Nogmaals dankjewel. Ik heb een goede verstandshouding met de huisarts. Ze heeft me ook gevraagd, dat als het eenmaal zover is, om even een afspraakje te plannen. Donderdag, 1 dag na mijn verjaardag, heb ik een afspraak met haar. Dus volgende week de verloskundige bellen! Ja, die babybende zie ik wel zitten! Dan kunnen we ons clubje veranderen naar Zwanger zijn Overijssel , of BabyBende Overijssel
Die babybende zie ik ook wa zitten voor 2014 , en als we allemaal bevallen zijn x wat afspreken met z,n allen en de kleine spruitjes hihi
Kom maar op met die babybende! Ben er wel klaar voor Hier net de eerste spuit zelf gezet en ik ben trots op mezelf, het ging goed! Nog 10 te gaan en dan hopelijk volgende week ergens de iui. Duim duim duim HBB, fijn die dikkere streep! Komt helemaal goed! Clown, gewoon lekker genieten de komende week en lekker klussen. Even lekker geen ovutesten enzo is ook wel erg lekker! Sanne, ons moment komt nog en we gaan je gewoon langzaam allemaal opvolgen. Iemand moet het goede voorbeeld geven! En wie weet nurrie gaan we elkaar straks met alle kleintjes wel in het echt zien
Respect hoor Moekie. Blij om te horen dat het goed ging! Clown, bij mij is het ook gelukt in een maand dat ik geen ovu testen gebruikt had..
Huiboobee, gefeliciteerd! Hoe voel je je? Hier menstruatie doorgezet.. ben zo moedeloos... Mijn vriendinnen raken zwanger.. Ongepland, gepland en meteen raak.. Grr...
Oh balen DPtje! Het is soms ook zo frustrerend! Sterkte. Ik voel me goed, niet anders dan anders! Af en toe steken in mijn baarmoeder en ik ben wat duizelig! Heb niets te klagen. Voel me wel enorm onzeker, zo bang dat het misgaat. @Moekie; dat spuiten gaat wel ok? Al bijwerkingen? Ben benieuwd na de FM!
hoi dames, ik woon in Almelo en kom hier af en toe mee kletsen goed? Leuk een Overijssel topic. Ik ben niet zwanger maar was wel benieuwd of iemand goede ervaringen heeft met een verloskundige uit Almelo?
Dag dames. HBB, gefeliciteerd met je verjaardag! Moekie, veel succes met het spuiten. Hopelijk is 1 ronde genoeg! Dptje, knuffel voor jou! Linda, welkom! Ik heb al een paar dagen een raar gevoel in mijn onderbuik. Net alsof mijn baarmoeder vol zit ofzo, kan het niet omschrijven. Soms doet het zelfs een beetje pijn. Maar heb ook al een paar dagen heel veel helder slijm.
Welkom Linda, geen ervaring met verloskundige in Almelo.. Clown, ik had altijd 5 dagen voor de eisprong een opbouwende druk in de buik (baarmoeder, eierstokken) die vlak ervoor ook richting pijnlijk ging. Dus bij mij was dat echt een teken van een naderende eisprong. Ik merkte het ook heel goed wanneer de eisprong was geweest, dan was die druk ineens volledig weg..
Linda, welkom. En ook geen ervaring met een verloskundige ( waar dan ook). HBB, gefeliciteerd! Hier gelukkig (nog) geen bijwerkingen. Hoop dat het zo blijft! Clown, ik heb ook altijd een paar dagen voor de eisprong pijn en druk in de onderbuik. Dacht eerst dat het blaasontsteking was ofzo. Blijkt dat dat het groeien van de follikel is wat je voelt en ook als er uit het follikel vocht komt kun je dit merken. Dus ik denk dat je snel je eisprong hebt! Spannend! Lekker klussen! En ik ga ook voor slechts 1 ronde spuiten, heb nu al een blauwe plek op mijn buik omdat ik gisteren een beetje mis zat. Maandag duurt nog erg lang. Ben zo benieuwd hoe hard mijn eitjes groeien en wanneer we dan de iui krijgen
Nou hier wordt denk ik weer volgende ronde omo witte test vandaag met tweede plasje pffff , dus opoe maar afwachten
Dankjewel! @Linda; welkom. Geen ervaring, maar woon ook aan de andere kant van Overijssel, haha. @Clown; herkenbaar gevoel. Die eisprong zit er zeker aan te komen voor jou! Succes @Moekie; fijn dat je (nog) geen bijwerkingen hebt. Wachten duurt lang! Heb je wel, genoeg, afleiding? @Nurrie; misschien te vroeg getest? Volgens je banner zit je 3 dagen voor NOD.
Goedemorgen dames! Sanne en Moekie, ik hoop dat jullie gelijk hebben en dat het mijn eisprong is. Ik heb er nu nog steeds last van al is het wel iets minder. Maar we proberen om de dag te klussen, al lukt dat natuurlijk niet altijd. Ooit moet het toch raak zijn! Moekie, au een blauwe plek op je buik. Hopelijk is 1 ronde inderdaad genoeg. Maandag is inderdaad nog ver weg als je er op zit te wachten. Nurrie, het kan nog komen natuurlijk. Je zit nog voor je NOD. Heb je verder wel kwaaltjes dan, waardoor je denkt dat het raak zou kunnen zijn?