Welke meiden uit Overijssel , ook bezig om zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nurrie09, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moekie

Moekie Niet meer actief

Sanne, wat een eikel van een huisarts! Echt zo raar al die regels :(
    Snap dat je er af en toe helemaal klaar mee bent. Maar toch is de drang naar een kleintje groten, dab het niet doen.En al die mensen met hun goedbedoelde opmerkingen die je echt niet wil horen.
    En mijn gyn zei ook: je bent nog jong ( 32), maar zo voel ik me niet! Als ik geluk heb word ik ook op mijn 33e moeder, maar dat voelt als erg laat. Zullen we een deal maken dat we allebei voor ons 34e een kleintje hebben! :)
    Succes met het laten gaan en hoop zo voor je dat het ruim voor december gelukt is!

Jj, ja het topic van jettos is erg goed. Zeker fijn om op een dipdagje te lezen:) Zeker ook als je het "moeten" zat bent of denkt dat je het niet meer trekt.
    En die omgeving, zo irritant! Bij een klein buikje krijg ik gelijk al de vraag of......
    Ik zeg nu altijd: als het zover is ben je de eerste die het hoort! Dan zijn ze vaak wel stil :)
    Succes met de wachtdagen, kunnen we gezellig samen wachten :)
    Ik moet na 14 dagen wel verplicht testen vanwege de medicijnen, dus volgende week zaterdag is testdag:$

2. Moekie

Moekie Niet meer actief

Ow en nurrie: hoe is het met je. Je maakt het spannend :)
    Heb je al gestest?

3. Jj14

Jj14 Actief lid

22 mrt 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Het meiden,
    Hoe gaat het bij jullie? Ik zit inmiddels op dag 25... Nod is 27-30 dagen gok ik. Nu gevoelige borsten, lichte druk onderin buik en snel vermoeid... Zal het dan toch, of zijn het weer gewoon ongi klachten. Ik weet het niet. Je kunt jezelf zo gek maken!?

4. sannew1987

sannew1987 Actief lid

26 mrt 2013
    135
    0
    0
    Jj, wat ontzettend spannend!! Ik hoop zo voor je dat het raak is!

Moekie, ik ben ook 32, en voel me ook zeker niet jong als het om kinderen krijgen gaat.. En die deal wil ik heel graag met je aangaan!!

Ik heb het topic van 101 redenen ook gelezen. Het helpt inderdaad wel ja. Maar toch jammer dat er dan weer zwangere vrouwen op reageren..Voelt alsof hun opmerkingen dan behoorlijk misplaatst zijn ofzo..

Hier lekker rustig, pas einde van de week mn ei..

5. Moekie

Moekie Niet meer actief

Jj, wat spannend! Hoop het zo voor je!

Nurrie, wat is het stil van jouw kant!

Sanne, deal! Het mag nu toch eindelijk wel een keer zover zijn voor ons allemaal!

Hier helaas geen goede hoop. Ondanks de medicijnen toch al sinds het weekend bloedverlies. Dus ik denk dat het niets heeft geholpen en ben ook een beetje pissig en verdrietig :(
    Maar ja, nu heb ik wel heerlijk alle vrijheid in de vakantie en hoef ik nergens bij na te denken qua eten en drinken! ;)

Geniet van het mooie weer deze week meiden!

6. sannew1987

sannew1987 Actief lid

26 mrt 2013
    135
    0
    0
    Ah wat balen Moekie.. Wat een domper dat de medicijnen niet lijken te werken. Want dat is toch een beetje waar je je hoop op vestigt neem ik aan..:(

7. Jj14

Jj14 Actief lid

22 mrt 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Balen Moekie! Dikke knuffel

Hier nog niets veranderd.

8. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Mag ik me ook melden hier?kom ook uit hengel heb al een zoontje en we willen eigenlijk voor een tweede maar ook weer niet slik iig de pil niet meer als het gebeurt gebeurt het. Maar omdaf ik geen werk heb vind ik het een beetje dubbel.

Heb gisteren een test gedaan die gaf een hele lichte streep en vanmiddag was die wat donkerder maar vanmorgen was er niks te zien. Heel vaag en onzeker zo.

9. sannew1987

sannew1987 Actief lid

26 mrt 2013
    135
    0
    0
    Jj wat spannend dat wachten zeg..

Welkom toekomstigemam! Tuurlijk mag je mee kletsen.
    Als ik je verhaaltje zo lees, dan is bij jullie niet het probleem van moeilijk zwanger worden, maar meer dat jullie wel willen maar het volgens jullie eigenlijk niet verstandig is..?
    Het feit dat je geen pil slikt, geeft toch aan dat jullie wel willen.. En dat je test, geeft ook aan dat je er wel mee bezig bent..
    Met andere woorden, volgens mij gaan jullie er gewoon voor en dat is toch mooi?

10. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Nou weet je ben gestopt omdat ik na mijn bevalling weer begonnen was maar zat noet lekker in mijn vel dus besloten om te stoppen en idd werd weer mezelf dus ik ga ook niet weer aan de pil.
    Eenbpaar maand later over gehad een broertje of zusje voor s ik wil heelgraag maar vriend had eerst zoiets van nee later was het oke alsbhet gebeurt gebeurt het en als s twee is dan gaan we er echt voor.ni twijfelt hij weer heel erg mag er ook noet over beginnen da t is best frustrerend.
    Maja ik had nu gestets omdat ik een heel opgezette buik had en andere klachtten m

11. sannew1987

sannew1987 Actief lid

26 mrt 2013
    135
    0
    0
    A zo. Lastig is dat als je je zo anders voelt door de pil. Ik hoor dat wel veel meer. Ik voelde me juiste prettiger met de pil. Raar dat dat per persoon anders is.
    Heb je inmiddels al weer getest dan?

12. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Ja 2 keer ee. Positief en een negatief wacht nog anderhalve week en dan kijk ik wel verder

13. Moekie

Moekie Niet meer actief

Toekomstigemam, welkom. Vast blij met het hengelooooooo liedje :p

En ik voel me ook beter met de pil. Nergens last van, nu voel ik alles. Maar het is voor een goed doel!
    Ik zou ook gewoon lekker kijken hoe het gaat en het gaat er om dat jij je lekker voelt toch! En waarschijnlijk trekt vriendlief ook wel bij als het straks eenmaal zover is :)

JJ, Nurrie nog nieuws?

14. Jj14

Jj14 Actief lid

22 mrt 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Nou meiden ik ben ongesteld, plus alles wat erbij hoort.... Kramp, chagrijnig Pffff

Ik heb nu een afspraak om mijn bloed te prikken. Aantal jaren terug problemen gehad met mijn schildklier...misschien is deze nu ook weer van slag. Daardoor word en blijf je dan moeilijk zwanger. De huisarts vond het in ieder geval een heel goed plan om dat even te controleren.

15. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Ja ik ben heeel blij met het liedje hahaha natuurlijk wel op fb ff gedeeld

Ben beneiwud of er wT uit komt jj

16. Moekie

Moekie Niet meer actief

Jj, wat balen zeg! En goed dat je je bloed laat prikken. Wie weet ligt het inderdaad aan je schildklier, dan heb je in ieder geval zekerheid. Succes!

Toekomstigemam, al nieuws?

Hier ook helaas weer ongesteld geworden, de pillen hebben dus niets geholpen :(
    Nu bijna vakantie en dan heerlijk genieten van lekkere drankjes en eten :)

Geniet van het mooie weer meiden!

17. sannew1987

sannew1987 Actief lid

26 mrt 2013
    135
    0
    0
    Jammer Moekie..volgende ronde hopelijk echt meer succes!
    Hebben de pillen echt geen effect gehad?

Genieten met dit weer lukt wel. Gisteravond lekker met man en een wijntje lang buiten gezeten. Heerlijk!
    Deze week nog werken en dan lekker een weekje vrij. Mooi weer en nog weinig in de planning..zin aan!

18. Jj14

Jj14 Actief lid

22 mrt 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Balen moekie, wel fijn dat je nu weer even alles kunt eten en drinken.
    ' t is echt heerlijk dat warme weer!

Heb ondertussen de uitslag binnen, de schildklier werkt prima, de waarden zijn precies zoals ze moeten zijn. Ik heb echter wel een veel te laag hb en een ijzertekort. Dus nu aan de pillen. Alleen schijnt het weer geen invloed te hebben op zwanger worden, dus ik heb geen reden waarom het lang duurt. Dus we gaan maar weer gewoon verder met oefenen...

19. sannew1987

sannew1987 Actief lid

26 mrt 2013
    135
    0
    0
    Jj fijn dat de uitslag goed was. Op je hb en ijzertekort na dan, maar daar is makkelijk iets aan te doen. Ik snap dat je graag een oorzaak voor het niet zwanger worden wilt vinden...gaat hier net zo.
    Maar helaas is er vaak geen reden en dus geen makkelijke oplossing. Tijd, dat kost het wel.;)

20. Jj14

Jj14 Actief lid

22 mrt 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    En zakken vol geduld :)

Deel Deze Pagina