Welke meiden uit Overijssel , ook bezig om zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nurrie09, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Jep! Ik doe ook mee.
    Dag 15 van mn cyclus vandaag en voorgaande dagen en komende om de dag van bil ;)

2. Moekie

Moekie Niet meer actief

Gezellig hiero:) En wat veel uit de buurt van Zwolle zeg!
    Mag het zonnetje van invloed zijn op onze hormonen en dat we allemaal snel en positieve test krijgen, ( Zwangere dames, bedankt voor de steun!)

3. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad veel meiden uit Overijssel! Hopelijk zijn we allemaal snel zwanger:)

4. Jezz84

Jezz84 Actief lid

30 dec 2012
    455
    111
    43
    Leuk een Overijssel-item!
    Kom uit een stad vlakbij Zwolle (net als velen hier ;))
    Nu zo'n 8 maanden bezig voor ons 1e kindje.
    Succes allemaal en meiden die al zwanger zijn: gefeliciteerd!

5. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Of niet dan vond wel leuk had er al 1 getroffen hier ze pagina uit Enschede die heb ik pb gestuurd of ze er ook bij kwam hopelijk wordt de komende mnd Overijssel rozer daar gaan we voor meiden

6. Gazy

Gazy Niet meer actief

hier steenwijk!

7. Blays

Blays Niet meer actief

Hihi heb hem gevonden Nurrie! :D
    Hier al een mama uit Enschede!
    Hoop dat er snel meerdere mama's mogen komen in Overijssel, duim heel hard voor jullie! :D
    Enneh, veel plezier met klussen ;)

8. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    hier ook uit overijssel :D

wij gaan in augustus voor een 2e kindje :D

9. Gazy

Gazy Niet meer actief

Jij gaat (ook) voor een tweede?

10. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Hopsa wordt mooi druk met de meiden hier hihi
    En Joyce hallo meid leuk dat je erbij komt

Iedereen veel klus plezier , Mien manneke zij al gisteren is het weer zo laat hahahahha lol

11. Jj14

Jj14 Actief lid

22 mrt 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Hè meiden, waar zitten jullie momenteel in jullie cyclus?
    Ik had 1april mijn nod, maar helaas vandaag ongi geworden:(Dus door naar ronde zes al weer.

12. Gazy

Gazy Niet meer actief

Wie is er goed in een nod lijstje? mijn nod is 10/12 april maar we hebben niet geklust. Dus ik verwacht dan wel ongesteld te worden..

Heeft iemand ervaring met presseed of conceive plus?

13. Moekie

Moekie Niet meer actief

Was jullie even kwijt :)

Gazy: ik gebruik wel preseed als glijmiddel, niet zoals het in de handleiding staat met het inbrengen net voor de gemeenschap. Weet niet of het helpt, maar als glijmiddel is het prima en ik vind het een prettig idee dat de zaadcellen niet beschadigd worden.

Ik verwacht vandaag of morgen mijn ei, dus nod zal ergens rond 16/17 april zijn. Geen idee hoe je zo`n lijstje maakt.

14. Gazy

Gazy Niet meer actief

- waar heb je dat besteld? ja dat idee lijkt mij ook wel prettig.We gebruiken nu ook wel glijmiddel, maar schrok me rot dat het dus kan zijn dat dit zaad dodend is zonder dat het er op staat.

- zo'n lijstje maak je gewoon met reacties knippen en plakken volgensmij. Maar gezien dochtertje lief, werk, huisdieren, en huishouden, is het voor mij lastig om het overzicht daarin te vinden.

(alvast even voor de dames die de geboortedag van onze dochter zien staan,het heeft lang geduurd voordat we zwanger raakten van haar, gezien het vruchtje wat niet gepland wel gewenst was, maar weg gevloeid is, kregen wij de kriebels voor een tweede. We zijn ons er heel erg van bewust dat het namelijk heel snel kan zijn maar dat het ook nog een hele poos kan duren. Het is nu welkom,dus gaan we gewoon weer aan de slag en zien we wel wat de toekomst ons brengt)

15. Moekie

Moekie Niet meer actief

Op de website van preseed zelf. Binnen een dag had ik het in huis en we doen er nu al best wel een tijd mee. Gebruik het wel alleen als ik het nodig heb ( dus als ik niet nat genoeg van mijzelf ben ( sorry!), anders denk ik dat we het niet nodig hebben en we het met ons eigen vocht moeten kunnen.)

16. sannew1987

sannew1987 Actief lid

26 mrt 2013
    135
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Ik ben 32 jaar en kom ook uit Overijssel. Wij zijn nu bijna een jaar bezig voor ons 1e kindje. Ik verwacht mijn ei pas over ruim een week, dus dat duurt nog even.
    Dit zijn nu de rustige weken.. Straks na het ei begint de onzekerheid weer..
    Ik gebruik soms ook Preseed, ik heb het via de apotheek.

17. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    ik zit nu op dag 8 van mn cyclus.. dus bij mij duurt het nog ff.. ik wil vanaf dag 12 of 13 beginnen met ovulatietesten...

het word al een mooi clubje zo met overijsselse dames! :D

18. Moekie

Moekie Niet meer actief

Hier nu de helse wachtdagen:( voor de boeg, hoop toch een keertje niet op 8 dpo al weer bruinverlies te hebben.

En wat liggen we allemaal lekker uit elkaar qua nod, kunnen we elkaar mooi steunen, iedere week een ander! :)

19. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Nou meiden hier druk aan de klussssss geweest en nog steeds hihi , heb vandaag wel die tabletten van etos gekocht van zwanger worden kijken wat dat wordt ,

Nou moekie da gaan we zeker doen elkaar steunen en hopelijk ook allemaal gauw zwanger

Knuff iedereen en fijn weekend

20. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    @Moekkie. sterkte met wachten!! Lekker veel afleiding zoeken!!

@nurrie.. het is natuurlijk altijd goed om alvast te beginnen met die tabletten ;) Ik slik al een half jaar zwanger worden pillen van KV.. maar hierna ga ik over op gewoon alleen Foliumzuur denk ik..

@all Wat zijn eigenlijk jullie leeftijden? ben ik stiekem wel benieuwd naar.

Ik ben zelf 26

Fijn weekend allemaal

Deel Deze Pagina