Test kv gedaan negatief ,wat zijn die dingen slecht geworden zelfs met water naar nog niet verzoenlijk aftelezen ellendige dingen temp ook 2gr gezakt pff wordt voor mij ooknieuwe ronde
Vage test! Jammer dat de kwaliteit van die dingen zo snel achteruit gaan! En super balen dat je naar de volgende ronde moet
Ow balen nurrie! Hier is vandaag ook de ongi doorgebroken . Op naar iui nummer 3! Bedankt voor de steun en lieve woorden meiden, doet me goed Fijn weekend!
Oh moekie , het zit ons niet echt mee met z,n allen hopelijk allemaal een mooi kerstkado een positieve test ik gun het ons zo he allemaal te gelijk zwanger te zijn fijn weekend meiden
Hebben we een NOD lijstje in ons topic?? Of een afsprakenlijstje wie wanneer een belangrijke afspraak heeft??
Wat rot weer voor alle dames waarbij het deze maand niet gelukt is!!! Ik leef nog steeds met jullie mee hoor!!
Ladies, vandaag is even een kl*te dag. Vrienden zwanger van de tweede, 2 cystes dus geen nieuwe iui poging deze maand en net ook nog gehoord dat ik vanaf 1 januari geen baan meer heb Sorry, even ego, maar zie het even allemaal niet meer zitten :x
Moekie , wat een ellende het zit ons, hier ook niet mee pfffffffffffff dikke knuf junior je mag er 1 maken hoor van me wel leuk idee
Thanx meiden! Nachtje slapen heeft me goed gedaan. En het er gisteren uitgooien ook En we moeten gewoon door met het leven, want stil blijven staan heeft ook geen zin! Maar de volgende keer krijg ik slecht nieuws liever iets meer verspreid in de maand
Nurrie, balen weer dat het deze ronde niet gelukt is. Hopelijk volgende ronde meer geluk! Moekie dat was gisteren wel erg veel (te veel) slecht nieuws voor 1 dag. Ben blij dat het nachtje rust je goed heeft gedaan. Sanne hoe gaat het nu met jou?
Moekie, gelukkig heeft een nacht slapen al iets geholpen.. poohB, Vind het lastig om het hier neer te zetten, maar het gaat niet zo denderend.. Mijn misselijkheid is nog niet helemaal weg, maar zo goed te hanteren. Alleen heb ik er nu al bekkeninstabiliteit bij gekregen en daar baal ik behoorlijk van. Constant pijn, vooral 's nachts waardoor ik weinig slaap. En ja, ik weet het...ik bén tenminste zwanger. Dat realiseer ik me ook echt wel, en we gaan ook echt voor het eindresultaat. Maar leuk is het zo niet helaas.