Nurr, succes met je ovulatietesten. Brondy, gefeliciteerd met je zoontje Het ziekenhuis noemden de vele miskramen botte pech. Ze willen het niet verder onderzoeken, omdat er ook wel vrouwen zijn die meer dan 10miskramen hebben gehad alvorens er een gezond kindje kwam. Wij zijn nu aan het sparen gegaan om behandelingen in Düsseldorf te kunnen betalen. Onze verzekering neemt maar een klein bedrag over.
Had 21-9 positieve test ovu , vroege zwangerschap test gedaan licht streepje nou pies ik alleen maar vage streepjes en niks pfffff maar ongi is er nog. Niet maar ik moet toch na ei 14 dagen erbij op rekenen toch ?
12 tot 14 dagen na je ovulatie moet je ongesteld worden. Na een positieve ovulatietest heb je je eisprong tussen de 12 - 48 uur later. Dus je NOD lag rond 5 oktober. @Wish; en van verzekering wisselen? Er zijn verzekeringen die meer vergoeden.
Ook geen positieve zw.test? Anders nog geen ovulatie gehad? Op de niet-smilies ovulatietest en kon ik namelijk geen positieve vinden.
Kan geen foto terug zien nurr....als je echt 21-9 positieve ovu test had, zou rond vandaag wel je nod moeten zijn. Geef het een weekje de tijd, en test dan eventueel opnieuw.
Ja die woensdag werdt ik ongesteld pffff nu weer nieuwe ronde 26 ste gesprek hengelo en dan iui nov 2-3 x en dan ivf hier nog nieuws sorry voor late reactie hadden ff druk hier pffff
Balen! Hopelijk komt het met de hulp van het ziekenhuis helemaal goed, zou zo fijn zijn voor jullie. Hier gaat het afvallen goed! Maar hoe meer ik afval Hoe meer mijn lichaam en geest schreeuwt om te stoppen met afvallen en weer echt proberen zwanger te worden. Maar, als het niet lukt moet ik alsnog afvallen voordat het ziekenhuis ons kan helpen. Echt een rotstrijd
Ellende is dat he wat je er allemaal voor moet doen tuurlijk je hebt het er voor over maar soms wordt je er moederloos van meid kan er over mee praten pfffff het komt helemaal goed mop ben er gewoon van overtuigt dat wij ons kindje nog wel krijgen
Dinsdag komt de test denk dat ik dinsdag test is dan wa vroeg nog hihihi , heb wa gevoelige tepels pffffff
Hey huiboobee en nurr. Nurr spuiten is niet zo moeilijk. Neem aan dat je puregon gaat spuiten. Als je pech hebt lijkt je buik wel op een dartbord. Pregnyl spuiten vind ik zelf minder prettig maar prima te doen. Het goedje maken moet je wel gezien hebben, maar zij willen het ook al wel voor jullie prepareren. Succes!
Ja moet pregnyl spuiten , we zien wel hihi vindt wel spannend hoor moet 1-2 nov ongi worden dus ook spannend ben met vlagen wel misselijk en veel moe , en af en toe pijnlijke tepels maar ja zal wel weer voor de gek gehouden worden . Hihi hoest met jullie