Oooh spannend hier weer voor sommige al werr bijna test dagen , ik moet nog ff klusse de klus hihi net zo,n beetje achter de rug om de dag nu voor zekerheid ff toi toi meiden en een heelgoed weekend x
@HBB, Thnx meis. Is inderdaad ook goed nieuws. Ik laat het ff rusten nu, genieten van het weekend. @ Moekie, oke is me duidelijk hoe je de lf rekent. Dankje voor je reactie! Jij weet veel Ik snap dat je nu liever nog niet test als het resultaat vals posi kan zijn. Nog ff afwachten......ben benieuwd! Jullie ook een fijn weekend! Geniet er van.
Ben blij dat ik anderen kan helpen Ik heb zelf ook hier op het forum veel geleerd, dat geef ik nu weer door!
Moekie , hoe gaat het en al nieuws hihi En verder iedereen. Mooi weekend gehad nou hier beginnen mijn tepels een beetje zeer te doen gevoelig zijn is dat niet wat vroeg ?
Goedemorgen dames. HBB, dat is wel bijzonder dat je man en moeder het al eerder wisten. Maar ijs op boterkoek kan best heel lekker zijn. Cupcake, mooie score van je progesteron. Ik tel de lf hetzelfde als Moekie. HBB, volgens mij is het een missed abortion als het niet loskomt (en dus curretage moet plaatsvinden of via die tabletten) en een miskraam als het wel zelf loskomt. Moekie, hoe voel je je?? Nurrie, waar zit je nu in je cyclus?
Hoihoi! Een nieuwtje; ik ben zwanger..... Gisteren en vanochtend getest. Licht positief.....ik kan het nog niet geloven ook.... Vriend was ziek tijdens de eisprong, ik was aan de antibiotica én had dun bms.....heel raar! Hoop dat alles goed blijft gaan Aan alle dames hier: succes voor degene die op het wachtbankje zitten. Veel plezier als je in je gezellige dagen zit en sterkte als de menstruatie is doorgebroken. Duim voor jullie! xx
Wat een verrassing Cupcake! Gefeliciteerd! Spannend nu hè? Nurrie, ik had altijd pijnlijke tepels de dag na de eisprong. Moekie, hoe is het?
@ Sanne, thnx, ja pure spanning hoor, pffff. Hoop zo dat het goed mag blijven gaan. Heb jij nog steeds die spanning van als het maar goed zit of gaat dat er langzaam af naarmate de weken verstrijken en je weet dat het oke is...? @ clown, dankje!
Wow CupCake! Gefeliciteerd, wat gaaf! En eng, want ik het dat vannacht gedroomd :/ Het wordt tijd voor de Overijsselse BabyBende Topic! Moekie Moekie Moekie! Hoe gaat het?! Mijn duimen draaien overuren en ik ben zelfs zenuwachtig voor je!
Nee Cupcake heb ik niet meer hoor. Ik weet dat het nu ook nog steeds wel mis kan gaan, maar ben daar echt niet bang voor. Ik was na de termijnecho op 11,5 week goed gerust gesteld.. Maar dan heb je nog even..komt vast goed! En je moet maar zo denken, zorgen maken verandert niks. Je kunt er nu zelf niks meer aan doen, alleen afwachten.
Cupcake, wow, gefeliciteerd! Misschien was daarom je progesteron ook wel zo heerlijk hoog! Geniet er lekker van en hopelijk volg ik je deze week op! Hbb, wat een droom dan! Droom je ook even voor/ over mij En wat lief van je . Zit zwaar in de spanning. Had net wat heel erg donker bloedverlies. Dus geen idee wat het is, of laat innestelingsbloed, of helaas pindakaas Zo raar weer, maar helaas is alles bij mij raar . Nog wel even afwachten en misschien morgen toch al testen. Pfffff Clown en Nurrie, nog geen nieuws dus, maar zie hierboven Nurrie, ik heb ook na de eisprong wel eens gevoelige tepels, is door de aanmaak van progesteron.
Nou hier had ik een scheut pijn op een dag dat was dag of twee eerder dan ei normaal maar me cyclus is de laatste twee cyclussen elke x eerder dag of twee en nu heb ik al me eisprong gehad heb nooit gevoelige tepels rond eisprong alleen paar dagen voor nod , Moeke hoop op goed nieuws van je Cupcake gefeliciteeerd meid
Thnx allemaal Jaa! Ik stem voor een overijsselse babybende topic Moekie, jij gaat gewoon ook volgen, bam! Donker bloedverlies kan natuurlijk heel simpel de innesteling zijn. Ik zou me nog niet druk maken hoor als ik je was (al begrijp ik je zorgen natuurlijk) Test morgen gewoon alvast! Kom je het wel hier showen??? Hbb, Wat raaar dat je het gedroomd hebt!! Heel toevallig droomde ik ook de nacht voordat ik er achter kwam dat het wel eens raak kon zijn dat ik een positieve test had...ook zo raar. Maar wat erg grappig joh!! Hoe voel jij je verder? Sanne, oke lekker lijkt me dat dat je je geen zorgen meer maakt. Ik vind het wel fijn dat je zegt dat ik er nu toch niks aan kan veranderen, je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Ik probeer te genieten Nurrie: ik had ook altijd na eisprong gevoelige tepels en tieten. Hield aan tot menstruatie. Nu dus helemaaaal geen last van, ook apart.
@Cupcake, wow, gefeliciteerd! Is het al een beetje geland? @Moekie, hoe gaat het? Ik duim voor je. Hier ook nog aan de klus.
Haha nee nog steeds niet. Morgen moet ik weer testen en hoop dat streep is opgelopen. Gyn gaat me bellen morgen en als streep opgelopen is dan een echo plannen voor over 3 weken. Gyn was gematigd positief over de licht positieve testen en vond dat ik te vroeg had getest. Zij gaat uit van een latere eisprong... Spannend dus! Klus ze!
Cupcake, hoop dat ie lekker donkerder is! Voel je je ook anders? En ik hoop je zeker snel te volgen ( wij allemaal natuurlijk ). Ik wil ook wel zo`n droom Pooh, Thanx! Hiero nog onzeker, het bruinverlies is gewoon vreemd. Het is soms bijna zwart en heel weinig. Nog een dagje wachten en dan nog maar weer testen ( en als er wat te showen is laat ik het zien ). Ga wel uit van een negatieve, want bloedverlies is bij mij nooit een goed voorteken geweest. En dan hopelijk snel verder naar de volgende ronde en dan hopelijk raak!