Jj, wat spannend! dat je nog niet getest hebt..knap. Ook al zat ik op de camping, dan deed ik het volgens mij nog.. heel veel succes de komende dagen en met testen dan! En nog een fijne vakantie. Dat geeft niks nurrie. Je kijkt en schrijft wanneer je wilt. Succes met klussen!
Jj , je houd de boel wel spannend haha , ik had ook allang getest haha Sannew jij nog gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens
JJ, klint wel erg hoopvol! Gewoon daar de apotheek in en een test scoren ( Vooral voor ons, want wij zijn zooooo benieuwd ) Geniet nog lekker van je vakantie meid, en hopelijk heb je straks goed nieuws voor het thuisfront! Sanne, maandag bel ik voor een nieuwe afspraak en dan zien we wel weer verder. Hoop snel aan de beurt te zijn voor een eerste iui en dan eens zien of ons dat helpt. Nurrie, leuk weer wat van je te horen. Succes met klussen deze dagen!
Moekie, succes dan maandag! Ik ga morgen een aantal dagen weg. Helaas niet zo lang als we wilden en ook niet zo ver. Ik ben helaas de hele dag door erg misselijk. Dus we gaan lekker een midweek naar de ardennen. Hoe ging dat liedje van Herman Finkers ook al weer? We gaan naar de Ardennen, de frisse lucht was even wennen? Nou komt goed uit dan haha. Ik heb daar wel wifi, dus ik zal vast nog wel een keer spieken hoe het jullie vergaat. En ik ben ook te nieuwsgierig met welk nieuws Jj gaat komen
Hoi meiden. Een beetje laat misschien maar mag ik ook met jullie meekletsen? Ik woon ook in Hengelo. Ik ben 30 en mijn vriend is 33. We zijn in september 2012 gestopt met de pil maar hebben het toen nog tot en met december met condoom gedaan. Met kerst kreeg ik het liefste cadeautje ooit: een kaartje van mijn vriend waarop stond dat hij er klaar voor was. In januari 2013 was ik direct zwanger maar helaas is dit met 11 weken geëindigd in een miskraam. Deze moest gecurreteerd worden. Daarna ben ik eind april nogmaals zwanger geweest, die eindigde met 6 weken in een miskraam. Deze kwam wel vanzelf los. Nu zijn we dus sinds juni nogmaals aan het proberen om zwanger te worden met de hoop dat 3x scheepsrecht is. Alleen tot nu toe is het nog niet weer gelukt.
Welkom Clown, natuurlijk mag je meekletsen! Jeetje, jij hebt ook al een hele geschiedenis achter de rug. Wat naar . Ik hoop voor je dat een 3e keer helemaal goed gaat! Zoals je ziet zit ik nu middenin die 3e keer en wacht ik in spanning af. Je moet er echt vanuit gaan dat t ooit goed komt, mr is niet altijd makkelijk. Wat ontzettend lief trouwens dat kaartje van je vriend!
Sannew, bedankt voor je welkom! Gefeliciteerd!! Ik hoop voor jou ook dat het deze keer helemaal goedgaat zodat je over 9 maanden een prachtig kindje in je armen mag houden. Waar maken jullie die banner eigenlijk? Waarop staat hoe lang je zwanger bent of bij anderen waar ze zitten in hun cyclus?
Hoi meiden, Mag ik ook nog meekletsen bij jullie? Ik kom ook uit een klein dorp in de buurt van Meppel/Zwolle. Ik ben afgelopen mei getrouwd en vanaf half juni gestopt met de pil.
Clown en Poohb, welkom hier! Gezellig meer meiden erbij Sanne, geniet van de vakantie en ik wil je niet te vaak hier zien Jj, je houdt ons wel in spanning hoor! Hier vandaag gesprek gehad met de gyn. Volgende cyclus mogen we iui. Het ging een beetje snel allemaal. We hadden bijna vandaag al kunnen beginnen met de hormonen, maar die waren op. Nu deze maand wel progesteronbolletjes gekregen die ik in moet brengen en dan eens zien of het vroegtijdig bloedverlies stopt En dan in september de 1e iui ( Als het nog nodig is! ) Meiden, 3 maal is scheepsrecht! Succes. En Sanne het komt gewoon helemaal goed deze keer!!!!
Hoi, Is er nog ruimte voor nog een kletskous? Ik kom uit Zwolle, en ben 23. Wij zijn nu 14 maand onderweg. Man blijkt verminderd vruchtbaar, 10 miljoen traag, lui zaad. Daarbij heb ik een vertraagd eisprong. Voordat het ziekenhuis ons wil helpen moet ik onder de 35BMI grens zitten. Dat is nu nog 13kg. Maar we blijven wel elke keer ons best doen
@Moekie dank voor je welkom! Spannend 1e iui volgende cyclus. @HuiBooBee welkom bij de club. Wel heftig dat jullie allebei verminderd vruchtbaar zijn en al 14 maanden bezig zijn. Het gaat je vast lukken -13 kg
Ik heb inmiddels gevonden hoe de banner gemaakt moet worden poohB, heb je sinds je gestopt bent met de pil al direct een regelmatige cyclus of heb je last van "ontpillen". Moekie, wat fijn dat je al meteen iui mag gaan doen. Maar hopelijk zijn de progesteronbolletjes al voldoende. HuiBooBee, jij ook welkom. Je bent al op de helft van je afvalstrijd zag ik in je onderschrift. En dat in 3 maanden! Dan moeten die andere kilo's ook wel lukken. Helaas ben ik zelf ook aan de zware kant en weet ik dat de afvalstrijd niet altijd even makkelijk is. Nurrie, leuk dat er nog een Hengeloër is
Hallo dames! hier nog iemand uit overijssel, hengelo. zou het leuk vinden om ook mee te mogen kletsen
Dankjewel Dat afvallen is een strijd, maar voor een dubbel goed doel! Balen Moekie dat de medicijnen op waren.. Maar het geeft alles wel even extra tijd om aan het IUI te wennen, of weten jullie dit al een lange tijd? Zodra ik ben afgevallen wil de gyn. mij zien; hij wil me zo snel mogelijk zwanger krijgen (dat waren zijn woorden, de meest vreemde scenario's zijn mijn gedachten al gepasseerd ). Hij had het ook over IUI. Dus ik ben me nu langzaamaan aan het inlezen..
Go hengeloooooooooooo go hihi , hopen op een goed jaar 2014 op vele kindjes van hier ik gun het ons alleb zo he welkom hengeloers hihi , hier klein driene