Nieuwe meiden welkom bij club! ! Eindelijk heb ik weer wifi, dus ik kan jullie het goede nieuws vertellen. ... Ik ben zwanger! Vorige week woensdag dus eerste mogelijke nod als cyclus 28 duurt (meestal tussen 28 & 30 dagen). Uiteindelijk heb k zaterdag positief getest Eigenlijk wist ik het wel doordat mijn borsten enorm zeer doen..nog steeds trouwens. Nu is het allemaal heel spannend en heel eerlijk ook wel eng, ook al kijk je er lang naar uit. Nu het eenmaal zover is is het best eng wat er allemaal gaat veranderen. Nu eerst maar eens afwachten of alles goed gaat.
Allereerst: Jj, wat een goed nieuws! Wat gaaf zo snel al weer een zwangere Hopelijk volgt de rest heel snel! Geniet er lekker van en we gaan voor een plakbeeb! Alle nieuwe meiden: welkom, wat een gezelligheid ineens. Leuk wat meer meiden om mee te beppen. En die babyboom in Hengelo straks En dat we direct iui met hormoonstimulatie zouden krijgen was een beetje een verassing. Had gedacht dat we iui in mijn eigen cyclus zouden krijgen, dus zonder hormonen. Maar ik ben blij met alle actie die ondernomen gaat worden en dat ga ik ook voor een heerlijke beeb in 2014
Allereerst GEFELICITEERD Jj!!!!!!! Erg leuk dat het gelukt is. Nu een spannende tijd, maar er gewoon vanuit gaan dat het deze keer goed gaat! Ook een welkom voor: - PoohB, dat het maar snel mag lukken. jullie zijn nog niet zo heel lang bezig dus, maar iedere maand wachten duurt te lang, ik weet het. Succes! - HuiBooBee, wat een afvalstrijd heb je al geleverd! Erg knap! Ik wens je ook heel veel succes met de laatste 15kg. En inderdaad het is voor een heel goed doel! - Lexy1987, welkom! Wat veel nieuwe meiden, leuk hoor! Moekie, wat fijn dat er actie ondernomen wordt! op een gegeven moment wil je gewoon dat het een keer lukt, en dan is alle (snelle) hulp welkom toch? Tenminste dat zou mijn gevoel zijn.. Misschien dat de progesteronbolletjes al een positief effect hebben, dat zou helemaal super zijn. Afwachten dus maar..
Wij zijn gisteren al terug gekomen van onze korte vakantie. Ik ben zo beroerd, dat we niks konden ondernemen. Nou, dan ben ik liever thuis, zodat mijn man ook iets aan z'n vakantie heeft. Ik heb vanmorgen met de huisarts gebeld en ik kan vanmiddag medicijnen ophalen tegen de misselijkheid. Hopen dat die werken. Ik vind het wel een beetje lastig om over mijn 'kwalen' te praten. jullie zullen wel denken, wat zeur je nou man, jij bent tenminste zwanger.. Als jullie het vervelend vinden, moeten jullie het gewoon zeggen hoor!
Van mij hoef je niet te stoppen om over je kwaaltjes te klagen Het hoort erbij! En zeg nou zelf, het is heerlijk toch? Voor zover misselijkheid heerlijk kan zijn Ik hoop voor je dat de medicijnen hun werk gaan doen!
Pssst, stuur ook maar een beetje babyboomspirit naar omg. Zwolle. Haha. Alleen maar fijn dat het nu flink aangepakt wordt! Die baby komt er wel in 2014!
HuiBoo, ja, ik stuur bij deze ook wat jouw kant op. ( Zit zelf ook niet in Hengelo hoor, dus stuur jij wat richting Enschede?) En thanx! Voor jou ook! Sanne, wat vervelend zeg. Ik zou dan ook liever naar huis gaan, dan ergens ander ziek zijn. En nu kan je vent ook nog wat doen. Hoop dat de pillen gaan helpen en dat je snel weer wat beter in orde bent. Ik hoop ook dat ik alleen aan de bolletjes al genoeg heb, zie het spuiten niet zo zitten. Maar moet er wat voor over hebben helaas. En gooi lekker alles eruit ( Sorry slechte woordenkeus!). Ik zie het alleen maar als nuttige info waar ik hopelijk heel snel ook wat aan heb Alle tips, truce, adviezen zijn welkom en zo slepen we elkaar er ook weer door heen toch?
Laten we hopen het besmettelijk is Ik kom uit omgeving Zwolle. .. dus wie weet Enne Sanne ik snap wat je zegt. Het is fijn om zwanger te zijn na de zo veelste vlaag misselijkheid is het wel behoorlijk irritant.
Hier ook noord En tuurlijk wij zijn allemaal mama straks in 2014 ooohhh meiden ik, hoop het zo voorons allemaal echt waar een echt babyboom overijssel hoppaa
De babyboomspirit laat ons deze ronde in de steek helaas. Tot en met gister allerlei kwaaltjes gehad, vanmorgen stond ik op met een menstruatiepijn van hier tot gunder! En alle kwaaltjes zijn verdwenen.. Dus ik zal een dezer dagen wel weet ongesteld worden, helaas..
Meiden wisten jullie dat de clomid ook zonder recept te bestellen zijn en als dee mnd niet lukt g ik ze wa bestellen hihi
Sanne, balen dat je zo beroerd bent dat je eerder van je vakantie bent teruggekomen. Kan me wel voorstellen dat je dan liever thuis bent. En ik vind het ook niet vervelend hoor, dat je over je kwaaltjes praat, dat moet je toch ook kunnen delen. Ben je al minder misseljik door de medicijen? HuiBooBee, jammer dat je (waarschijnlijk) toch weer ongesteld wordt. Volgende ronde misschien wel meer geluk. Nurrie, wat is Clomid precies en wanneer zou je dat moeten gebruiken? De ongesteldheid is voorbij dus we kunnen hier weer aan het klussen hihihi.
Gisteren is het doorgebroken, en flink ook Maar hee, al 40 dagen korter dan de ronde er voor! Clomid is iets dat helpt je eitjes te groeien. Om het maar even kort te houden. Maarr, voor zover ik weet kun je dat dus niet zonder recept zomaar even halen! Dus ik vraag me af waar je dat hebt gehoord Nurrie09
@Clown 12 weinig last van ontpillen en tot nu toe behoorlijk regelmatig; 24 en 26. Hopelijk kan ik er deze week niet weer een getal bijzetten. En anders erna weer beginnen met klussen. Veel succes met klussen deze ronde. @JJ gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk gaat alles voorspoedig! @sannew1987 inderdaad zijn wij nog maar zeer kort bezig, maar bij ons begint de leeftijd wel mee te spelen (ik ben nu 34 en wordt medio september 35). @Sanne inderdaad erg vervelend voor je dat je zo beroerd bent en eerder terug bent gekomen van de vakantie. Ook ik vind het niet erg dat je over je kwaaltjes 'praat'. Die kun je hier ook delen. Wellicht hebben wij er binnenkort ook nog wat aan.