Hey meiden ik heb gependeld op me buik , eert vragen gevraagt datvklopte allemaal toen vroeg ik . Ben ik zwanger zei die ja , krijg ik meisje zei die nee , jongen ja hihi zou siepie pendel toch goed zijn behalve het geslacht mijn nod is 2de , ben wel heeeeeeeeeeel moe pfff
Nurrie wat vervelend wat je allemaal hebt meegemaakt tot nu toe. hoop dat je nog een gezonde plakbebe krijgt Zelf geloof ik wel in pendels. Vaker dan 90% van de keren bij mij en vriendin goed gehad. Dus laten we hopen dat het bij jou klopt en je zwanger bent!
Lexy nou dat hooooooooooop ik ook , me temp blijft nog steeds 0,3 hoger , maar moet nog paar dagen pfff
Oh pff, die laatste paar dagen zijn echt dramaaaa! Ik hoop dat de je afleiding kunt vinden en ons maandag kunt vertellen dat je twee glinke strepen ziet!
Nou meiden dat hooop ik ook dat ik het van de daken kan schreeeeeeuwen hihi echt wel die laatste dagen zijn he slimst
Succes met aftellen nurrie. Duim duim! Pendels, vind het een leuk iets om je wat extra`s te geven, maar denk dat het beter werkt als je het daadwerkelijk bij jezelf doet of dat iemand het voor je doet terwijl je er naast zit. Vind het best wel knap dat iemand het op afstand kan. Had er 5 en 4 zijn er niet uitgekomen ( helaas).
Moekie, al bijna 2 jaar bezig is idd al een lange periode. Ik hoop dat de ultrogestan zijn werk doet. Nurrie, heftig wat je tot nu toe hebt meegemaakt. Hopen dat de pendel gelijk heeft en je zwanger bent! Jj, helpt het eten je een beetje tegen de misselijkheid? Mijn banner geeft aan 2 dagen over tijd, maar ik heb misschien nog geen hele regelmatige cyclus (24 en 26 dagen, ticker daarom op 25 dagen gezet) omdat ik nog maar net bezig ben. Mag van mezelf pas dit weekend testen, als ik tenminste nog iet ongi ben. Ik voel wel van alles, maar of dit nu is vanwege ongi dat eraan komt kan ik niet echt zeggen, voelt toch iets anders dan de afgelopen 2 maanden. FF afwachten dus. Ik hou jullie op de hoogte!
Ik heb wel een tijdje hoop gehouden aan het pendelen. Maar omdat het telkens niet uit komt laat ik ook niet meer pendelen. Oh poohB ik hoop op goed nieuws!
Hoi meiden, was ik weer even. Ik lees vaak wel mee hoor. Maar reageren stond even op laag pitje. thanx voor jullie lieve woorden. Ik voel me vandaag wat beter. Het eerste medicijn wat ik kreeg, hielp niet. Sinds gisteren nieuwe medicijnen en die lijken het beter te doen. Ik was werkelijk 24u per dag misselijk. Hing 10x op de dag boven de wc en gaf zo'n beetje 4x op een dag over. En 's nachts kon ik nauwelijks slapen van de misselijkheid. Echt geen pretje.. Wat Jj zegt, klopt wel. Ik moet ieder 1,5 uur wat eten. Anders wordt de misselijkheid zo erg dat eten geen zin meer heeft en je sowieso moet overgeven. Met zo vaak eten kun je het wel een beetje in toom houden. Ik heb morgen de 8weken echo. Vind het wel spannend, maar ben rustiger dan ik gedacht had. Huiboobee, jammer dat je ongesteld bent geworden, maar deze ronde idd wel een stuk korter. Die lange rondes lijken me wel slopend zeg.. PoohB, kan me voorstellen dat je haast hebt met je leeftijd. Ik ben ook al 32 (ook al doet mijn naam anders vermoeden). Dan is de drang toch wel groot ja. Moekie, succes met klussen! Nurrie, wat een geschiedenis heb jij ook zeg..jemig.. Ik hoop voor je dat het nu raak is! En de rest ook allemaal succes!
Temp was vanmorgen 0,2 gr minder dat heb ik nooit alleen op de dag dat ik ongi moet worden alleen stront misselijk wakker geworden pfffff
Hoihoi, was ik ook weer even. Die pendels lijken me wel interessant. Maar ben iedere keer te laat om in te schrijven. Nurrie, misschien dat je nu niet ongi wordt maar zwanger bent? Ik hoop het in ieder geval voor je!! Sanne, fijn dat de medicijnen die je nu hebt wel goed werken. Vandaag een spannende dag voor jullie! poohB, al tekenen van ongi of kun je dit weekend gaan testen? Ik hoop voor jou dat je dit weekend gewoon een positieve test in je handen hebt. Ik ben een beetje ongeduldig geweest. Had gezegd dat ik pas aan de ovulatietesten zou gaan als ik al heel lang bezig ben met zwanger worden maar ik was toch heel nieuwsgierig. Dus heb ze al gekocht. Eergisteren de eerste gebruikt, die was negatief. Gisteren zat er een heel licht streepje en als het goed is zou die dan dus vandaag donker moeten zijn. Ik hoop het! Dan kunnen we vanavond nog even lekker klussen (vriendlief was gisteravond echt niet in de stemming te krijgen) en hopelijk is het dan raak.
Sanne, wat super! En hoop dat je vanaf nu je alleen maar beter gaat voelen en dat de misselijkheid langzaam weggaat. Nurrie, misschien is het een innestelingsdip? Pooh, spannend! Duim duim. Clown, dan kunnen we bijna synchroon klussen. Hier ook al een licht streepje, hoop dat is straks donkerder is en dan morgen en overmorgen klussen ( vanavond nachtdienst). Gisteren bij de verpleegkundige prikles gehad. Aaarrrrgggghhh wat vond ik het eng! Dat ik mezelf moest prikken met een naald. Maar het viel zoooooo erg mee. Het deed niet eens pijn. Is toch maar goed dat ik nog wat buikvet heb. Hoop dat het prikken niet nodig is en dat de bolletje me deze ronde al gunstig gezind zijn Fijn weekend meiden!
Moekie, hopelijk hebben we dan ook allebei over een paar weekjes een positieve zwangerschapstest in handen! Dat zou helemaal grappig zijn. Jezelf moeten prikken lijkt me ook niet zo fijn. Het scheelt dat je nu weet dat het niet pijn doet maar zeker de eerste keer moet je daar dus echt even overheen. Hopelijk zijn de bolletjes al genoeg.
Sanne , wat super nieuws meid geniet ervan x Nou meiden bedankt voor jullie lieve reacties ik hoop zo dat jullie gelijk hebben kijken wat morgenvroeg me temp doet als die weer lager is zal het wa niet zo zijn Ik wens jullie allen een fijn weekend , en als me temp morgen weer hoog is en Zondag ga ik zondagmorgen testen