Welke meiden uit Overijssel , ook bezig om zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nurrie09, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Veel plezier Nurrie :p.

@Lexy; eisprongbloeding, of zelfs innestelbloeding.
    Misschien hebben de testen het gemist?

@Moekie; Nog 3, nja 2 dagen! Spannend?!

@hier; Ovutesten worden witter en witter :/
    Borsten nog gevoelig. Manlief is er zoooo zeker van dat het "raak" is. (Ik vind het raar om het "raak" te noemen maar ik weet niet beter hoe te omschrijven)
    Zwangerschapstest is negatief, als ik wel een eisprong heb gehad, zou ik vandaag op 11DPO zitten.
    Dus we kijken het maar weer aan!
    Ik word er echt helemaal gek van!

2. Lexy1987

Lexy1987 Actief lid

12 aug 2013
    161
    0
    0
    Huiboobee: laten we hopen dat man lief dat goed heeft aan gevoeld. En dat je over een paar dagen toch een posi test in handen hebt.

Hier: volgens mij ben ik voor het eerst in mijn leven een week te vroeg ongesteld. Bij afvegen blijft het rood :( krampen zoals altijd rond nod. Dus wij gaan maar weer voor de volgende ronde :(

3. Clown12

Clown12 Actief lid

7 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    Twente
    Goedemorgen dames!

Moekie, wat was er vandaag ook alweer? Ging je testen?? :D

Nurrie, flink aan het klussen nu.

Lexy, balen dat je een week te vroeg ongesteld bent geworden.

HBB, balen dat de ovutesten weer witter worden. Zeker als je man ervan overtuigd is dat het "raak" is en jij niet. Wanneer zou je kunnen testen?

Mijn menstruatie was deze keer wel heel vreemd. Eerst werd ik dus 3 dagen eerder ongi met echt bloedverlies, dus dacht echt dat het doorzette. Toen 2 dagen niks en zaterdag, de dag dat ik dus normaalgesproken ongesteld moet worden, barstte het in alle hevigheid los. Maar ik weet nu niet of ik zaterdag als begindag van deze cyclus moet zien of toch die bloeding 3 dagen eerder??

Ik ga deze maand proberen met ovu-testen mijn eisprong op te zoeken. Ik vind die testen van kruidvat alleen behoorlijk prijzen.

Hebben jullie ervaringen met die dipsticks van zwanger&kids??

4. Lexy1987

Lexy1987 Actief lid

12 aug 2013
    161
    0
    0
    Kon het niet laten toch te testen. Krijg een schaduwstreepje te Zien.
    grrrr. Nu weet ik nog niets.

5. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Ohhh spannend hier , allemaal nou we hebben nu klusdagen gehad heb , maar door familie omstandigheden weinig geklust ik kan hier het verhaal wel neerzetten maar dat doe ik niet kort maar krachtig ik heb geen broer meer en ik ben er klaar mee voor nu voor altyd , al die domme ellende met hem altyd ik hoef dat niet meer

6. Clown12

Clown12 Actief lid

7 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    Twente
    Lexy, dat is ook balen zeg. Nu weet je nog niet waar je aan toe bent. Konden we maar gewoon zelf aan de binnenkant kijken he? Dat zou het leven een stuk makkelijker maken.

Nurrie, heftig zeg. Een hele dikke knuffel voor jou.

7. Lexy1987

Lexy1987 Actief lid

12 aug 2013
    161
    0
    0
    ohnee nurrie, hoop dat het wel weer goed komt tussen jullie. Het blijft wel je broer, maar weet natuurlijk niet wat hij heeft uitgevreten.
    Dikke knuffel voor jou!

8. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Lexy , wat hij doet is niet normaal hoe hij zijn vader moeder en mij behandelt nee , ik ben er klaar mee er is elke x wat

9. Moekie

Moekie Niet meer actief

Nurrie, wat een ellende weer. Sterkte ermee! Balen dat je daardoor ook niet optimaal geklust hebt :(

Lexy, wat vervelend zo`n rare cyclus ineens. Maar toch, dat schaduwstreepje…… Spannend!

Clown, morgen is de dag:p. Vandaag nog lekker in spanning. ( ben niet een vroege tester en het is dat het morgen moet vanwege de medicijnen, anders had ik lekker gewacht op het bloed.)
    Jij hebt wel een rare ongi achter de rug. Vreemd hoor! Was het bloed op de eerste dagen echt rood? Of meer roze/ bruin? Ik zou de dag met echt rood als dag 1 tellen.
    Zwanger en kids ken ik niet, ik heb sensitest. Zijn qua prijs bijna vergelijkbaar en ze bevallen mij wel. Lees wel veel goede dingen over z&k.

HBB, inderdaad, wanneer ga jij testen? En wel leuk dat manlief er van is overtuigd dat het raak is :) Spannend ook voor jou!

Morgen dus testen, zie er gewoon tegenop. Ben zo bang voor een witte test. En dan alle kwaaltjes die ik nu heb, maar denk dat ze van de hormonen komen. Pff, wat een spanning :$

10. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    #430 HuiBooBee, 16 sep 2013
    Laatst bewerkt: 16 sep 2013
    Wat een gedonder Nurrie!

@Lexy; spannend!
    Duimen draaien!

