Spannend allemaal meiden! Ik blijf voor jullie duimen. Gefeliciteerd Sanne, wat fijn dat de echo goed was, heb je nu meer vertrouwen in je zwangerschap? Het eten helpt een beetje. Gelukkig hoef ik niet over te geven. Wel heb ik last van regelmatige buikkramp... Met als gevolg dat ik ieder toiletbezoek het papiertje check.. Of regelmatig mijn borsten aanraak om te controleren of ze nog pijn doen. Hoop zo dat het dit keer wel goed gaat. Eerst maar een echo over 1,5 week (ben niet aan het aftellen of zo ).
Oh wat fijn dat het hartje klopt SanneW. Ik ben benieuwd wat je temperatuur norgen vaat doen Nurrie! Mijn duimen draaien overuren! Menstruatie is hier weer weg! Ik ben benieuwd wanneer mijn eisprong zich aan gaat dienen!
Wow nurrie SPANNEND!!!!!! Iedereen bedankt voor de felicitaties!. Ik heb al wel wat meer vertrouwen ja. Maar goed, toch nog steeds wel spannend tot de 12 weken (en daarna vast ook wel weer). Jj, fijn dat eten wel wat helpt. Krampen zijn ook eng. Mijn darmen krampen soms ook, wat soms moeilijk te onderscheiden is van de baarmoeder. Hoop voor jou dat het ook je darmen zijn. Haha en dat borsten betasten, have been there! Komt wel goed! Moekie, wat lijkt me dat spuiten doodeng!! Knap van je dat het hebt gedaan. Ik hoop echt voor je dat het straks niet nodig zal zijn!
Spannend nurrie! Hier is het tussen eisprong en menstruatie ook altijd borsten betasten! Doen ze nog pijn? Moooi! En dan manlief; aaah toe, ik oooooook doen?! Helaas duurt dat maar 2 weken en dan is het weer klaar..
Hihi nee uiteten geweest. Voelde me iets beter. Kwam meteen ook achter de nadelen van zwanger zijn: lekker ossenhaas...maar doe maar doorbakken ipv medium. Oh heel fijn een bonbon bij de koffie, eentje met advocaat en een met kersenlikeur...pfff Hebben jullie trouwens nagedacht wanneer je aan je ouders gaat vertellen als je zwanger bent? Helemaal wachten tot twaalf weken, na de eerste echo of direct? Ik vind dit best wel lastig. Graag wil ik eerst weten dat alles goed is, voordat ik te maken krijg met overenthousiaste ouders en schoonouders. En ook eerst maar eens wennen aan het idee ouderschap. Hoe denken jullie dat tzt te gaan doen?
Ohhhh jj14 lekker Nou hier slecht nieuws pendels geloof ik ook niet meer in en ook nog ongi geworden dag te vroeg ellende weer , had vanmorgen temp 36,3 Ging plassen kwam de ellende wel te gemoed ellendige opoe maar ja nieuwe ronde . Pfffffff
@ Nurrie; wat balen @Jj; ja er zijn soms behoorlijk wat dingen die je "moet" laten. Wat betreft ouders vertellen? Ik denk dat mijn schoonmoeder het rond de eerste echo te weten komt. We zien haar sowieso elke zondag en ik denk niet dat ik het lang geheim kan houden. Mijn ouders weet ik niet, ik denk dat ik na de eerste echo eens een keer langsrijd om de echo te laten zien. Schoonvader zal het zo rond de 12 weken weten? Mijn ouders wonen 1.5u rijden en schoonvader 3u!
Nurrie, mooi balen meid! Succes Jj:jammer van die nadelen, maar het voordeel is des te beter toch? En qua vertellen, wij willen het graag zo lang mogelijk voor ons houden. Even met zijn tweetjes genieten van het nieuws, voordat iedereen zich er ( heel lief) mee bemoeit. Ook nu weet niemand van de familie dat het niet zo makkelijk gaat en dat we wat hulp krijgen. Alleen een paar goede vrienden. Dus hier pas na 12 weken gaan we het vertellen. Huiboo, wat een vent heb je hahaha. Clown, hier net de knaller gehad, dus vanavond en hopelijk morgen even gezellig klussen . En jij, al een knaller gehad? Sanne, het was ook doodeng, maar ben trots op mezelf dat ik het toch gedaan heb. En hoop ook zo dat het niet nodig is. Jij nog veel plezier met alle kwaaltjes ( ook de leuke!) en geniet er lekker van!
