Welke meiden uit Overijssel , ook bezig om zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nurrie09, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Moekie dat bruin/zwart kan ook oud bloed zijn he

2. Clown12

Clown12 Actief lid

7 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    Twente
    Hallo.

Nurrie, spannend.

Moekie, kan me je onzekerheid wel voorstellen. Zo lang het geen helder rood bloed is en het niet veel is zou ik proberen om je niet al te veel zorgen te maken (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk).

@hier is het allemaal een beetje vreemd. Ben nu 2 dagen niet meer ongesteld maar heb nu al ontzettend veel helder slijm. Ben ook al meteen maandag met de ovutesten begonnen maar die zijn tot nog toe negatief. Wel raar dat ik dan nu al zoveel helder slijm heb.

3. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Streep was wat donkerder ja. Ik hoopte dat ie wat meer donker zou zijn, maar dat valt tegen haha. Ik wil gewoon een knaller ;)
    Ik voel me misselijk, snel buiten adem, rommelende maag, moe. Geen last van pijnlijke boobies. Best apart want dat had ik altijd voor NOD, en behoorlijk ook.
    Ik denk dat het dan gewoon oud bloed is. Dat is niet erg als je dat hebt. Oooh ik ben zo benieuwd! Hoop ook echt dat je zwanger bent :D
    Hieronder testje:

Bijgevoegde bestanden:

4. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Helder slijm begint bij mij vaak meteen na menstruatie, op dag 7. dag 11 had ik dan een positieve ovu. Ik denk dat je nog even door moet testen :)

5. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ooh dat loopt mooi op Cupcake!
    Is het al een beetje geland?

@Moeki: hoe gaat het? Zolang het geen helderrood is kan het nog alle kanten op!
    Maar de Utrogestan zorgt er toch voor dat je niet gaat bloeden? Ik ben benieuwd!
    Mijn duimen draaien!

@Vlown: over het slijm kan ik niet goed meepraten i.v.m. wisselende cycli.
    Het begon overigens wel vaak 4 dagen van te voren.
    Bij mijn laatste cyclus had ik 2 dagen na mijn memstruatie al slijm.
    Blijkt dat mijn eisprong op al dag 11 is geweest. Geen positieve ovutest gehad trouwens.
    (Normaal was mijn eisprong pas na dag 28 :O)

@hier: sinds een dag of 4 flink misselijk en hoofdpijn! Geen pretje!
    Maar wel al een cupmaat omhoog :D

6. Clown12

Clown12 Actief lid

7 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    Twente
    Cupcake, die testjes zien er netjes uit! Vind die van vandaag toch al een stuk donkerder dan die van de 14e.

Ik ga ook zeker nog even doortesten hoor. Maar snap er gewoon niks meer aangezien normaal het slijm pas een week na de laatste dag van de ongi komt ongeveer. Misschien dat mijn cyclus nu dus ook weer korter wordt, aangezien ik de vorige cyclus ook maar 25 dagen had.

HBB, die cupmaat vindt je vriend vast niet erg :D Hopelijk zakt de misselijkheid snel.

7. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Gewoon gezellig maken met je vriend/man!

Vind mijn man wel erg! Hij mag er niet aankomen.
    Hij hoeft er maar naar te wijzenen ze doen al pijn!
    Ik moet wel zeggen dat ik me wel een stuk vrouwelijker voel, mijn cupmaat was maar een kleine B

8. Moekie

Moekie Niet meer actief

Dames, vanmorgen een nega test, zoals verwacht. Nu de ongi maar afwachten en door naar de volgende iui. Hopelijk is dat degene voor ons :).

Cupcake, hij is wel duidelijk donkerder hoor! Over 2 dagen gewoon nog een keer en dan een knaller:)

HBB, ja jammer dat ie er niet aan mag :(. Maar hij kan wel kijken toch? :p
    Balen van de hoofdpijn en misselijkheid, hopelijk is het snel over!

Clown, bij mij wisselde het ook erg. De ene keer op dag 7 al doorzichtig slijm, dan pas op dag 14. Misschien krijg je dus wel snel je eisprong, gewoon door blijven testen!

