Meiden hier op de kv een hele lichte streep zelfs niet op foto te zien maandag doe ik er nog 1 want dan komen de testen binnen , dan moet die maandag wel wat donkere zijn denk ik als het zo is d kv testen vertrouw ik niet zo meer die zijn ja niet meer zoals ze. Waren ik hou jullie op de hoogte x fijne zaterdag en matchday vandaag aan deze kant dat biertje laat ik maar ff rustig aan met doen als ze winnen
Nurrie, hopenlijk kunnen wij jou volgende week echt feliciteren. Je zit nu ja ook nog voor nod, dus is goed mogelijk dat hcg nog even moet stijgen. Hier gaan wij ronde 30 in. Word er zo depressief van. Fertiliteitskliniek Hengelo heeft pas volgende maand weer tijd. Dus daar word je ook niet vrolijk van.
Nurrie, ben erg benieuwd naar je test morgen! Lexy....pff duurt lang he nog zo'n maand. Kop op, jullie kunnen er in ieder geval terecht en geeft toch weer wat hoop he? Geniet nog even van de laatste dag van het weekend meiden! Moekie: aankomende ronde weer iui neem ik aan? xx
Irritant dat wachten steeds en dan weer teleurgesteld worden, dat vond tenminste wel. Hier ondertussen 14weken zwanger en nog steeds heel misselijk. Heb inmiddels medicijnen tegen het overgeven, want ik hield niets meer binnen. Dat helpt wel beetje tegen de zeg maar kokhals prikkel. Tot nu toe heb ik nog niet echt kunnen genieten van de zwangerschap, hoop dat dat snel komt. Hoe gaat het nu met jou Sanne?
Oh Jj, niet leuk! Welke medicijnen heb je? Bij mij werkte emesafene en primperan niet. Gelukkig cyclizine wel (wordt trouwens niet vergoed door verzekering). Mijn advies, als de medicijnen niet voldoende werken, vraag dan om andere! Heb je zelf in de gaten wat je misselijkheid versterkt? Bij mij was dat de televisie, gesprekken voeren. Dat heb ik dus ook een tijdlang flink vermeden. Bij mij helpt veel drinken (water, niet meer dan 4 slokken per keer) ook goed. Maar ja, iedere misselijkheid is weer anders en misschien kun je hier helemaal niks mee, maar wou het toch gezegd hebben. Straks kun je er toch iets mee.. Ik hoop voor je dat het gauw beter wordt!! Hier gaat het wel beter met de misselijkheid. Ik geef nog ong. 1x per 2 dagen over. Iedere dag nog wel een paar uur misselijk, maar wordt steeds beter. Mijn buik groeit enorm. Hij was helemaal plat, maar nu echt al een mega bol erop. Het is wel leuk om die verandering te zien. En Jj, op de momenten dat ik niet misselijk meer ben, begin ik er al wel van te genieten.. (Maar ik heb ook al heel vaak gedacht dat er toch werkelijk niks leuk aan zwanger zijn is..) HBB, ben je zo emotioneel ja? ik heb echt totaal geen last van mijn emoties/hormonen. nurrie, spannend! ben benieuwd naar je test van morgen. lexy, knuffel!
Goedemorgen meiden. Nurrie, wat spannend! Hopelijk vandaag een dikke vette posi streep. HBB, dat is wel heel erg als je gewoon moet janken omdat de pindakaas op is in de winkel. Staan ze je vast raar aan te kijken. Lexy, ronde 30... daar wordt iedereen depri van. Gelukkig kun je bij de fertiliteitskliniek terecht. Wel pas over een maand maar de afspraak staat in ieder geval. Wel een hele dikke knuffel voor jou. JJ, balen dat je zo misselijk bent en daarvoor medicijnen hebt gekregen. Hopelijk trekt de misselijkheid snel weg. Sanne al een flinke buik gekregen. Leuk, leuk!! Volgens mij heb ik mijn eisprong gevonden. Ben vanaf dag 7 met ovutesten begonnen en hele tijd was ie blanco maar zaterdag (dag 12) was het meteen een knaltest, echt donkerder dan de controlestreep, en gisteren was hij ook nog positief maar wel alweer een lichtere streep dan zaterdag. Zaterdagmiddag hebben we ook geklust. Wilde vriendlief gisteravond ook nog zo ver krijgen maar het lukte niet. Hopelijk kunnen we vandaag ook nog ff klussen en hopelijk is het deze ronde raak!.
Zo clown, die van 19oktober is inderdaad goed positief. Over twee weken weet je of het raak is Nurrie.... al opnieuw getest??
Ja, die 2 weken wachten is altijd zo'n ellende he. Duurt zo lang hihihi. Ben ook wel benieuwd naar Nurrie. Hoe gaat het met jou Lexy?
