Welke meiden uit Overijssel , ook bezig om zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nurrie09, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Huiboobee dat klopt helpt je mee met de homoon veel vrouwen krijgen dat wel eens voor de iui ivf als ik me niet vergist hopelijk dat dat gaat helpen

2. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Maar hoe kom je er dan bij dat je clomid zonder recept kan krijgen?
    Dat lijkt me heel erg onwaarschijnlijk!

3. Moekie

Moekie Niet meer actief

Nurrie, ik dacht ook dat je clomid niet zonder recept kon krijgen. Heb je een geheim adresje ;)?

huiboo, wat balen van je ongi! Maar ff lekker een dipje en er dan weer fris tegenaan :).

PoohB, hoop dat het snel raak is voor jullie! Hier net 33 geworden en dat was wel even een baalmomentje ( maar ja, nu ook "al" bijna 2 jaar bezig :() Hoop dat het jullie sneller gegund is!

Sanne, hoe is het nu met je? Al wat aan de beterende hand?

Jj, hoe voel jij je? Is het al helemaal geland?

Hier bijna aan de klus, en hopelijk doet de utrogestan wat voor me! Spannend! :)

4. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Meiden zoek op net gaat via een apotheek ff googlen clomid , proberen waard toch

5. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Oh my.. Het ziet er naar uit dat het inderdaad kan :S
    Wat absurd!

6. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Ja daarom haha vele dokters geven het niet 123 haha dus maar ik ga dat wa proberen

7. Lexy1987

Lexy1987 Actief lid

12 aug 2013
    161
    0
    0
    Dames, nu snap ik wel deels waarvoor clomid gebruikt wordt,
    Maar is dat niet onverstandig zonder opzicht van een deskundige te gebruiken? Ik weet het niet hoor, mijn huisarts is een beetje raar en wil mij alleen met alternatieve geneeskunde verder helpen. dus verstand van clomid heb ik niet...

8. Clown12

Clown12 Actief lid

7 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    Twente
    Ik vind het ook een beetje vreemd dat zo'n medicijn ineens zonder recept te verkrijgen zou zijn. Dan ben je toch de controle en het toezicht op het gebruik kwijt. Lijkt me niet dat je daar "zomaar" mee moet beginnen.

Moekie, ik duim voor je dat de utrogestan goed zijn werk doet :)

9. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Hoe graag ik ook zwanger wil zijn en ons kindje wil hebben, ik ga niet zonder dokters toezicht zomaar even Clomid slikken.

Met hoeveel mg denk je te beginnen, hoelang denk je dat te slikken, hoe weet je wel of het z'n werk doet, hoe weet je of je geen cystes hebt, hoe weet je of je geen overstimulatie hebt..
    De risico's zijn echt veel te groot "om dat wel even te proberen".
    Ik hoop dat je niet zomaar zelf met medicijnen gaat experimenteren Nurrie!

Moekie: ik hoop dat de utrogestan goed zijn werk doet!.

10. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    #330 nurrie09, 27 aug 2013
    Laatst bewerkt: 27 aug 2013
    Bij gewonen gebruik mag je 25/50 mg gebruiken 5 dagen lang zoals ik las vanaf dag 10

Meiden dit is wel van een apotheek waar ik het gezien heb en als ik me an de regels hou waarom zal ik het dan niet proberen toch

11. Moekie

Moekie Niet meer actief

Nurrie, ik ben het wel deels met clown, huiboo en lexy eens. Ik weet dat clomid zorgt dat je eicellen rijpen, maar weet jij al of je een verstoorde eisprong hebt en dat je eitjes niet goed rijpen of dat je geen eisprong hebt? Ik zou het zeker met een arts op de achtergrond doet die checkt of de eitjes ook goed genoeg groeien, of dat ze niet te hard groeien. Weet even niet of je hiermee makkelijk overstimulatie kunt krijgen, maar wat als je straks 8 eitjes hebt die gelijk op knappen staan?
    Aan de andere kant moet jij doen waar JIJ je goed bij voelt. En als dit voor jou een fijne stap is om te nemen en jij hebt er vertrouwen in met de informatie die je hebt via die apotheek: ga ervoor. Jij kent jezelf en je lichaam het beste. wel zou ik nog even goed alles onderzoeken en misschien op het net goed uitzoeken wat de risico`s zijn.
    Succes en ben wel benieuwd hoe het gaat en wat het met je doet en of je snel zwanger bent!

