Sorry, even offline geweest. De winterdienst heeft me hevig te pakken. Ook om me heen 4 a 5 zwangerschapsaankondigingen en ik heb het er heel moeilijk mee Aha, ik snap het. Dat is balen dat je niet volledig achter IVF staat. Dat lijkt me erg moeilijk! Ik hoop dat je het toch een plekje kunt geven! Spannend Nurrie! Pregnyl al uit je lijf? Hier op CD 33, nog geen menstruatie, alleen maar slijm slijm en nog meer slijm. Erg vreemd en snap er niets van. Rotlichaam! Nog 26 kg voordat ik op -35 BMI ben en de artsen ons mogen helpen! No pressure, not at all... [/sarcasm]
Hhb klote zooi is dat dan he zo niet leuk , heb vanmorgen test gedaan 10 dagen na pregnyl , weet niet of dit pregnyl is of eigen hcg
Hhb , nou heb gezegt dat ik zaterdag weer test dus hopelijk is die zaterdag donkere hoooooooop het zo
Nurr, waarom wacht je niet tot kerst met testen? Of een dag eerder... Dan weet je zeker dat pregnyl uit je lijf is. Bij mij duurde het de een keer 5 dagen voordat de test omowit werd en de andere keer 13 dagen (beide 5000 ie). Hbb, dat zijn de lastige momenten inderdaad. Bij jullie komt er ook nog wel een 2e, geduld... (Zeg ik nou echt geduld?! Nou ja, je snapt me wel). Hier zijn het geen zwangerschap aankondigingen maar veel geboortes (6 in 1,5 week tijd, hoe gaan we dat toch met al die verjaardagen doen komende jaren, helllluup)
Haha! Spannend!!!! Hier net ongesteld geworden. Afgelopen dagen tuurstreepjes gezien op de zwanger & Kids, maar vertrouwde dat al niet.
Z&k vertrouw ik sowieso niet meer pis alleen maar streepjes bij die hebben ook giga klachtenmail van me gehad
Hier was sowieso nog pregnyl , want test vandaag pffff ellende weer morgen 14 dagen na pregnyl en woensdag 14 na iui dus zal wel niks meer worden
Ja als dinsdag nog niks is test ik wa weer ff afwachten heb ook geen buikkrampen of zo zie het wa pfffff dat wachten altyd bahhh
Dat wachten is echt killing inderdaad! Mijn duimen draaien nog steeds! Man komt op tijd thuis. Ik lig dubbel van de menstruatie pijn, kan iet eens een stap verzetten zonder het idee te hebben een halve liter te verliezen.. Vandaag is pyama dag!
Nou ik had vanmorgen weer getest en promp zie een licht streepje te kloten om te zien op de foto morgen maar weer 1 doen als ik vandaag niet ongi wordt normaal vandaag nod dag
Nurrie, ongeduldig ding.... Wacht met testen tot de 24e, hihi!! Hbb, lekker dan zo een tuurtest en dan ongesteld worden. Hopen dat het volgende keer gewoon een bingo is
Wishtobe ik weet het mop hahahahaha , wil gewoon zeker weten dan kan ik nog Bellen voor de 24 ste anders zitten ze dicht de kliniek tot nieuwjaar en als ik zwanger mocht zijn dan wil ik zo snel mogelijk een echo om een bbz weer uittesluiten snap ie