Ja 6-9 dagen ga denk ik woensdag weer testen dan is het 12 dagen na pregnyl dan moet het er wel uit zijn heb nu week vrij dus kan mooi week rustig an doen .
En dit de kV van vandaag 10 dagen na pregnyl hopelijk loopt die op woensdag doe ik er nog 1 hopelijk donkere
Nee bloeding vanaf gisteren middag pffffffff en nu goed ongi kutzooi maandag al gesprek in hengelo weer
Hi dames, Balen nurr dat het toch niet is gelukt. Maar je hebt nog kansen, geef niet op he! Hoe gaat ie met jou huiboobee? Wij beginnen in het nieuwe jaar met IVF. Moet vanaf de komende menstruatie aan de pil (dat is zo tegenstrijdig met het zwanger worden idee, dat ik daar eeeecht geen zin in heb!) Ben nu weer eens over tijd. Het blijkt iets standaards te worden. Stom lijf.... De ene keer 21 dagen, en dan weer 40 dagen. Sinds die vervelende MMM is mijn lijf geheel ontregelt en sta ik er niet eens meer van te kijken dat ik straks helemaal geen eisprong meer heb, zucht.
Wat is de functie van 1 maand de pil slikken? Ik hoop dat IVF snel, en goed zijn werk doet bij jullie. Tja, prut prut en nog eens prut. Dus blijven focussen op afvallen. Nog 30 te gaan!
Waarom prut huiboobee? En damn ben jij goed bezig met afvallen. Wou dat ik ook zo een doorzettingsvermogen had! Zet m op he! Als je zo doorzet ben je sneller op je streefgewicht dan je denkt! Nurr, hoe ervaar je de 2e iui? Iedereen hier een leuke sinterklaas gehad? Of zijn jullie wat meer van de kerst? Staat de boom al? Die maand de pil is voor de kliniek, zodat zij precies kunnen plannen wanneer je een afspraak nodig hebt. Sta er niet echt achter, het hele IVF gebeuren niet. Maar de gedachte dat er geen kind in ons leven zal zijn laat mij weer twijfelen. Binnenkort weer gesprek met de gyn hierover. Cyclus duurt nu al 43 dagen. Denk dat het een psychisch spelletje is van mijn lijf....
Hoi hoi , sorry ff niks van me laten horen druk druk bah gisterenavond 5000 pregnyl weer gespoten en woensdag morgen 2 de iui , met deze pregnyl ben ik nog niet slecht de eerste x wel hopelijk iT maal meer geluk hahaha hopelijk we mogen dan testen op kerstavond nou hopelijk dan ren mooi kerst cadeau Huiboobeee , ik heb toen van die acai bessen tabletten genomen eerste week kilo en de weken ernaar ging het snel was in anderhalve maand 17 kilo kwijt moet wel zeggen dat ze knap duur zijn . Hopelijk gaat het je lukken een beetje positieve berichten mogen toch wel een keer komen hier in Overijssel of niet dan
Thnx hopelijk een mooi kerstcadeau mag 24 ste testen ga ook echt niet eerder testen pfff als me dat lukt