Aaah...jammer nurrie! Volgende ronde beter! Wanneer het goede nieuws aan de ouders/schoonouders vertellen? Mijn schoonouders pas na 12weken ( als manlief zijn mond kan houden daar, hihi). Mijn ouders ook zo laat mogelijk, misschien al wel na de eerste echo. Hebben al een aantal miskramen achter de rug, willen de mensen om ons heen niet onnodig verdrietig maken als het weer vroeg mis zou gaan.
Over vertellen, ik ben voorstander van vertellen met 12 weken. Helaas hebben wij het al noodgedwongen moeten vertellen aan onze ouders. Omdat ik mijn ouders en schoonouders normaal gesproken meerdere malen per week zie (mede door hobby die ik nu niet meer kan uitvoeren), en nu het huis niet meer uit kom. Bij verschillende vrienden kun je nog wel verschillende smoesjes verzinnen, maar bij onze ouders lukte dat echt niet meer. Maar iedereen denkt anders over het vertellen. En als het mis gaat wil je het ook wel graag met je dierbaren delen.. Je moet doen waar je jezelf prettig bij voelt, dan doe je het altijd goed!!! Trouwens lekker dat je uit eten bent geweest Jj! Nurrie, wat ontzettend jammer!!
Hallo dames. JJ, lekker uit eten geweest. Dat zijn inderdaad dingen waar je normaal niet bij stil staat. En nu moet je daar ineens op letten. Wij hadden het de eerste keer na de eerste echo verteld aan onze ouders, helaas ging het daarna toch weer mis. De 2e keer ging het met 6 weken al mis dus toen hadden we het nog niet kunnen vertellen. Ik denk wel dat als het nu weer lukt om zwanger te worden dat ik het mijn ouders ook weer zal vertellen nadat ik een goede echo heb gehad. Ik vind het fijn om ze mee te laten delen in de blijdschap (en verdriet toen het mis ging). Nurrie, balen dat je ongi bent geworden. Moet je weer een ronde wachten. Moekie, bij mij was ie vrijdag al iets donkerder en zaterdag heel donker. Zondag heb ik niet getest. Maar vrees dat het deze maand niks wordt. Vriendlief was gisteren niet in de mood te krijgen dus we hebben vrijdagavond voor het laatst geklust. Denk niet dat dat op tijd is. Volgende ronde dan maar weer.
Sorry dames, geen tijd gehad om eerder in te loggen. Zaterdag heb ik getest en volgens de test ben ik NIET zwanger, maar ik ben ook (nog) niet ongi. Dus mss toch nog geluk. Zal eind deze week nog een keer testen als ik nog niet ongi ben en anders maar even langs de huisarts; denk ik. Nurrie, balen dat je ongi bent geworden. Op naar de volgende ronde! JJ - eten zou voor mij ook erg lastig worden, wij eten vaak rood vlees en als ik zwanger ben mag het helaas niet.
Wat betreft het de (schoon-)ouders vertellen. Daar hebben we het eigenlijk nog niet over gehad. Wil denk ik wel wachten tot na de eerste echo, maar mss ook wel wachten tot 12 weken. Binnenkort maar eens over hebben met manlief.
Nou mien manneke kwam met een idee hij zegt schat we gaan het gewoon elke dag doen dan moet dat wa goed komen nou elke dag heb ik iet zoveeel zin an hoe graag ik ook een kindje wil pfffffff En ouders vertellen ja bij de 1 is het moeilijk bij de ander ja , ik wacht wel tot de eerste echo altyd of goed is ja of nee , want als er daarna iets mis gaat kun je je verdriet delen dat vindt ik teminste