Welke meiden uit Overijssel , ook bezig om zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nurrie09, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexy1987

Lexy1987 Actief lid

12 aug 2013
    161
    0
    0
    @hier: mijn man wil nu gelukkig ook gewoon naar gyn. Denk dat hij mijn gezeur wel zo zat is, hihi.
    Vandaag maar thuis gebleven, onwijs misselijk, maar ja, griep heerst ook he :(
    Zou toch grappig zijn dat het alsnog raak is ondanks die rare ongesteldheid. Testen heeft geen nut, want die was al posi, toch denk ik eerder aan een vroege miskraam.

2. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Dan was je gewoon ongi geweest , ik zou gewoon nog een test doen kijken wat die nu zegt denk dat het een innesteling is geweest

3. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ooh ik ben hier in de minderheid met de blauwvingerstad ;).
    Heb niet alles terug gelezen, ga ik morgen doen!

Moekie; jammer van de menstruatie.
    Wel heel spannend om het traject in te gaan!
    Succes!

Lexy; kun je niet bloed laten prikken? Als je niet blijft bloeden en wel positieve testen hebt (gehad)?

@hier; nog steeds niet getest. Sinds vandaag zijn ook alle kwaaltjes weg.
    Geen pijnlijke borsten meer, temp is weer een beetje gedaald en ik ben niet meer misselijk.
    Ik kijk het nog een weekje aan. Als het aan mij ligt doe ik elke 3 uur een test, maar realistisch gezien is dat zonde van het geld.

4. sannew1987

sannew1987 Actief lid

26 mrt 2013
    135
    0
    0
    Hoi allemaal,

Wat een spanning en onzekerheid vliegt hier weer in de rondte!! Heel veel succes..

Moekie, wat ontzettend jammer dat je toch ongesteld bent geworden. Heel veel succes met het IUI traject en het spuiten. Je kunt het!

Lexy, ik zou een week afwachten, als je dan nog steeds niet echt ongesteld bent geweest, dan kun je wel weer testen hoor. Als het al zo vroeg mis gaat, blijft hcg niet zo heel lang in je bloed.. Duim voor je.

Jj, dus ook al zo misselijk..wat naar he? Ik merk wel dat veel drinken echt belangrijk is. Als je te weinig drinkt, wordt je daar weer misselijk van, en dan blijf je bezig. Ik hou nu bij hoeveel ik drink en dat moet 2 liter zijn. En dat is echt veel voor mijn doen.
    En wat je zegt over 'zwanger zijn is niet zo leuk' , same here.. maar ik moet zeggen nu ik wat verbetering in mijn misselijkheid begin te merken, en ik inmiddels al veel cadeautjes heb gekregen van vrienden en familie..mijn buik al wat dikker begint te worden..ik het wel steeds leuker ga vinden. Ons moment van genieten komt nog, Jj!
    Ik heb inmiddels de termijnecho gehad, alles was goed. Dus begin er nu in te geloven dat deze het blijft doen:D

5. Lexy1987

Lexy1987 Actief lid

12 aug 2013
    161
    0
    0
    @huiboobee, respect voor je geduld, zo lang wachten met testen :D
    Wat zegt je gevoel, wel of niet raak?

6. Lexy1987

Lexy1987 Actief lid

12 aug 2013
    161
    0
    0
    @ SanneW, fijn dat je eindelijk een beetje meer vertrouwen er in krijgt! Een goede termijnecho helpt daar ook wel bij he :D
    Geniet er maar van :D:D:D:D

7. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Oooh my! Ooooh my!!
    Op aandringen van man toch maar getest..
    2 streepjes! De T-streep is lichtjes, maar er staan toch echt 2 streepjes!
    2!
    Dat zag ik niet aankomen!
    ♥

Maaar oooh wat ben ik bang, zo bang :(

8. sannew1987

sannew1987 Actief lid

26 mrt 2013
    135
    0
    0
    Wauw HuiBooBee, wat ontzettend leuk!!!!
    Waarom ben je zo bang? (misschien heb ik iets gemist..)

9. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Nee je hebt niets gemist. Ik heb soms fikse menstruatiekramp, dat maakt me erg onzeker.