Clown,huiboo: Thanx! Ik hoop het ook :)
    Net een licht positieve ovu test, dus over een dag of 2/3/4 ga ik beginnen, spannend!

12. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Moekie , ik heb mijn twijfels ook wel gekregen ik heb er met me man ook over gehad , je wilt zo graag dat is het punt , maar heb nu wel me twijfels hoor ik wet het zelf ook nog niet .

Maar we hebben besloten vandaag als dit jaar nog niks wordt da wij weer naar gyn gaan

13. Jj14

Jj14 Actief lid

22 mrt 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Lastig hoor. Ik snap heel goed dat de wens heel erg groot is en dat je dan vanalles wilt proberen. Is er niet nog een andere optie die mogelijk minder bijwerkingen hebben... Zoals met medicijnen?
    Ik zit te denken aan Accupunctuur of een osteopaat.... Zo iets, minder heftig maar misschien wel effect.

Hier gaat alles prima. Wel last van misselijkheid. Vandaag vk gebeld voor afspraak over twee weken. Zij gaf aan dat je om de twee uur iets moet eten, je maag gevuld houden dat schijnt te helpen... Eens kijkenof dat lukt. Ik heb namelijk geen zin in eten door de misselijkheid.

14. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Jj , nee dat zou ik ook niet kunnen eten als ik misselijk ben pffff , ellende bah

Jah er zijn wa meer dingen , accupuntuur daar zeg je wat daar ga ik me ff in verdiepen hihi beter als medicijnen knuf

15. Moekie

Moekie Niet meer actief

Nurrie, wat ben je ook altijd een vroege vogel zeg! :)
    Fijn te horen dat je ook een beetje bedenkingen hebt. Als ik jou was zou ik vooral willen weten wat iets met mijn lichaam doet en wat de risico`s kunnen zijn en de bijwerkingen.
    Misschien is wat Jj zegt een hele goede, ik heb ook al gekeken naar een osteopaat en accupunctuur ( Heb ook vaak rug en schouderklachten).
    In Enschede en Hengelo zitten wel een paar goede.
    Succes meid en anders gewoon al eerder naar de arts gaan hoor! ( Hoe lang waren jullie ook al weer bezig? en zijn jullie al wel eens bij de arts geweest? Weet het even niet meer:) )

Jj, hopelijk helpt om de 2 uur eten je. Heb wel een gehoord dat een droog beschuitje of biscuitje goed werkt ( ook als je niet zo`n zin hebt om wat te eten). Sterkte ermee en spannend zeg over 2 weken een afspraak :)

16. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    We hebben al ivf gehad en iui , maa ging er geestelijk en emotioneel aann kapot zijn toen gestopt als ik zwanger i worden dan moet ik de eerste 3 mnd plat en da is moeilijk maar heb wa gezegt ls ik weer zwanger raak dan oe ik dat eht wel pffff we hebben een zoontje verloren n ze hebben me voor de ood weggehaald met een bbz ziekenhuis bleef volhouden dat het een cyste was wat het dus niet was
    Ellende allemaal ,

17. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    En jah he vroeg uit de veren elke dag arbeiten he hihi

18. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Jj, ik hoop dat je ons kunt vertellen dat het eten helpt!

Nurrie; dat is al behoorlijk wat wat je hebt moeten voorduren!

19. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Nou zeg dat wa , ging er echt aan onderdoor pffff

20. Moekie

Moekie Niet meer actief

Pff, nurrie wel heftig hoor allemaal.
    Snap dat je het vertrouwen niet helemaal hebt in de dokters.
    Hoop dat jullie op eigen kracht nog een mooie plakbeeb mogen krijgen ( en anders toch met een beetje hulp?)

Deel Deze Pagina