Sanne, erg vervelend van je klachten. Dat is al heel vroeg in de zwangerschap dat je hier last van hebt. Gelukkig is de misselijkheid nu te hanteren. Misschien een tip - heb je je klachten al eens neergelegd bij een chiropractor?
Sanne, dat mag je hier gerust neerzetten hoor! En erg vervelend dat je al die klachten hebt. Snap dat je zo ook minder van het hele gebeuren geniet. Maar je weet waar je het voor doet en we gaan allemaal voor zo`n mooi eindresultaat! Heel veel sterkte meid en ik hoop dat het snel beter gaat. Hier net gehoord dat we definitief niet verder gaan met iui deze ronde. We mogen wel zelf klussen en wei weet lukt het toch een keer spontaan! Ook wel lekker even geen gedoe, geen afspraken, geen medicijnen etc. En we gaan ervoor dat 2014 ons jaar wordt! ( En voor jullie allemaal ook!)
NOD LIJST 7 dec - Junyor, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 5 Belangrijke afspraak: 22 Nov Junyor, uitslag semen onderzoek
NOD LIJST 7 dec - Junyor, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 5 12dec- nurrie, 34 , 1ste kindje , ronde pffff
NOD LIJST 27 nov - Sher, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 7 dec - Junyor, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 12 dec- nurrie, 34 jaar , 1e kindje , ronde pffff
Och kijk.....even weg en alweer wat veranderd hier....leuk! junyor, wat is de uitslag van de semenanalyse? Heb de brief vandaag binnen gekregen voor afspraak in Hengelo. Yesyesyes! In december mogen we er naar toe!
Vandaag getesten, maar Omo wit! Denk dat ik nu 4 dagen voor mijn nod zit, maar dit is de eerste ronde dus het zou ook langer kunnen zijn! Maar bah wat ben ik misselijk!
NOD LIJST 27 nov - Sher, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 7 dec - Junyor, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 12 dec- nurrie, 34 jaar , 1e kindje , ronde pffff 13 dec- Moekie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 26
Lexy, wat fijn dat jullie zo snel terecht kunnen! Junyor, wat was inderdaad de uitslag van het semen onderzoek?
Hoi hoi, Even snel een berichtje van mij. We hebben gister ontzettend goed nieuws gekregen. De Semenanalyse was goed!!!!!! We zijn super blij en we hebben in overleg met Dr Rekers afgesproken dat we nu een half jaar verlof krijgen. Dus even geen bezoek meer bij de Fertiliteitskliniek in Hengelo. We zijn vandaag een jaar samen en hebben een heerlijk dagje geshopt in CenterO. Dinsdag ga ik weer beginnen met Ovulatietesten ... Deze week word dus een klus week... Liefs Jun
Junyor, dat is fijn nieuws! Geniet lekker van elkaar en hopelijk is het snel raak! En Nurrie, 2014 wordt ons jaar!!!
Moekie , daar gaan we voor gun het ons allen van harte en moekie en dan hopelijk gelijk op dat zal nog mooier en leuker wezen knufff
NOD LIJST 27 nov - Sher, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 7 dec - Junyor, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 12 dec- nurrie, 34 jaar , 1e kindje , ronde pffff 13 dec- Moekie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 26 26 nov - PoohB, 35 jaar, 1e kindje, ronde 6 Vandaag 1 dag overtijd, maar al vaker iets langere cyclus gehad. Als ik dit weekend nog niet ongi ben dan ga ik testen. Maar om eerlijk te zijn heb ik niet het idee dat ik zwanger ben, maar je weet het nooit. Ik blijf positief.
Even een egoberichtje. Vanmiddag ongesteld geworden. Helaas weer op naar de volgende ronde (7). Heb besloten te wachten met naar ha gaan tot januari. In december proberen we het op de 'ouderwetse' manier en wellicht met tempen. Deze week verplicht een week verlof van het werk. Werkgever vindt dat ik te weinig 'in the lead' en pro-actief ben. Moet deze week benutten om te bedenken wat ik wel goed kan en wat ik wil doen. Snap niet echt goed waar dit vandaan komt (wellicht worden er hogere eisen gesteld), want doe deze functie al bijna 13 jaar. Is mij nog nooit verteld, alleen afgelopen augustus met functioneringsgesprek.... Ben deze week hier druk mee bezig. Maar nu even afleiding op ZP. Morgen om 11.00 gesprek.
NOD LIJST 27 nov - Sher, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 7 dec - Junyor, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 12 dec- nurrie, 34 jaar , 1e kindje , ronde pffff 13 dec- Moekie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 26 28 dec - PoohB, 35 jaar, 1e kindje, ronde 7