Moekie pfff rot weer voor je , onze tyd komt voor ons allemaal we moeten de moed niet opgeven , En k doe me ding ook wel hoor drink me drankje ook wel als ik positief test stop ik , laat niet mijn hele levenregelen wil nog wel leven Fijn weekend meiden
Pfff beetje kwaad , word mijn topic verwijdert over gl middel omdat dat niet kan ik heb bericht terug gestuurd , dat ik niet vindt kunnen dat ze het er af halen we zijn er hier toch samen voor om de dingen te bespreken en kwijt te kunnen. En de dingen met elkaar te kunnen bespreken , snap niet dat het woord gl middel of wat fout is als er hier met scheldwoorden wordt gegooit dan vindt ik dat een heel ander verhaal als ze het er dan afgooien , maar dit is een site om mij en me mede vrouwen te ondersteunen en te luisteren wat een ander hebt , er zij. Hier mensen die al zolang bezig zijn waarom de vraag alleen is van mij en sommige dames , waarom duurt het zolang , waarom weer ongi , waarom wel mijn vriendin en niet ik , dit is een site om mekaar te steunen in goeie leuke en slechte tyden . Sorry ik moest dit gewoon ff hier neerzetten want vindt ergens nergens op slaan dat ze mijn topic eraf gehaald hebben pfff
Balen nurrie, wat was precies de reden dan? Omdat het woord glijmiddel viel? Ik dacht dat er al wel eerder over preceed of conceive plus een topic was.
Waar raar nurrie.. Ben lekker bezig met toekomstige leuke dingetjes plannen. Een hele tijd niet gedaan, maar nu wel! Ik ga met mijn man naar cabaretvoorstelling in september. Met vriendinnen naar een concert in oktober. Al het leuke van het leven is weer welkom!! haha. Ik vind dit temperaturen best rustgevend voor deze keer. Mijn temperatuur (dus lichaam) doet wel precies zoals het hoort. En temperatuur knalde ook gelijk omhoog, nadat ik zelf dacht eisprong te hebben gehad. Dus dat is mooi. Jullie allemaal op of voor de eisprong.. Succes maar weer!!
Lekker hoor sanne, al die leuke dingen! Geniet er lekker van Fijn dat het temperaturen je wat inzicht geeft, vond ik ook erg prettig. Hopelijk zie je snel resultaat!
Lekker hè leuke dingen doen! Vandaag had ik een vrije dag.... Heerlijk. Was ook echt veel te druk met mijn werk, dus die dag kon ik heel goed gebruiken, even afstand. Ben nu inderdaad aan het wachten op de eisprong. Twijfel nog een beetje of ik ovu test ga gebruiken of niet.... Wil wel heel graag zwanger worden, maar het word zo'n moetje met die testen.
Jah meiden vondt het ook heel raar ik. Ben aan het testen ,et de ovu nu maar nog geen ei gespot pffff waar blijft die zit nu cyclus dag 16 ofzo kan die altyd later komen ?hier me rijtje
Nurrie, ik heb meestal tussen cyclusdag 15 en 21 mijn ei. Het kan dus nog even duren. Ik zie nog geen knaller er tussen zitten. Zou nog een paar dagen door blijven testen. Ik zie een paar lichte streepjes, dus als het goed is zit hij er wel aan te komen. JJ, fijn even een dagje vrij. Knap je helemaal van op of niet? Eisprong ze! En ja, ovu testen of niet? Als je verder geen idee hebt wanneer je moet klussen is het handig, als je wel tekenen hebt van je vruchtbare periode, dan zou ik het gewoon lekker relaxed doen en wanneer je zin hebt. Fijn weekend meiden!
Sanne, hoest bij jou? Al getest? Hier richting de eisprong, duim duim duim. Hoe is het met de andere dames?
Hier in de wachtdagen had van de week 2 dagen onderin de rug , nu rare trekjes in de buik weet niet hoe ik het uit moet leggen , en vocht van onder , sorry pfff nog paar dagen dan testen
nou dames hier even een update tussen door (idioot trouwens nurrie, gl..middel word door zo onwijs veel vrouwen gebruikt.. kan wel z..d dodend zijn he) Zie mijn handtekening. Ik mag naar de gyn, ik had 45 dagen geleden ongi moeten worden.. pff.. huiilbuien.. dit gaat echt helemaal nergens meer over..
