Ja we hebben nu 3 x iui gehad dat hoeft voor mij niet , 22 ste gesprek voor ivf ga wel doen maar als het me te veel wordt kp ik abrupt we willen het toch proberen .
Gesprek moet je ook zeker aangaan. De hoeveelheid medicatie werd mij te veel. Het moest ook bijna allemaal in de koelkast bewaard worden, het is een groente la vol! Heb zoveel respect voor al die dames die het wel aankunnen. Hoop dat het bij jullie direct raak is!
Ja schat dat is het ook het wordt ook zo veel inpact op je zie het wel kan ik het niet kan ik het niet , maar ja kindloos blijven is ook niet alles denk dat kk het wel wil proberen maar als me te wordt dat ik wel kap we hebben wel zoiets can dat het niet te kosten van mij of onze relatie moet gaan want je hoort wel vaker is de vrouw zwanger en relatie na de knoppen . En dat hebben wij er niet echt voor over denk niemand toch
Daar heb je gelijk in. Aan de andere kant, praten praten praten! Een goede vriendin van me is zwanger. Ik ben zo blij voor ze, zo blij! Maar soms wil ik me even verstoppen . Nu op cd18 en nog geen teken van iets. Dat wachten is killing!
Het is zo,n ellende elke x , en om je heen wordt iedereen zwanger en jij zit in de mmm pfffffff we zullen zien lawt jullie maandag avond ff weten hoe het gesprek ging xxx en dikke knuff voor jullie allen en blijf duimen dat we allemaal nog een wonder mogen krijgen .
Thnx schattie , 10 maart voorlichtings middag over ivf als de menstruatie komt moet ik de pil eerst nemen microgynon 30 dan twee weken later spuiten en zo en dan gaan ze prikken en dan gaat het gebeuren vindt wa heel spannend . Dikk knuff jullie nog wat te melden
Spannend! Het voelt zo tegenstrijdig, die rotpil! Ik duim voor jullie dat IVF de oplossing is!! Hier gebeurt weinig. Al mijn ovutesten zijn nog licht en ban al ruim 3 weken aan het testen. Heb wel erge menstruatiekramp dus het kan goed zijn dat ik ongesteld word zonder de eisprong. Of nja, niet ongesteld maar gewoon zo'n schoonmaakbloeding..
Dat is goed mogelijk hbb, maar dan komt er wel een nieuwe ronde aan. Het gaat zeker nog een keer lukken. Je lijf weet wat het moet doen, het is al een keer gelukt... Nurr, sterkte... veel respect dat jullie het wel doorvoeren. Mijn relatie staat op het moment op kiepen. Begrijp mij niet verkeerd, mijn man is mijn alles, ik hou van hem. Maar ik verveel mij kapot! Hij gaat werken, komt thuis gaat op de bank zitten tv kijken, eten, douchen bed. En dat elke dag opnieuw. Ik probeer hem naar buiten mee te nemen, al is maar een korte wandeling. Maar ook gewoon weg wil hij niet. Geen puf voor wordt er dan gezegd. 'Gezelligheid' is er ook al niet meer bij, want dat kost hem ook te veel energie. Hebben jullie nog wat tips? Wil hem niet kwijt, maar als hij zo door gaat.... hij blijft zeggen dat er niets aan de hand is. Begin moedeloos te worden.
Ik snap dat je je kapot verveelt. Wat als jij zelf afleiding zoekt? In de avond alleen gaat sporten, zodat je wat van elkaars lip af bent. En 's weekends? Doen jullie dan wel dingen samen? Praten is heel belangrijk! Gaat dat wel? Verder heb ik geen tips, ik ben heel moeilijk in relatie's
Wishtobe , mannen zijn net kleine kinderen heb zoiets oo met mijn ml gehad deed ook niks meer na het werk zat ook niks meer in heb hem er op an gesproken toen zegt die ja ik werk hard en de hele dag ik daarop 1 werk ook 2 hou de keet schoon 3 zorg dat je wat te vreten hebt 4 zorg dat je goed gewassen is 5 laat de hond uit . Wie werkt hier godverdomme het hardst anders doe jij na je werk al die dingen maar . Heb de volgende dag niks gedaan ja hond uitlaten en na me werk .kwam thuis ben lekker lang op de bank gaan zitten . Duurde 3 dagen kwam die thuis met bloemen met de woorden dat die mij begreep die avond zijn we uiteten geweest en na de bios na bijna 2 jaar ik was het ok zo zat toen
En nu zijn de rollen mooi verdeelt hij doet meer en wil meer . Hhb wat een kl@tenzooi of niet geen positieve ovu hoop echt dat hier met ons allen nog goed komt
Hallo dames Mag ik er ook bij kom uit oorsprong hengelo maar woon inmiddels net over de grens. Vorig 2 x ivf eerste was raak maar eindigde met een miskraam 2 de poging negatief. Na de zomer als het weer niet zo ver is starten weer met ivf. R
Hoi ben al begonnen nu aan pil volgende week begin volgende medicatie dus denk eerste ivf april schiet op spannend , Hhb hoest met jou op moment , ik had weinig tyd afgelopen week pff drukdruk met alles en nog wat bah Anoniempje , welkom en ik hoop voor je dat nu goed gaat komen meid Ik krijg nu de eerste ivf waar zit jij dan hengelo kliniek ?