Welke meiden uit Overijssel , ook bezig om zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nurrie09, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Oeh spannend. Ben benieuwd hoe het gaat lopen Nurrie. Ik duim iig!

Welkom Anoniempje!

Ik heb een ontrekkingsbloeding op cd 41. Geen eisprong gehad.
    We zitten in dubio om naar het Geertgen te gaan. Maar de drempel is nog erg hoog.

2. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nurrie sterkte en ik hoop dat alles goed gaat

Ikzit niet in gengelo ik ga naar dusseldorf, gaat in ieder geval sneller en vind het watfijner

3. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Hhb het gaat goed komen psitief blijven dat ben ik nog steeds na al die jaren dit moet gewoon goed gaan , ga gewoon heel hard voo ons allen duimen dat we echt een wonder mogen verwachten heb vanmidda gesprek over de medicatie ivf spannend weer laat van me horen vandaag

4. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Hoe is het afgelopen gisteren Nurrie?

Waarom is Dusseldorf fijner Anoniempje?

5. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Dames!

Ik heb het er al een tijdje met mijn vriend over om te stoppen met de pil. Het is ook echt wat ik het allerliefste wil. Maar ik maak mij soms zorgen qua werk, of ik niet beter kan wachten tot ik een vast contract heb, zijn er hier ook meiden die die twijfels gehad hebben?
    Ik vind het zo moeilijk, kan er geen dag niet aan denken zo graag wil je voor een kleintje gaan en dan toch die lichte twijfel alleen voor je werk.. Zo lastig!
    Hoor graag of er hier mensen zijn die deze ervaring hebben en hoe jullie er mee om zij ngegaan.

Het liefste stop ik vandaag nog met de pil Hihi.

Groetjes!

6. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Het belangrijkste is of jullie er beide volledig achter staan. Zo ja, ga er voor.
    Zo nee. Praat met elkaar.
    De lichte twijfel zal er altijd blijven! Een kindje krijgen is het meest spannendste, en misschien wel het moeilijkst wat je in je leven kunt doen. Maar ook het mooist.

7. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    @HuiBooBee; Wat een fijne reactie. We staan er beide helemaal achter zouden zo graag willen. Mijn vriend zei juist gelijk al stop dan gewoon als je het ook zo graag wilt.
    Maar ik bedenk steeds wel weer iets waarom het misschien nog niet zou kunnen. Werk, of een vakantie die al geboekt is . Hihi zo spannend allemaal.

Terwijl de kans dat ik de eerste ronde zwanger zou raken zo klein is dat ik mij waarschijnlijk voor niets overal druk om maak.
    Maar ik ga altijd uit van het ergste. Misschien is dat ook niet altijd handig.

8. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Hoe gaat het hier dames?
    Hier vandaag ongesteld geworden terwijl ik echt had gedacht zwanger te zijn. Overtijd, spugen en gespannen borsten. Maar helaas.

Ook bij de huisarts geweest voor een doorverwijzing voor het Geertgen of Dusseldorf. Maar huisarts wil me niet helpen want ik ben nog aan het ontzwangeren, haar woorden.. A is volgende maand al 2 :mad:
    Uiteindelijk wel zover gekregen om met een afspraak met een gynaecoloog te krijgen maar dat duurt volgens haar nog wel een half jaar.
    Behoorlijk pissed off nu :(

9. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Hier de eerste terugplaatsing gehad 21-4 en 8 de vriezer in verder gaat het wel redelijk

10. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Spannend! 8 de vriezer is, is ook een mooie opbrengst, toch?
    Hoe gaat het nu?

Deel Deze Pagina