo vaag
@nurrie Ik heb deze ook gehad, maar temperatuurde er ook bij. Kwam bij mij best wel overeen. Voel me prima, alleen moet ik mijn plas niet te lang ophouden, dan krijg ik na toiletbezoek even pijn. Bloed nog wel, uiteraard, kan 6 weken duren ofzo......? Merk ook dat t erger is als ik (te) veel gedaan heb. Dus dat is volgens de vk een goede maatstaf voor mij.
Brondy , ik had 13-9 nod 21-9 smiley dit wordt denk ik een korte cyclus ofzo vanaf wanneer kan ik testen dan 14 dagen na toch?