@Clown; Dat klink inderdaad vreemd. Dat knipperlichtmenstruatie..
    En zodra het echt rood is zou ik gaan tellen voor je volgende ronde.
    Hier trouwens de ovutesten van..? Mat Care. Online, 15 voor 15 euro?, inclusief 4 zwangerschapstesten.

@Moekie; oh zo spannend. Ook voor jou draaien mijn duimen overuren.
    Ik hoop dat je ons morgen helemaal door het dolle heen kunt melden dat er 2 strepen zijn!

@Hier; op 11 DPO een omowitte test. Maar heel cyclus is raar. Via temperaturen lijkt het alsof ik 2 eisprongen heb gehad. CD 11 en CD 19.
    Mijn 11 DPO, zometeen 12 DPO is gebasseerd op de "eerste" eisprong.
    Dus of a.s. woensdag testen, of volgende week vrijdag.
    Zo bizar deze cyclus!

11. Moekie

Moekie Niet meer actief

Helaas pindakaas, omowit op de test, snif:(
    Had stiekem wel gehoopt op een zwangerschap, maar het lichaam heeft me goed voor de gek gehouden met alle bijwerkingen van de pillen.
    Pluspuntje, de pillen hebben wel hun werk gedaan!
    Nu helaas op naar iui met hormonen spuiten, waar ik erg tegenop zie!

12. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Moekie , ik mag niet vloeken voor je daarom zo hfjhgjhfgeygfkfjeykjjsfksrgf hahahah
    Mooi schips weer had zo gehoopt met syntomen van je pfff , hopelijk gauw wel positief bericht knuffffffff

13. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Maar nog geen bloed Moekie?
    Ik hoop alsnog dat het spuiten je bespaard blijft!

14. Jj14

Jj14 Actief lid

22 mrt 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Hi meiden, ik lees wel mee maar heb verder niet meer gereageerd.
    Spannend dat sommige bijna kunnen testen. En moekie balen zeg dat je nu moet gaan spuiten.... Maar het lukt je vast!
    Lexie een week te vroeg rood.... Dat kan ook de innesteling zijn... Dus als het rood niet doorzet zou ik nog een keer gaan testen, wie weet :)

15. Lexy1987

Lexy1987 Actief lid

12 aug 2013
    161
    0
    0
    Pfff... nog zo vroeg, maar nu al een rot dag!
    omdat ik een doorverwijzing heb naar de gyn moest ik
    vanmorgen nog even testen. Een mooie dikke tweede streep.
    Half uur later was mijn roze wolk zwart gekleurd. Nou ja, rood.
    Met kramp en pijn ongesteld geworden, en niet te zuinig!

Super chagrijnig nu!!!

16. Clown12

Clown12 Actief lid

7 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    Twente
    Lexy, wat ontzettend balen!! Een hele dikke knuffel voor jou! Moet je nog wel naar de gyn vandaag ondanks dat je ongi bent geworden?

JJ, hoe gaat het met jou?

Moekie, balen dat de test wit blijft. Wanneer moet je terug naar het zkh?

HBB, ga je vandaag testen??

Mijn ongi is bijna over dus we kunnen weer vol goede moed aan de klus over een paar dagen :D

17. Lexy1987

Lexy1987 Actief lid

12 aug 2013
    161
    0
    0
    @clown: officieel moet ik nog wel naar gyn. Maar die heeft zich vanmorgen ziek gemeld :( Dus weer wachten.

Was vanmorgen maar een kwartier ongesteld. Maar zo heftig! Nu nog steeds flinke buikpijn, maar geen bloed meer. Verwacht straks weer een flinke vloed :(

Moekie: echt k** dat je nu over moet op die spuiten. Mijn nichtje 'moest' ook over op van die hormoonspuiten. Heel eng natuurlijk, maar het viel haar allemaal wel mee (moet je nagaan dat zij als de dood is voor alles wat lijkt op een spuit). En.... jawel, ze is ondertussen 6,5 maand zwanger!

18. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Lexy oh nee he , is het geen onnesteling bloeding daar kun je toch ook wat krampen en pijnen van krijgen toch , raar dat de bloed weer weg is hoop niet zo gauw opgeven mop , je had nog een dikke 2 de streep duim voor je dat het goed gaat dikke knufffffffff

19. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    begeleidster in de gehandicaptenzorg
    Overijssel
    Hallo dames,
    mag ik hier ook meeschrijven ?

Ik ben 23 jaar, en komt uit Overijssel ( goh verrassend :p),
    een dorp bij Hardenberg in de buurt!

Zitten ondertussen in ronde 4, waarin mijn cyclus mij mooi voor de gek houdt. Zit ondertussen op dag 38 (?!) en vooralsnog niks... Afgelopen maandag getest: negatief. Mocht ik vrijdag nog niet ongesteld zijn gooi ik er dan weer een test tegen aan ( Mijn gevoel zegt dat het niet raak is).

groetjes!

20. Lexy1987

Lexy1987 Actief lid

12 aug 2013
    161
    0
    0
    Hey dptje!
    Weer een dame uit overijssel :D Gezellig!!

Je zegt dat je op dag 38 zit van de 35 (aan je banner te zien?)
    Als het wel raak was kan het zijn dat het wat langer duurt met de aanmaak van hcg. Wat je al zegt, als het vrijdag nog niet zo ver is, even een testje tegen aan gooien! (jemig, wil niet weten hoeveel de zwangerschapstest-industrie aan ons ongeduldige dames verdient).

Deel Deze Pagina