@HBB ik kan je helaas niet helpen met wijken in Twente. Kom zelf namelijk ook uit de regio Zwolle. Overal baby's zien - ja ook voornamelijk toen ik nog aan de pil was en ik al wel graag wilde, maar dit financieel niet/moeilijk haalbaar was. Nu ook wel, gisteren hoorde ik weer over een nichtje van mij dat zij zwanger is, buurvrouw staat op het punt van bevallen, dochter van collega staat ook op het punt van bevallen 2 collega's van manlief worden binnenkort papa etc. Babyspulletjes kopen - heb ik 1 x gedaan (spel oid van Winnie the Pooh; niet voor niets mijn naam hier, was heel erg afgeprijsd). Ik ben de oudste van de neven en nichten. Zelf ben ik erg laat met kinderen (35), maar oudste nichtjes/neefjes hebben nu de gemiddelde leeftijd voor kinderen. Dus de afgelopen en komende tijd weer erg veel baby's in de familie. Mocht het ons niet lukken dan geef ik dit wel als cadeautje. @Clown ik heb helaas niets te melden op het vlak van zwanger zijn/kwaaltjes e.d.. Wacht nu weer op mijn NOD (ongeveer eind van de maand). Volgens manlief ben ik zwanger (zegt zijn gevoel), maar hij merkt verder niet wat aan mij en ikzelf ook niet.
HBB: Twente... tja, je wilt het echt bij Almelo of Oldenzaal houden? Dan kan ik inderdaad ook niet helpen. Collegatje woont in Almelo met een enorme tuin, maar heeft maar 2 slaapkamers, kleine studeerkamer en een grote zolder. Dat blijkt daar standaard te zijn in die wijk. Andere wijken ken ik niet. Wij gaan zelf naar Haaksbergen verhuizen. 4 grote slaapkamers en een grote zolder die ook als slaapkamer gebruikt kan worden. Tuin is ook redelijk. Misschien ook wat voor jullie
We hebben een prachtige huis in Almelo gevonden. 2 onder 1 kap. 4 slaapkamers met een zolder die nog uitgebouwd kan worden. 320 m2 perceeloppervlakte. En 35.000 goedkoper dan ons eigen huis! Binnenkort een bezichtiging! Maar oh wat zal ik een heimwee krijgen naar Zwolle Mijn man heeft jaren in Schelfhorst gewoond, dus zijn voorkeur ligt bij Almelo. Ik vind alles best, zolang ze me maar kunnen verstaan! (Ik kom van oorsprong uit Groningen en dat blijf je horen). Ik zal Haaksbergen ook even op het lijstje zetten! Klinkt namelijk wel goed!
HBB, dat Gronings accent heb je hier toch geen last van? Ze zullen je heus wel verstaan. Denk dat het eerder andersom is, dat je de mensen zelf niet zult verstaan.
Haha, zou het?! Zou ik echt geweldig vinden! De vrienden die ik daar in de omgeving heb kan ik gelukkig wel verstaan, haha.
HBB, ik ben zelf blij met Enschede. Haaksbergen ken ik ook goed en is grotendeels prima ( op 2 wijkjes na). Almelo is wel goedkoper dan Enschede en redelij wat nieuwbouw voor weinig. Ik zie al sinds ik het wil overal zwangere dames en kinderwagens. Ben ook zou jaloers sms op dames met een mooie zwangere buik. Ook ben ik altijd aan het kijken hoe oud mensen waren bij hun eerste kind, dit omdat ik mezelf soms oud vind (33). Maar voor ons 31 was de wens er nog niet, dus ik mag niet klagen. Ik heb nog niets gekocht, misschien moet ik dat eens doen. Kijken of dat misschien het zetje is wat nodig is om zwanger te worden Lexy, wat je zegt: hoe eerder hoe beter. En hoe eerder je antwoorden hebt, hoe sneller je misschien wel zanger bent! Veel plezier met verhuizen, welke wijk in Haaksbergen? ( Ik werk daar )
Hier de bloeding wat minder jonge niet normaajl meer wat een bloeding . En hier ook hengelo wij zijn vanuit enschede verhuist naar hengelo bevalt me goed hihi Hoop hier nog beetje goed nieuws te krijgen heel gauw voor ons allemaal schiet niet echt op pfffff Wens jullie allemaal fijn weekend
Ja meiden , gelukkig wel Alleen fikse bonje met manneke , betrapte hem dat hij joint had gerookt ben heel boos en terleur gesteld en verdrietig , hij heb er ook zo spijt van maar ik blijf heel verdrietig erom , gvd dit heb ik toch niet verdient pfff
Oh jee! Als jullie duidelijke afspraken m.b.t. tot dat hebben gemaakt is dit wel balen! Hopelijk kunnen jullie het uitpraten! Hoe gaat het met jullie? Veel last van de storm?
Hallo dames, Zou ook graag met jullie mee kletsen! Wij gaan voor een tweede. Kom uit Enschede en ben net weer gestopt met de pil. Liefs Sharon
Welkom Sharon! Nurrie, is inderdaad balen als jullie de afspraak hebben het niet te doen. Had hij daar een reden voor dat ie het deed? Zenuwen ofzo?
Stormtechnisch nergens last van, alleen heeeel veeeel blaadjes in de tuin Nurrie, balen van je vent, maar het komt vast goed! Gewoon even een goed gesprek hebben Welkom Sharon! Morgen de iui! Weer spannend, hoop dat het een keer raak mag zijn Qua eitjes was het minder ( eentje links en een kleintje rechts), maar we wachten het af en dan over een week of 2 kijken of het gelukt is
Hier uit geproken met manneke hij heb er veel spijt van tot janken toe mag ook wel zoveel verdriet hih mij er mee heb gedaan , Sharon welkom Moekie succes vandaag knuffffffff
Succes vandaag Moekie! Vandaag is mijn menstruatie begonnen, hopen dat mijn cyclus weer een beetje op regel is na het stoppen met de pil. De vorige keer was er geen pijl op te trekken.
Hoi meiden! Ik heb geeeen idee waar ik moet beginnen met reageren en actief meekletsen maar dit lijkt me een goed begin . Ik kom uit Zwolle en bezig voor een 1e kindje! Ben ik de enige uit Zwolle of zijn er meer?
Moekie heel veel succes vandaag! Sharon welkom, hoop idd voor je dat je menstruatie nu wel een beetje 'op regel' is. Nurrie fijn dat je het hebt uit kunnen praten met je man Storm hier goed doorstaan, moet alleen binnenkort alle bladeren die in de tuin zijn gevallen weer gaan opruimen:x. Gisteren te horen gekregen dat ik mijn bijbaantje kwijt raak. Werk gewoon fulltime (36 uur in 4 dagen) en op de vrijdag werkte ik er nog ergens anders (3,5 uur) bij. Dit vanwege schulden nav vorige relatie. Helaas heeft haar dochter nu ook geld nodig en gaat mijn werk overnemen.