Gazy , deze is niet zaaddodend meid lees er alleen maar goeie verhalen over lees maar presseed k*t voor je meid hoop dat alles goed komt bij kennis van me moeder die dochter had ook geen menstruatie en nega testen maar echo wees uit dat ze zwanger was ze was iets over de 10 weken toen ze er achter kwamen pff hoop voor jouw dat dat ook het geval is , pff die ellende op deze wereld
Vandaag ongesteld geworden. Maar daar was ik op voorbereid want ik had zondag toch stiekem getest.. Ik heb nu zo gesprek met de huisarts, denk dat ik toch echt de onderzoeken in wil.. Gazy wat rot zeg! Sterkte!
Gazy, wat vervelend! Irritant dat het niet komt en je je toch een beetje anders voelt. Hopelijk weet de arts meer en krijg je wat hulp. Sanne, balen meid! Succes met deze irritante dagen! En goed van je dat je naar de arts gaat. Misschien kan die een verklaring geven of juist zeggen dat alles gewoon goed is. Nurrie, succes met de wachtdagen. Ik ga je denk ik na vrijdag volgen. ( gok morgen eisprong te hebben)
Hahahaha , moekie dat is lief hahahaha , vanmorgen testje gedaan nog niks te zien pffff misschien nog te vroeg hoop ik hahahahah woensdag is me nod op mijn verjaardag , hopelijk mooi verjaardag kado
Nurrie, al tekenen? Al getest? Sanne, al bij de huisarts geweest? Hier nu 3 dagen na ovulatie en aan de medicijnen om hopelijk het vroege bloedverlies tegen te gaan, spannend! Geniet van het mooie weer dames
Spannend Moekie. Is dit de eerste ronde dat je die medicijnen gebruikt? Ben ook wel benieuwd of je al weer getest hebt Nurrie..of wacht je tot morgen? In ieder geval een fijne dag gewenst morgen! Gazy, hoe is het nu? Ik ben idd naar de huisarts geweest. Maar dat viel me erg tegen. Inmiddels zijn wij ruim 14 maanden bezig, maar omdat het al 2x 'gelukt' is, worden we niet geholpen. Dat kan pas in december, als het een jaar na de laatste miskraam is. Pff..zo'n miskraam zorgt dus ook nog eens voor extra problemen. En mensen die dan maar blijven zeggen..je weet in ieder geval dat je zwanger kunt worden, dat is fijn. Wat heb je daar aan als je nu ook nog met lege handen staat? Niks... En het misplaatste compliment van de huisarts kon ik ook niet echt waarderen. 'Je bent ook nog jong'. Nou, ik vind moeder worden op z'n vroegst op je 33e niet jong hoor! Maar goed, ik heb me er bij neer gelegd. We zien het wel dit jaar. Ik zou haast het gevoel krijgen dat het van mij niet meer hoeft.. Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je zo klaar bent met dit hele gedoe, dat je soms al niet eens kinderen meer wilt? Het is niet zo, ik wil nog steeds heel graag een kindje. Maar toch zijn er momenten dat die gedachte bij me langs komt.
Heel herkenbaar hoor Sanne!! Soms ben ik er ook best wel klaar mee, steeds weer er rekening mee houden, gezond proberen te leven, het regelmatig ' moeten '. Deze maand had mijn man geen zin en vond dat ik teveel liep te pushen.... Tja ik wil ook graag dat het lukt, maar de spanning die dat weer oplevert...zucht daar heb ik dus geen zin in. En dan ook weer merken dat je omgeving je best wel in de gaten zit te houden of je niet al zwanger bent...grrr ze horen het vanzelf Ik zit nu in de wachtdagen, ik probeer er niet teveel op te letten. Weet bv niet uit mijn hoofd wat mijn nod is. Het is soms allemaal zo' n gedoe. Hebben jullie ook dat topic 101 redenen om niet zwanger te zijn gelezen? Dat helpt echt bij een slecht humeur