Hier ook naderende eisprong Pendels heb ik ook, maar meer voor de fun. Ik ben niet zo dat ik ze 100% geloof en er naar handel. Eentje voor mij is al niet uitgekomen ( die van mei). Die voor juni zouden mooi zijn!
he dames, heb al even niets van me laten horen, Ik ben er even klaar mee. Wat een gedoe die laatste keer zeg. Mijn lichaam is helemaal op de hobbel. Nog steeds. Daarnaast prive wat dingen gehad (zowat opgelicht met een auto) bezig met een andere baan, of mijn huidige baas moet met uren over de brug komen. Dus ik laat het allemaal even los............. Toch wens ik jullie heel veel succes en heel veel positieve testen!
Heyyy , nou wij zitten in de wachtdagen pffff al last van me borsten wel , Of ik de pendels moet geloven weet het niet heb er 1 staan voor juni nou we wachten nog ff af .....
Gazy, jammer, maar ik snap het wel. Jij ook heel veel succes en als je nieuws hebt horen we het graag natuurlijk! Hier nu 5 dpo en afwachten maar. Denk dat het niet raak is, maar we zien wel weer. Eerst een lekker feestweekend op Pinkpop En ik ga ook voor mijn pendels van juni
nou ik heb wel nieuws.. niet op zwangerschapsgebied.. maar opeens nam mijn leidinggevende me serieus.. ik heb 15 uur op papier gekregen en contract tot eind 2014!!
Gazy wat fijn voor je, geeft ook wel wat meer rust of niet? Jij ook opoe dus? Hier sinds zondag weer bruin gesport, dus opoe zal over een paar dagen wel weer komen Sterkte meiden! Hoe is het met jj en sanne? Nog nieuws?
Hoi allemaal, Ik kwam even kijken of jullie al mooi nieuws hadden geplaatst..helaas niet dus. Gazy wel gefeliciteerd met je werk! Hier ook nog geen nieuws. Zit er sterk over te denken om binnenkort contact op te nemen met de gynaecoloog voor onderzoek. Aan de ene kant wil ik daar niet te lang mee wachten, maar aan de andere kant weet ik ook niet zeker of we wel klaar zijn voor de mmm. Deze ronde weer een late eisprong. Zit nu op dag 19 nog te wachten op ei. Ik voel wel dat ie snel komt. Een nieuwe tactiek deze maand, iedere dag seks rond de ovulatie . Deze maand ook voor 't eerst aan het temperaturen. Puur omdat ik dat gedaan wil hebben, voordat we naar de gynaecoloog gaan. Nog steeds hard aan het proberen om me er minder druk om te maken. Tot nu toe lukt dat best wel. Hoe gaat dat bij jullie?
We hebben ons voor genomen om preseed glijmiddel te gebruiken je hoort zulke goeie verhalen er over dus waarom niet proberen jah toch
Hier zit ik in wacht dagen voor nod. Ik weet alleen niet goed wanneer nu mijn nod is, omdat ik vorige maand in een heel veel eerder ongi werd. Volgens een app is zaterdag mijn nod. De app rekent met een gemiddelde. Op dit moment heb ik nergens last van; geen zwangerschapskwaaltjes of ongi klachten..... dus ik moet echt gewoon afwachten duimen maar weer
Jj14 , nou ik hoop dat opoe wegblijft voor je meid pfff ellende , nou hier hebben we net de testen binnen de ovu en zwanger , en de glijmiddel van preseed ook nu wachten op een goeie ovu test en knallen maar met de preseed klussen maar pffff hahahahah wat je er toch wel niet allemaal voor moet doen he ,
Ja. Preseed helpt soms wel, heb ik ook gelezen! Ik gebruik het ook, maar moet zeggen dat ik dat inbrengen niet zo vaak doe. Vind het toch een afknapper voor manlief.. Jj14, je weet dus niet wanneer je je ei hebt gehad? Dan is het echt maar afwachten.. Spannend!
Afgelopen maand heb ik geen ovu testen gedaan, was er even klaar mee. Maar ik kan helaas al weer stoppen met duimen. Vandaag ongi geworden. Raar hoor die cyclus. Eerst altijd 30 dagen, vorige maand 25 en nu 27 dagen.... Een vrouwenlijf zit toch maar raar in elkaar. Wordt soms wel een beetje moe van het steeds maar weer rekeninghouden met een mogelijke zwangerschap. Letten op eten en drinken om vervolgens weer te constateren dat het niet nodig was.
Jah jj14 dat is het zeker , en als je feestje heb van kan ik nu wel iets drinken of niet mag ik wel file of niet man man ik snap echt wa wat je bedoeld wist je maar gelijk naar de sprong dat het raak was dar was voor ons dan veeeeeeeel makkelijke
Ook hier gisteren ongi geworden En ik ben ook het ovutesten enzo zat. We doen het nu als we zin hebben, let wel een beetje op mijn vruchtbaar slijm en dan zien we wel. Ik eet gewoon waar ik zin in heb en drink een drankje. In de eerste 2 weken van de zwschap maakt het toch minder uit voor mijn gevoel ( en als je het nadat je het weet allemaal wel netjes doet komt het volgens mij helemaal goed) en ik wil nog wel genieten van mijn leven en niet alles op stop zetten vanwege een eventuele zwangerschap, zeker gezien het feit dat ik al een beetje lang wacht. Jj, inderdaad raar een vrouwenlijf! Balen voor ja dat het iedere keer anders gaat ( herken het helaas wel en bij mij is het nu pas voor het eerst een beetje hetzelfde, na bijna 2 jaar). sanne, ik breng de preseed ook niet in. Vind het zo`n onderbreking. Gebruik het dus wel als glijmiddel. Tot nu toe nog geen succes helaas, maar we gaan gewoon door!