Clown, die is zekers duidelijk! Nu die ellendige wachtweken . Succes meid! Nurrie, hoe is het, is de streep duidelijker??? Lexy, ik zit ook in Hengelo bij de kliniek. Wij moesten ook een tijd wachten ( net rond kerst), maar ik vind het erg fijn daar. Ze nemen de tijd voor je, het wordt niet afgeraffeld. Daardoor moet je soms iets langer wachten op je afspraak, maar dat heb ik er wel voor over. Zo duurt de spuitinstructie normaal een half uur, maar ik was zo bang, dat het een uur duurde. Geen probleem en ze liepen ook niet de hele tijd op hun horloge te kijken, ze wilden echt dat ik met een goed gevoel naar huis ging. En nu ben ik blij dat ik wat hulp krijg, want het geeft me meer rust en hopelijk geeft dat snel resultaat . En straks hopelijk voor jou ook! Zwangere dames: succes met alle kwaaltjes en vooral die irritante misselijkheid. Hopelijk is het snel over kunnen jullie echt heel erg gaan genieten van je beeb binnenin
Nou mooie ellende hier gisteren morgen weer een lichte streep en smiddags bloeding weer dag of twee eerder wordt gek van me cyclus had zo gehoopt dat het raak was , maar ik weet wa voor mij geen kv meer , pfff ben er flauw van
Balen Nurrie!! Constante bloeding? Of wat lichtjes? Egobericht: zelfs uitwendig kon je het hartje zien kloppen ♥ Het ging zelfs al even dansen! Heb het helaas gemist! Ik ga onder volledige ziekenhuis controle i.v.m. overgewicht.
Moeki dank je! Krijg al rust door dit te horen. Ben echt als de dood om er naar toe te gaan. Zo bang dat er iets compleet mis is dat we onze droom vaarwel moeten zeggen. Nurrie, dat is balen! Hoop zo dat iedereen hier volgend jaar mama mag worden.
Moeki, even domme vraag die je mij misschien wel kan beantwoorden. De onderzoeken moeten uiteraard uit eigen zak betaald worden. In ieder geval eigen risico. Gezien nu het einde van het jaar dichterbij komt, is het dan niet verstandig om te wachten tot januari omdat er heel veel kosten erbij komen als er iets mis is? Was zomaar iets wat mij te binnen schoot.
HBB, wat fijn voor jullie! Gaat helemaal goed dus, wat heerlijk! Geniet er lekker van Lexy, maak je geen zorgen. Die dames daar hebben alles al een keer gezien en meegemaakt. Ze zijn heel relaxt en stellen je goed gerust. Ze zien altijd wel mogelijkheden. Qua geld heb ik er niet over nagedacht. Ik was allang blij dat we eindelijk hulp kregen. Ze lopen qua administratie iets achter, dus wij hebben nog niet zoveel hoeven betalen. Een deel wordt natuurlijk ook vergoed. De eerste onderzoeken zijn wat metingen ( echo`s), wat bloedprikken en zaadonderzoek ( was 50 euro). Bloed ( ongeveer 50 euro) en echo`s zijn voor de vrouw en komen op jouw rekening, zaad op rekening van de man. Mijn tip: ik zou niet wachten, in december zijn ze 2 weken dicht en voor januari is er dan een wachtlijst en drukte ( wij waren toen pas half februari aan de beurt). En als ik het zo zie zijn jullie al langer bezig dan wij. Dan is het misschien fijn om al een paar onderzoeken gehad te hebben. ( Maar bij ons kon het financieel ook wel uit, als je dat niet hebt is het natuurlijk een ander verhaal.) Succes meid, komt helemaal goed!
@Clown, succes met de wachtweken, test was zeer duidelijk. @Nurrie, wat balen zeg! Sterkte! @HBB, fijn! Gaat verder alles goed?
Moekie, Ben zo dom geweest om ons eigen risico hoog op te schroeven omdat wij eigenlijk nooit wat hebben. Dit is de eerste keer sinds 10 jaar dat ik bij de huisarts was. Voor mijn man geldt hetzelfde. Maar besef me nu weer dat ik mij druk maak om iets doms. Des te eerder dat wij antwoorden krijgen, des te beter. En misschien des te eerder wij toch in verwachting mogen geraken. Binnenkort gaan wij verhuizen, hoop dat wij dan al een begin mogen maken aan een kinderkamertje Hoe ziet het eigenlijk met jullie, degene die nog zwanger moeten raken,.... zien jullie ook OVERAL baby'tjes. En vinden alles in de winkel dat voor de kleine is leuk (of kopen jullie zelfs al dingetjes?)
De zwangere buiken vielen uit de lucht. 5 babies in de straat erbij in de afgelopen 2 jaar. En ze waren maar aan het klaggen dat ze zooolang bezig waren, 4 rondes. Dat maakte me zo boos! Ik heb nooit iets voor een toekomstige baby gekocht. Wat nou als het nooit zou lukken, dan hebben we babyspulletjes in huis! Hoe het hier gaat? Stressy. Mijn man heefr eindelijk de knoop doorgehakt om te gaan verhuizen: naar Twente. Dusss! Dat wordt binnenkort veel naar Almelo, Oldenzaal etc. afreizen! Iemand tips voor een wijk? We wonen nu in een hele Hollandse wijk, in eenhofje met een flinke tuin! Alleen ons huis heeft maar 3 slaapkamers en geen zolder, dat is iets wat we erbij willen. Dus het liefst geen achterstands/asielzoekerswijken!
Goedemorgen. HBB, leuk dat je wat dichterbij komt wonen haha. Helaas weet ik zo niet waar je het beste kunt zitten in Almelo of Oldenzaal aangezien ik zelf in Hengelo zit. Ik heb dat wel een tijdje gehad dat ik echt overal babys zag maar dat was vooral toen ik nog aan de pil was maar wel al heel graag wilde stoppen maar vriendlief nog niet zo ver was. Nu valt het eigenlijk wel mee. PoohB, hoe gaat het met jou?? HBB, super dat je het hartje al zo goed hoorde kloppen! Hier weinig nieuws te melden, nog geen klachten en dus kan ik alleen maar afwachten.