Welke meiden uit Overijssel , ook bezig om zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nurrie09, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohB

poohB Actief lid

21 aug 2013
    126
    0
    0
    Proberen onze wens in vervulling te laten gaan - z
    Overijssel
    Dames,

Hier weer even een berichtje van mij. De laatste tijd erg druk geweest met andere dingen (verjaardagen, tuin herfstklaar maken, trouwfoto's uitzoeken, trouwfilm bekijken etc.).

Maar nog wel aan de klus; daar maken we tijd voor. Helaas is het deze ronde ook niet raak, opoe eergisteren gearriveerd.
    Volgens mij begint er nu wel een beetje lijn in te komen:
    24-26-31-30.

@cupcake welkom hier
    @moekie ik duim voor je!

2. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    @ moekie, ja goed dat je vermeld dat er bolletjes zijn om evt een langere lf te maken. Ik denk serieus dat dat het probleem is, maar nu dat dunne bmslijmvlies......Gyn vertelde dat het beter is met clomid te beginnen want betere eicelrijping en dat zorgt weer voor beter bmslijmvlies ofzo? Ik heb er ook geen verstand van :(
    Hoe voel je je nu na de IUI?

@ sanne, thnx. Je hebt gelijk dat ik gewoon even op internet moet gaan zoeken. Staat genoeg op.
    En gefeliciteerd!!! misselijkheid is niet leuk :( hoop dat je het een beetje volhoudt!

3. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Welkom Cupcake.
    Ik heb zelf geen ervaring met de Medische Molen. Heel veel succes!

Dat is nog niet zo'n heel raar rijtje met cycli PoohB!

Moekie: hoelang moet je die bolletjes nog gebruiken?

@hier; ookal zijn de kwaaltjes nu miniem, voel me wel steeds zekerder :D
    Gisteren bij MvM een knaltest! Ookal was bij urine zo ontzettend licht.

4. Moekie

Moekie Niet meer actief

Go go go HBB! Mooi zo!
    Hiero tot 16 oktober de bollen, 17e een test doen. Bij wel zwanger: doorgaan met de bollen, bij niet zwanger: stoppende de bollen en wachten op de ongi. Hoop op het eerste! :)

Cupcake, misschien even wat reaserch doen op google of hier een topic starten in het forum vruchtbaarheidbehandelingen? Die meiden hebben er echt veel verstand van.
    Succes, maar het komt vast goed, je bent er lekker vroeg bij.

Hier wat krampjes, steekjes en soms wat druk. Geen idee of het zo hoort of dat het misschien toch…….
    Ik heb ergens gelezen dat de pijn komt door de stimulatie, en dat de andere eitjes die ook aan het rijpen waren weg moeten uit je systeem en dat je dat kan voelen.
    Maar het is nog vroeg, nog ruim anderhalve week wachten helaas :(

5. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Moekie ik hoop het zo voor je he

6. Clown12

Clown12 Actief lid

7 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    Twente
    Hallo dames.

Welkom cupcake.
    Hopelijk gaat de progesteron al genoeg voor je doen.

Sanne, hopelijk gaat het al wat beter met je, zodat je weer aan het werk kunt.

PoohB, balen dat je ongi bent geworden.

HBB, super dat je zo'n knaltest had bij MvM! Dat geeft je inderdaad weer zekerheid!

Moekie, ik hoop voor jou ook op de eerste optie!

@hier: ik snap helemaal niks meer van mijn lichaam. Mijn borsten doen nog zeer maar gistermiddag had ik bij het afvegen een streepje bloed terwijl ik eigenlijk pas aanstaande zaterdag ongesteld moet worden. Gisteravond was het dan weer bruinig met nog maar 1 puntje bloed. Voor de zekerheid een maandverbandje gepakt maar die was vanochtend gewoon schoon. Pfff, waarom kun je niet gewoon in je lichaam kijken wat er gaat gebeuren.

7. Moekie

Moekie Niet meer actief

Pff clown, wat een gedoe.
    Nu maar even de standaardoptie erin gooien: kan het innesteling zijn? ;)
    Hoop voor je dat dat het geval is en dat je zaterdag lekker positief test!

Thanx Nurrie!

Pooh, late reactie, maar nog balen van opoe :(
    Maar je cycli gaan wel de goede kant op hoor, wat regelmatiger :)

8. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    @HBB, gefeliciteerd! vet dat je dan zo'n fijne positieve test hebt! Genieten dus :)

@ moekie, spannend voor jou dus. Hoop voor je dat het gelukt is. wachten duurt lang he...thnx voor je tips.

@ clown, balen he dat je gewoon niet precies weet hoe het er in je lichaam aan toe gaat. Het is maar een beetje gissen en hopen telkens haha.
    Of innestelingsbloeding? Of zeg ik nu iets heel raars?

@ hier, zo bloed prikken op progesteron. Zit aan de antibiotica wegens blaasontsteking dus hoop niet dat dat invloed gaat hebben op de waardes. ;)

@ de rest die ik vergeten ben, succes!

9. Clown12

Clown12 Actief lid

7 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    Twente
    Die optie kreeg ik in een ander topic ook al te horen. Ik hoop dat het inderdaad een innesteling is!! Maar ik ga er maar niet vanuit, dan is de teleurstelling als ik toch echt ongesteld wordt hopelijk iest minder.

Cupcake, veel succes zometeen!!

10. Clown12

Clown12 Actief lid

7 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    Twente
    Ik vrees dat het toch geen innestelingsbloeding is/was. De buikpijn en rugpijn wordt erger en het bloedverlies wordt ook meer. Dus ik vrees dat ik gewoon ongesteld ga worden.

11. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Clown k@t voor je meid

Hier mooi aan de klus klus klusssie de klus hihihi

12. Moekie

Moekie Niet meer actief

Clown, das mooi balen zeg! En ook wel vroeg deze cyclus :( sterkte meid!

Nurrie, maak het maar lekker gezellig deze week :p

13. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    He Clown....stuuuuuuupid! Ff balen, en daarna op naar een volgende ronde toch? Hou de moed er in.

Nurrie, have fun! ;)

Vrijdag krijg ik de uitslag vh progesteron. En dan maar eens zien of ik weer binnen 10 dagen na ovulatie ongesteld wordt. Afwachten maar weer....pf.

Succes allemaal!

14. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Oh wat balen Clown :(

Hoe gaat het Moekie?

Ik ben benieuwd wat eruit komt Cupcake!

15. Moekie

Moekie Niet meer actief

Spannend cupcake, hij zou ergens boven de 30 moeten zijn voor een goede uitslag. ( Ik had 34, maar er is toch iets niet helemaal goed met mijn progesteron. Hij daalt waarschijnlijk heel snel na de piek.)

HBB, hoe is het bij jou? Is het al echt geland dat het nu eindelijk zover is? Hoe voel je je?
    Hier zit ik natuurlijk in spanning. Geen idee of het raak is. Ik voel me niet anders dan normaal. Voor mijn gevoel zou ik het toch door moeten hebben als het eindelijk gelukt is??? ( Had jij dat wel?) Dus we wachten nog een weekje lekker af :)

16. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Het gaat wel! Nog steeds heel onzeker.
    Totdat ik weer een jankbui krijg, of bv. ijs op mijn boterkoek smeer!
    Het is nu vooral wachten tot de eerste echo.

Heel vreemd, maar mijn man en moeder wisten het al voordat ik het wist.
    Met name omdat ik flink aan het chagerijnen was en mijn man afkatte. Doe ik namelijk nooit!
    Ik had het dus helemaal niet door! Ik had ook gewoon menstruatiekramp en lage rugpijn.

Jij zit nu op 9DPO ongeveer? Kun je je aan de IUI-regels houden, of zal je eerder testen?
    Die wachtweken zijn gewoon hels! Probeer leuke dingen te gaan doen, afleiding te zoeken!

17. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Hoi!

HBB, grappig dat je moeder en man het eerder wisten dan jij! Ik hoorde dit ook eens van een vriendin van me, dat haar moeder het al lang wist haha.
    Och en ijs op boterkoek, zeker weten zwanger! :D

Thnx Moekie voor het aantal/nummer progesteron wat oke zou moeten zijn. Zal het zeker morgen eens vragen wat de waarde is!
    Voel je al iets? Test-drang? ;)

xx

18. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Nou, net terug van gyn.
    Prosteron was 50, was dus goed volgens gyn. Meteen evaluatiegesprek gehad over afgelopen cyclus en de echo's etc.

Ze zag niet in wat er mis zou zijn. Ik wees haar op dun bms de afgelopen echo en dat andere gyn eventueel clomid adviseerde.
    Ik moet aankomend weekend ongesteld worden, dus weer een cyclus van 22 a 23 dagen. Naar mijn idee heb ik dan een lf van 10 dagen....maar volgens gyn een lf van 12 dagen en dat is oke.
    Mijn vraag: Hoe bereken je de lf? Ingaande op dag van eisprong of dag na eisprong en eindigend op dag van menstruatie of voor menstruatie?

Ben er een beetje down van merk ik. Hakt er toch in telkens naar gyn te moeten en maar weer afwachten. Ik hoop eigenlijk op medicatie. Volgende week weer gesprek met gyn....dan echt kijken hoe nu verder...;)

19. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik snap dat je down bent, maar het is geen slecht nieuws!
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

Ik tel altijd vanaf de dag van de eisprong tot mijn menstruatie.
    Dat zat altijd rond een dag of 11. Met eens een uitschieter naar 14 dagen, maar volgens mij heb ik toen een vroege miskraam/missed abortion gehad.
    Die termen zijn me nu nog steeds niet duidelijk!

20. Moekie

Moekie Niet meer actief

Cupcake, 50 is wel mooi hoog! Dan is mijn 34 vergeleken bij jou laag. Irritant dat verschillende gyn`s allemaal wat anders zeggen.
    Ik tel mijn lf vanaf de eerste dag NA ovulatie ( DPO< days past ovulation) tot de eerste dag echt rood bloedverlies. Bij mij was dat wel 10/ 11 dagen, maar wel met bruinverlies vanaf dag 7/8 en daarvoor krijg ik de progesteronbollen. En bij mij hielp het doordrammen wel een beetje ( maar ik heb ook wel een heel erg begrijpende de gyn, die alles wel wil proberen :) ) Succes meid en hoop dat je snel uit je dip bent!

HBB, ik zou ook wel ijs met boterkoek willen, maar dat zou ik sowieso wel lekker vinden, zwanger of niet ;)
    Grappig dat ze het eerder door hadden dan jij, wat een goede vent heb je dan ook :p

Ik wacht lekker af, door de hormonen van de pregnyl zou ik wel eens een positieve uitslag kunnen krijgen, die dus vals positief is. Na 10/ 12 dagen is de pregnyl wel weg. Dus ik til het sowieso over het weekend heen. Testdag is donderdag, maar als ik eerder het idee krijg dat het misschien wel raak is, dan test ik eerder :)

Fijn weekend meiden!

Deel Deze Pagina