Er is er wel nog eentje uit Zwolle dacht ik zo gauw te lezen? Nouja, Zwolle is ook eigenlijk een klein dorp natuurlijk
Vandaag uitslag van de zwemmertjes van mijn man. Die is positief. Erg blij om natuurlijk. Maar nu beginnen de volgende twijfels.....wat is er met mij mis?!
Fijn Lexy dat de zwemmers in orde zijn! Wat is de plan van aanpak momenteel voor jullie dan? @Moekie: hoe gaat het?! Lukt het wachten nog een beetje? @hier; ik begin wat meer energie te krijgen! Al word ik wel chagerijnig van mijn verkoudheid. Dat duurt nu al 7 weken! Ooh the joys of zwangerschapskwalen
Ladies, was even heel druk op het werk. Hier stijgt de spanning natuurlijk Maar we slaan ons er doorheen. Goed druk zijn helpt wel. Geen idee of het misschien raak is. Heb niet echt signalen die zouden zeggen: je bent zwanger! Nog een weekje wachten Lexy, fijn dat de zwemmers goed zijn! Onze gyn zei: ik heb liever zwemmers om mee te werken, dan geen zwemmers. Nu mag jij onderzoeken krijgen? Succes! HBB, die kwaaltjes ook . Maar het gaat vast snel weer over en blij dat je wat meer energie hebt! Pooh, misschien kan het geen kwaad om eens te checken hoe je huisarts erin staat? En ovutesten kan ook geen kwaad. Het hielp mij in ieder geval uitzoeken wanneer mijn ei was ( ik dacht naïef dat het rond de 14e cyclusdag was iedere maand, maar bij mij was mijn ei vaak pas na de 20e cyclusdag.) En succes met de " grote schoonmaak" in je huis . En die luxe komt vast wel weer terug
Hallo dames, Wie weet toevallig hoe dat in Hengelo bij de fertliteitskliniek werkt? De dokters assistente wist niet of ik zelf moest bellen voor een afspraak of dat wij een oproep per post zouden krijgen. Ze dacht het laatste. Moekie nog een weekje .... duim echt voor je dat het gelukt is!
@ Lexy, je huisarts moet een verwijsbrief sturen naar de fertiliteitskliniek en je krijgt dan van de fertikliniek een oproep thuisgestuurd. Succes!
Hoi hoi, Ik kom ook meelezen en schrijven. Ben 32 jaar en kom uit Enschede. En wij gaan ook voor 1ste kindje. Volgende week donderdag is mijn NOD. En ik heb direct een vraag voor jullie; Dames kennen jullie dit? Een vriendin van mij is ook bezig met zwanger worden en wilde graag meer weten over Ovulatietesten. Gezien het feit ik nu toch op het wachtbankje zit heb ik een paar testen voor haar meegenomen, dipstick en CB. Voor de grap hebben we samen getest omdat ik mijn eisprong een week geleden al heb gehad. Met als gedachte dat mijn testen negatief zouden zijn. Tot mijn grote verbazing is er een streepje te zien op mijn dipstick en de CB geeft een smiley. Zou ik misschien dan toch zwanger zijn???
Verwijzing idd van je huisarts, volgens mij is de wachttijd +\- 2 maanden. Bij aanmelding krijg je een vragen formulier thuis gestuurd die moet je voor de afspraak weer terug sturen. Als je voorkeur hebt voor een arts kun je dit aangeven. Ik loop zelf bij Dr Erika Rekers, echt een ontzettende lieve arts die ook echt naar je kijkt als mens. Alleen is ze de hele maand december met vakantie. Liefs Junyor
Lexy, wat cupcake en junyor zeggen. Verwijzing van de huisarts en dan krijg je een uitgebreide lijst voor jou en je partner die je moet invullen en opsturen. Daarna krijg je een uitnodiging voor een eerste afspraak.. Junyor, welkom hier! Ik zit ook bij erica Rekers , wat grappig. En ik vind haar een fijne arts, die inderdaad de tijd voor je neemt en alles goed uitlegt. Ook dokter Ossekoppele vind ik erg fijn. En terug op je vraag, ja je krijgt pas duidelijkheid als je ook een zwangerschapstest doet. Heb je via fm`s je eisprong bijgehouden, of via iui? Is je ei misschien toch later geweest? Spannend hoor! Succes en hoop dat het raak is. En ik duim ook, maar ja, mijn duimen hebben geen vel meer over . Fijn weekend meiden!
Verwijzing vragen bij huisarts inderdaad. We hebben er in Zwolle 4 weken overgedaan. We hadden 3 maand verwacht! Dus dat was vrij vlot voor een druk iets. @Junyor: of je eisprong was niet een week geleden.. Of het wordt tijd om een zwangerschapstestje te doen! LH testen meten namelijk ook een zwangerschap.
Ik heb vorige week zeker mijn eisprong gehad. Smiley op de CB test en controle bij de fertiliteit. Ik was echt overtuig dat mijn test negatief moest zijn. Mijn NOD is 14-11 op de verjaardag van mijn vriend. En ik wil liever niet eerder testen, een mooier cadeau kan ik hem volgens mij niet geven... Ik was deze ronde heel relaxed... Maar ben nu zoooooo ongeduldig....
Hoi hoi, Ik ben op cd 10 bij Erica geweest en een echo gehad en vanaf dag 11 gaan testen op advies van Erika. CD 12 smiley en geklust. CD 13 weer een echo gehad en daar was duidelijk te zien dat mijn ei weg was. Op advies van Erica s avonds nog een keer geklust, heb vriend voor het eten nog kunnen verleiden Ik heb echt de neiging om morgen weer een ovulatietest te doen... Wat zou jij doen??
@ junyor. Je gaat je zo of zo helemaal gek maken. als je ovu test doet en die is weer positief heb je natuurlijk nog meer hoop dat het raak is. Doe je geen ovu test blijf je er aan denken....... Wat je ook besloten hebt, succes. En laat het even weten hier
Hoi hoi, Ik heb geen ovutest gedaan. Ik zie het donderdagochtend wel dan is het voor ons beide spannend.
Woah! Dat je dat vol kunt houden zeg! Maar ik snap je ook wel. Ik kon persoonlijk de spanning niet volhouden! 4 dagen voor mijn verjaardag positief getest, verwekt op mijn man's verjaardag Succes deze laatste dagen! Ik hoop echt op een goede uitslag!
Junyor, ik zou al een zwangerschapstest hebben gedaan Al ben ik niet zo`n tester, maar in dit geval zou ik het willen uitsluiten. Succes meid, spannende dagen voor je! Als ik morgen op 13 dpo weer bloedverlies heb, dan test ik dinsdag. Anders wacht ik ook tot donderdag ( tenzij ik daarvoor zeker weet/ voel dat het raak is )