9. sannew1987

sannew1987 Actief lid

26 mrt 2013
    135
    0
    0
    Shit, balen Moekie! Je komt heel positief over (en daar heb ik echt respect voor!), maar dit is natuurlijk gewoon rot..
    Maar ben er van overtuigd dat het gauw raak zal zijn!! Je verdiend het gewoon om ook een echte Moekie te worden!

10. sannew1987

sannew1987 Actief lid

26 mrt 2013
    135
    0
    0
    Jj, hoe gaat het nu met jou?

11. Clown12

Clown12 Actief lid

7 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    Twente
    Wat ontzettend balen Moekie. Hopelijk is de volgende ronde wel raak!! Ik ga voor je duimen.

12. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Moekie ,pfff balen man , op naar de volgende iui en moed niet opgeven meid knuf

13. poohB

poohB Actief lid

21 aug 2013
    126
    0
    0
    Proberen onze wens in vervulling te laten gaan - z
    Overijssel
    @moekie; wat baal ik voor jou dat de eerste iui niet gelukt is!

@clown; bij mij wisselt het slijm ook nogal. Wanneer mijn eisprong is weet ik niet; doe (nog) geen ovutesten en voelen doe ik het ook (nog) niet. Af en toe denk ik van wel, maar zeker weten doe ik het niet.

@cupcake; streep is duidelijk donderder dan bij je eerste test.

@HBB; vervelend van je misselijkheid en hoofdpijn. Hopelijk voel je je snel wat beter.

14. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    @moekie heeey wat balen zeg! Had het zo gehoopt voor je! Maarrrr hou de moed er in he. Er gaat gewoon een volgende ronde komen en dan ben je zwanger, let maar op :) ;) *knuf*

@hbb, misselijkheid speelt hier ook op, vooral 's ochtends, manman wat een drama. Had jij vanaf de eerste week dat je erachter kwam dat je zwanger bent ook al zere/grote boobies of kwam dat later pas?
    Sterkte met de kwaaltjes :)

@iedereen die wel een stijging ziet, thnx! ik zie door de vele testen het bos niet meer haha.

15. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Iedereen fijn weekend al vast hopelijk positieve berichten zo niet kop op het komt goed

16. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Ohhhhh meiden dit is niet normaal zere boobs en zoooooooo moe he kan bekant hele dag slapen lig savonds voor 8 uur al ko pffff , maar dar ik al last heb van me boobs vanaf eisprong zo,n beetje is ja niet normaaaal heb ik nooit alleen paar dagen voor nod

17. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ooh nee Moekie. Wat balen!
    Ik had het zo gehoopt!

@CupCake: mijn borsten deden al pijn vanaf eisprong!
    En ze groeiden inderdaad heel snel al! Nu ook dikke aderen door mijn tepels!

@Nurrie: klinkt weer veelbelovend!
    Wanneer wil je gaan testen?

18. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Denk maandag , huiboobee
    Zoals ik nu mijn tweede helf cyclus mee maak zo heb ik hem nog nooit meegemaakt , wel moe en zere borsten maar paar dagen voor nod maar nu paar dagen naär ei al moe en zere boobs slapen kan ik bijna hele dag red de film savonds niet eens meer pfff

19. Moekie

Moekie Niet meer actief

Lieve meiden, dank jullie wel! Doet me goed die lieve woorden :)
    Op naar de volgende ronde en hopelijk is die wel raak!

Nurrie, weer spannend voor jou. Ik hoop het zo voor je meid!

Hbb en cupcake, succes met de kwaaltjes! Ik hoop ze ook snel te krijgen ;). (Of een aantal, liever niet de misselijkheid :cool:)

20. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Nou Moekie
    Van alle kwaaltjes die ik heb/had, vind ik misselijkheid het prettigst.
    Dat te pas en onpas janken, in de supermarkt omdat de pindakaas op is, is gewoon niet leuk!

Maarr ik hoop dat je snel van die kwaaltjes mag gaan genieten!
    Wat is de nieuwe plan van aanpak?

Deel Deze Pagina