Welke meiden uit Overijssel , ook bezig om zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nurrie09, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clown12

Clown12 Actief lid

7 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    Twente
    Lexy, wat vreemd. Misschien was er een adertje gesprongen en had je daardoor bloed? Maar dat zou natuurlijk niet de krampen verklaren. Wel handig dat je gyn zich ziek meldt op het moment dat jij daar eigenlijk naartoe moest.

Welkom dptje!

2. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    begeleidster in de gehandicaptenzorg
    Overijssel
    zelf denk ik dat het niet raak is maar wil het zekere voor het onzekere uitsluiten natuurlijk..

Haha wil ook niet weten hoeveel ze aan ons verdienen :O!!

3. Lexy1987

Lexy1987 Actief lid

12 aug 2013
    161
    0
    0
    Weten jullie trouwens hoe lang het duurt tot het hcg uit je bloed is na een (mogelijke) mk? Gezien vanmorgen de test nog zo duidelijk positief was (test streep net zo duidelijk als controle) en vanmorgen de bloeding. Weet eigenlijk zeker dat het een ongesteldheid was en geen innesteling.

4. Clown12

Clown12 Actief lid

7 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    Twente
    Wat ik hier lees is dat het soms wel een tijdje kan duren.
    Ik heb daar bij mezelf niet zo op gelet omdat ik na mijn 1e mk gewacht heb tot ik 1x ongesteld was geweest voordat ik het weer ging proberen.

5. Lexy1987

Lexy1987 Actief lid

12 aug 2013
    161
    0
    0
    Dank voor de reactie.
    Wachten willen wij liever niet. We gaan nu ronde 29 in en worden beetje moedeloos. Elke maand is er ondertussen één te veel.

Hebben verwijzing naar gyn, maar manlief wil eigenlijk niet (toch bang dat het aan hem ligt hè). Hadden wij vandaag eindelijk een afspraak, is gyn ziek. Nu manlief maar weer zo ver krijgen voor nieuwe afspraak.. (ZUCHT....)

6. Jj14

Jj14 Actief lid

22 mrt 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Je hebt alleen hcg in je bloed, en dus positieve test, als je zwanger bent of zwanger bent geweest. Het kan wel 9weken duren voordat het hcg helemaal uit je bloed is. Heeft ook te maken met hoe lang je zwanger bent geweest.
    Bij mijn miskraam duurde het 4 weken voordat ik weer een negatieve test had.

Ik voel me vooral beroerd; 24/7 misselijk. Heel raar ik dacht dat zwanger zijn leuk is, maar ondertussen weet ik dat de werkelijkheid anders kan zijn.
    Ben vandaag bij huisarts geweest vanwege knobbeltje in de borst. Die dacht dat het door groeiende melkklieren komt, maar moet toch echo laten maken. Een mammografie mag niet als je zwanger bent. Maak me niet zoveel zorgen, maar wil wel uitsluiten dat het niets anders is. Afwachten dus.

7. Moekie

Moekie Niet meer actief

Thanx voor de lieve woorden meiden! Doet me goed :)

Lexy, wat een verhaal meid. Echt raar hoor! En dat je in een half uur van je wolk af kan donderen, wat frustrerend! En ook al 29 rondes bezig, op naar de gyn hoor! En wat hebben die mannen een angst zeg, of ego ;). En wat als het aan hem ligt? Dan wil hij toch ook dat er alles aan wordt gedaan dat het jullie samen uiteindelijk wel lukt, toch? Gewoon meesleuren en zeggen dat jij het zat bent na 29 rondes en nu actie wil! ( zo ben even pro-actief, maar baal zelf dat we ook hebben gewacht met naar de gyn gaan en er was wat met mij mis en nu krijgen we eindelijk hulp! :) )
    En wel fijn om te horen van je nichtje, geeft wel weer goede moed!

Dptje, welkom hier. Succes deze ronde en hoop dat je gauw meer weet!

Jj, vervelend die misselijkheid. Je gaat niet Sanne achterna toch? En hoop dat het inderdaad niets is die knobbel, wanneer heb je de echo? Succes meid!

Clown, even de ongi afwachten en dan op dag 3 beginnen met spuiten en op dag 10 een follikelmeting. En aan de hand daarvan kijken wanneer de iui eventueel gepland kan worden. Wel spannend hoor!
    Enne, klus ze ;)

8. Lexy1987

Lexy1987 Actief lid

12 aug 2013
    161
    0
    0
    Jj14. Leuk is anders ja. Houd het mooie doel voor ogen, misschien dat het dan net iets beter vol te houden is. Hopen dat de misselijkheid niet al te lang aanhoud.
    Knobbeltje in borst kan van alles zijn. Melkklier is idd wel een logische verklaring. Bij mij was het een verkleving. Wat je al zegt, geen zorgen maken en even afwachten.

9. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Dptje welkom meid , leuk man dat er steeds meer bij komen , hopelijk wordt het voor ons allen in 2014 ,1 grote roze wolk moet toch wa een x positieve berichten komen hier of niet dan ....

10. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    Overijssel
    Zou leuk zijn als we een grote roze wolk krijgen in 2014.

Lexy, jeetje 29 rondes al. Hoe hou je het vol? En inderdaad gewoon je man/vriend meesleuren.. het is voor het goede doel :)

Waar komen jullie allemaal vandaan? (Ben heel nieuwsgierig :p)..

11. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Dptje ik hengelo

12. Clown12

Clown12 Actief lid

7 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    Twente
    Ik ook Hengelo

13. Lexy1987

Lexy1987 Actief lid

12 aug 2013
    161
    0
    0
    Hengelo....

14. Moekie

Moekie Niet meer actief

Ben in de minderheid, Enschede;)

15. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Hii leuk man 3 hengeloooooooo hihi klein driene hopelijk op vruchtbaar en roze 2014 voor ons

16. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Lexy , hoe gaat het nu met jou
    En met de andere meiden , ik hoop zo op een beetje positieve berichten hier :D

Hier nog ff wachten op bankie

17. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    Overijssel
    Haha hengelo is wel in de meerderheid ja.

Nou hier getest... Negatief.. nog geen menstruatie. Ben er zo klaar mee.. mega frustrerend..

18. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Irritant is dat he dptje , ik zou gek worden pfffff hopelijk komt er toch nog wat goeds uit duim voor je

19. Moekie

Moekie Niet meer actief

Hier is de ongi ook doorgebroken. Op naar de iui! Vanmorgen gebeld voor de medicijnen en 30 september de eerste echo. Vind het wel weer spannend!

Fijn weekend meiden!

20. Lexy1987

Lexy1987 Actief lid

12 aug 2013
    161
    0
    0
    Moeki: heel veel succes met de medicijntjes. Zal helemaal goed komen!

Dptje, geen bloed geeft moed, maar zonder posi test werkt die spreuk ook niet erg opbeurend natuurlijk. Houd de moed er in meid!

Deel Deze Pagina