Sannew, dat is niet goed! Hoop dat je straks alles binnen kunt houden En de rest van de zwangerschap goed verloopt.
Sanne , ellende meid gelukkig gaat weer iets beter En de rest kom op meiden wil wat positiefs zien hier . Ohhh ik gun het ons allen zo he ... Knufff van deze kant
Moekie, jammer van de half verwaterde bbq. Gelukkig kon je er zelf nog iets positiefs inzien HBB, wat lijkt me dat frusterend, zulke verschillende cyclussen. Sanne, wat schrikken. Hopelijk mag je snel weer naar huis en gaat het ook snel weer beter met eten en drinken. Ik zie op verschillende plekken iets over tarwekiemolie voorbij komen. Weet één van jullie daar misschien wat meer over??
Sanne, wat balen zeg! Hopelijk kunnen ze je snel oplappen en kun je dan gaan genieten van je zwangerschap! Strekte! Nurrie, ja kom maar op met al dat positieve nieuws! Clown, heb de tarwekiem 2 cycli geprobeerd. Geen idee of het helpt. Ik heb er niet echt wat van gemerkt. Ik heb best wel wat geprobeerd en slik nu alleen nog foliumzuur. Denk dat al die middeltjes toch mijn cyclus iedere keer weer anders maakten. Dus nu maar gewoon au naturel
Volgens mij ben ik tijdens het paardrijden ongi geworden had net onder de douche wat bloed en zat ook in mijn onderbroek. Wel vreemd want normaal begin ik altijd vrijdags of zaterdags met mijn ongi en voel ik het ook aankomen. Begin ook nu pas pijn in mijn onderrug te krijgen.
Clown: zelf gebruik ik wel tarwekiemolie, was na het beginnen diezelfde maand nog zwanger ( wel miskraam geworden). Of het daar aan lag? Geen idee, puur toeval gok ik. Gebruik het nu vooral omdat ik mij erdoor beter voel, heb minder 'pijntjes' tijdens menstruatie. Clown: hopen dat het geen echte ongesteldheid is/was en dat ie ook mooi weg blijft
Clown, wat vreemd. Hopelijk zet het niet door en was het een eenmalig iets. Lexy, ook al zo`n vroege vogel ( net als nurrie)
haha... ja moet om 8.00 op het werk zijn, ben wel half uur/drie kwartier onderweg. Dus op tijd uit de veren Clown, hoe is het nu? Zet het door of toch niet? Moekie, jij gevoel over 7 daagjes posi te testen?
Ja het zet wel door. Dus we kunnen weer opnieuw beginnen. Had gehoopt dat het alleen een beetje bruinverlies zou zijn omdat ik verder nog geen buikpijn heb. Maar het is al de hele dag aan de gang. Dus helaas....
Oh he, balen Clown! Egoberichtje; mijn boobies klappen uit elkaar! Ze doen pijn! Gisteren waren de ovutesten negatief, we gaan vandaag gewoon weer 1 doen! Fingers crossed!
Clown, wat vervelend zeg! Sterkte en gewoon even zielig doen, wat lekkers eten en dan weer vol goede moed naar de volgende ronde! Lexy, ik heb echt geen idee. Mijn lichaam houdt me door de bollen zo voor de gek, dat het alle kanten op kan. Zelf denk ik van niet, maar dat is omdat ik denk dat als het echt raak is dat ik dat zou merken ( hoewel ik weet dat dat niet hoeft en er genoeg meiden zijn die niets merken). Huiboo, volgens mij ga je het dus gezellig maken de komende dagen. Veel plezier, hopelijk is het raak! Hier blij, 9 dpo overleefd zonder bloedverlies Op naar maandag!
Wie van jullie gebruikt ovu testen en heeft ook een keer geen piek gevonden? De hele tijd is die test zo licht als wat, bijna omowit. Snap er niets van en denk dus dat het deze maand niets gaat worden Volgende maand maar weer hopen op een goede afloop.
Hier ook. Bijna elke test Omowit! Heb nu wel al een paar dagen een lichte streep.. Heb je verder wel tekenen van een eisprong?
Nee hier geen tekenen. Wel vandaag ineens korte bloeding gehad. Misschien was de eisprong ook wel erg vroeg deze ronde.... Wel blijven door zoeken naar die piek he huiboobee, misschien komt er toch nog een piek?!
Lexy, heb de eerste maanden ovutesten alleen maar witte gehad. Maar mijn eisprong kwam dan ook pas 10 dagen later ( begon op dag 11 met testen en ben op 17 gestopt. Had op dag 25 pas mijn ei, achteraf.) Dus gewoon doortesten. Hoe lang is je cyclus normaal? ( Zag je banner en anders heb je wel een hele korte lf?) Misschien had je wel een ovulatiebloeding? Heb je wel eens geprobeerd om een andere soort testen te gebruiken? Heb wel eens gehoord dat dat wil helpen. ( Ik heb sensitest, de gevoelige en die werken voor mij perfect.) Huiboo, een lichte streep Hoop dat ie snel donkerder wordt meid! Hoest met de (.)(.)? Nog steeds pijnlijk? Nurrie, geniet van het klussen!
Mijn cyclus is altijd al 31 dagen geweest. Ook mijn eitje komt standaard tussen de 7e en 9e van de maand. Dit is de eerste ronde dat het allemaal niet meer klopt. Ben benieuwd of volgende week ook gewoon ongesteld word of dat het al eerder door gaat komen. Nurrie, zoals Moeki al zegt: Have fun met klussen