Hier is de menstruatie gestopt. We gaan deze ronde maar eens extra ons best doen, haha! Hoe waren jullie kerstdagen? Nog plannen voor oud en nieuw?
Hoi had ff timeout pff na de action de volgende dag toch ongi geworden werdt helemaal gek van man man ellende elke keer test ook niet weer hahahahaha zit nu in cyclus zonder iui ivm de feestdagen mijn ongi is 16 januari hopelijk heeft deze mnd zonder iui resultaat hopen we gewoon . Hoest verder met oedereen hier
Wat balen Nurrie. Begrijpelijk van de time-out! Hier gaat het z'n gangetje. Eisprong nadert dus het wordt weer extra gezellig
Hier ook wat rustiger geweest de laatste tijd. Nurr hopen dat het nu gelukt is. En inderdaad wachten tot de 16e, beter is nog een dagje extra wachten. Huiboobee, nurr, het is een nieuw jaar met allemaal nieuwe kansen. Laat dit toch eens ons jaar worden! Hier even een rare sfeer in huis. Een vriend die ik al sinds de kleuterschool ken woont tijdelijk bij ons in na de scheiding van zijn vrouw. Gister alleen met die vriend avond gegeten omdat mijn man nog tot laat moest werken. Zegt die vriend ineens dat ie van mij houdt?! Dus ik zei dat ik ook van hem houd als een soort van grote broer. Maar hij doelde duidelijk op wat anders. Vanmorgen was het even vreemd aan de ontbijttafel. Hoop dat de sfeer snel weer normaal wordt.
Wishtobe , dat is zeker een vreemde situatie moet niet zo blijven anders zou ik als jou was em je relatie goed wil Laten gaan hem dan ff op zijn feiten wijzen niet dat het ten koste gaat van jou relatie straks Ga ook wachten hoor , nou wordt zeker tyd dat het ons jaar wordt en me borsten pfff elke bobbel of wat dan ook kan ik wa door de grond pffffff niet leuk meer
Heb ook goed gesprek gehad nurr. Die vriend zei ook wel dat het door een opwelling gezegd is, beetje chaotische tijd door wat er allemaal speelt. Dus dat geloof ik nou maar. Ga ook zeker niet mijn relatie op het spel zetten! Ben wel heel benieuwd hoor,wat je test komend weekend aangeeft laat je het wel weer weten? Hbb, hoe is het met jou?
Tuurlijk heb vanmorgen test 10 dpo lijk iets te zien maar weet niet zeker wacht tot zondag als zondag niks is test ik weer
Oh, wat een beladen sfeer kan zoiets geven Wish. Hoe gaat dat nu? Bummer Nurrie. Hopelijk komt het met de volgende IUI helemaal goed. Tja, hier in de wachtweken. Elk klachtje valt me op. Erg frustrerend. Bij A. had ik amper in de gaten dat mijn eisprong was geweest en deze ronde zit ik er bovenop. We zullen het van het weekend zien!
Dag 11 vandaag van cyclus en vanmorgen follikelmeting gehad wat dacht je ei al 22 mm ben gelijk pregnyl gespoten en morgenvroeg al iui dus spannend weer