10. sannew1987

sannew1987 Actief lid

26 mrt 2013
    135
    0
    0
    Ah zo.. Het is natuurlijk ook heel spannend! Maar meer dan afwachten kun je toch niet. Na 2 of 3 dagen weer testen en kijken of het 2e streepje duidelijker is, kan ook een iets geruster gevoel geven..
    Succes met afwachten, maar voor nu een voorzichtig gefeliciteerdje alvast!!!!!

11. Moekie

Moekie Niet meer actief

Zo, huiboo, wat vet! Voorzicht gefeliciteerd dan maar vast! Komt helemaal goed :)

12. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Dankjewel! Ookal waren we er wel mee bezig, toch is het zomaar onverwachts.
    Nu hoop ik dat de testen positief blijven!
    Wanneer zou ik de huisarts moeten bellen?

13. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Yesssss huiboobee , meid gefeliciteeeerd

14. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Dankjewel! Vanochtend een nog dikkere streep!
    Ik voel me alleen zo naar tegenover iedereen bij wie het nog niet is gelukt!
    Ik hoop zo zo zoooo erg dat deze, of volgende maand, de rest van dit clubje volgt!

15. Lexy1987

Lexy1987 Actief lid

12 aug 2013
    161
    0
    0
    Supergefeliciteerd!!! Overijssel kleurt langzaam roze ;)
    huisarts hoef je niet perse te bellen. Verloskundige mag je wel
    direct bellen. Of nog even genieten met zijn tweeën (drieën).

16. Clown12

Clown12 Actief lid

7 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    Twente
    Goedemorgen dames!

Sanne, fijn dat je kunt genieten nu je een goede termijnecho hebt gehad.

HBB, van harte gefeliciteerd! Nu hoef je niet meer een traject in, dat scheelt! En je niet naar voelen hoor! Jou is het gelukt, wij volgen ook nog wel!!

17. sannew1987

sannew1987 Actief lid

26 mrt 2013
    135
    0
    0
    Je hoeft inderdaad de huisarts niet te bellen, tenzij je al veel contact met hem/haar hebt gehad over jullie kinderwens, da is het wel zo netjes.
    Ik zou over een week de verloskundige (kijken bij welke je wilt) bellen en een afspraak maken voor een 1e afspraak. Na die eerste afspraak wordt je huisarts automatisch op de hoogte gebracht door de verloskundige.

18. sannew1987

sannew1987 Actief lid

26 mrt 2013
    135
    0
    0
    Er komt inderdaad steeds meer roze bij. We blijven wachten op de rest, dat gaat ook helemaal goed komen!!! Helaas zal de één er langer over doen dan de ander, dat vind ik ook wel lastig.. Maar uiteindelijk moet het echt 1 grote baby-bende gaan worden :x :)

19. Lexy1987

Lexy1987 Actief lid

12 aug 2013
    161
    0
    0
    Baby bende.... hahaha mooi verwoord sannew.
    maar zou idd wel mooi zijn dat alle dames hier in 2014 mama worden!

20. Clown12

Clown12 Actief lid

7 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    Twente
    Ik hoop ook dat de baby-bende hier snel groter wordt.

Als ik de hoeveelheid en de structuur van het slijm moet geloven zou ik nu al bijna tegen mijn eisprong aanzitten. Dat is wel vreemd en zou ook wel vroeg zijn. Tenzij ik toch die rare tussenbloeding als eerste dag van mijn NOD aan zou moeten houden, dan zou het wel kloppen. Ik snap soms echt niks van mijn lichaam.

Gelukkig hebben we dit weekend wel al geklust en probeer ik vriendlief deze week zo ver te krijgen om het om de dag te doen, hopelijk is het dan raak.

Heb met vriendlief afgesproken om voorlopig toch maar geen nieuwe ovu-testen bij te bestellen aangezien ik nu al zoveel er mee bezig ben en iedereen juist zegt dat je er niet zoveel mee bezig moet zijn (makkelijker gezegd dan gedaan). Dus deze maand doe ik het weer zonder ovu-testen. Heb ze nu dus maar 1 maand gebruikt.

Deel Deze Pagina