Hallo meiden, Leuk dat er ook dames uit enschede en omgeving zijn op dit forum. Dit is allemaal nog heel erg nieuw voor mij, nooit eerder op een forum aangemeld. Wel veel mee gelezen Even voorstellen, kom uit Enschede, ben 26 jaar en heb eigenlijk al een paar jaar een sterke kinderwens. Door medische redenen steeds uitgesteld maar ongeveer 5 maanden geleden alvast gestopt met de pil met als achterliggende gedachte dat wanneer het lichamelijk beter met mij zou gaan wij gelijk aan de slag konden om het zo maar te zeggen hihi Nu wil het toeval dat wij 1 keer zonder voorbehoedsmiddel hebben geknuffeld precies op mijn meest vruchtbare dag (verkeerde berekening bleek achteraf) dus dag erna gelijk met de arts gesproken en alle medicatie stop gezet voor de zekerheid. Even stressen en omschakelen maar ooooh nou vinden we het zoooo spannend! de dagen erna ook gelijk verder geknuffeld om de kans nog meer te vergroten. Nu ben ik inmiddels 5 dagen overtijd en ik vind het heel erg spannend allemaal. Nog geen positieve test helaas maar ook nog geen menstruatie. Ik hoop hier leuke dames te vinden om lekker mee te kletsen, met elkaar meeleven en de onzekerheid te delen. Mijn partner wil zich er liever nog niet te veel mee bezighouden omdat hij bang is voor de teleurstelling. Maar ik kan mij er gewoon onmogelijk niet mee bezighouden haha denk aan niets anders Liefs Milo
Welkom Milo @PoohB hoe is je gesprek gegaan? Hier gister ongesteld geworden na 34 dagen (langste cysclus ooit) Hopelijk de volgende ronde wat korter, of gewoon raak natuurlijk!
Hoi hoi, Ik zat even te denken of ik mij hierbij aan wil sluiten.... Als jullie nog geen ledenstop hebben dan wil ik mij heel graag bij jullie voegen. Ik kom uit Deventer en wij gaan voor een 2e. Ben sinds eind september gestopt met de pil, zodat ik hier straks geen last meer van heb. De planning is eigenlijk februari 2014 beginnen, maar deze cyclus hebben wij al redelijk ons best gedaan. Hoewel ik zelf niet het gevoel heb dat het raak zal zijn, vind ik het toch spannend Als ik rekening houd met mijn langste cyclus (30 dagen) dan is mijn NOD 17 december
Nieuwen welkom ledenstop neeee nog langer niet op een heeeel vruchtbaar nieuwjaar dan maar straks voor ons allen hihi hoop het zo Sher rot voor je meid Heb hier de klusdagen voorbij 😆😫😜
NOD LIJST 07 dec - Junyor, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 12 dec - nurrie, 34 jaar , 1e kindje , ronde pffff 13 dec - Moekie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 26 17 dec - Brondy, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 28 dec - PoohB, 35 jaar, 1e kindje, ronde 7 dec - Sher, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1
Dag meiden, Ik pas niet helemaal bij jullie rijtje, maar ik zou het wel leuk vinden om wat te kletsen met meiden uit de regio. Helaas ben ik maar al te bekend met de mmm, als je vragen hebt, stel ze gerust. Ik kom uit Hengelo en ben 30. Zie banner voor de bijzonderheden. Onze laatste ICSI hebben we in Duesselsorf gedaan. Hopelijk ben ik welkom bij jullie. Wij hopen ooit nog op een spontaan wonder...
@sher: wat balen zeg , hoop dat het de volgende ronde wel raak is! @ alle meiden: ik hoop dat 2014 een heuse babyboom met zich mee brengt in Overijssel! Ik gun het jullie allemaal van harte. Ik zag in het lijstje van brondy dat we alweer aardig in de buurt van jullie NOD komen. Spannend hoor ik ga voor jullie duimen. Zelf nu de 6de dag overtijd denk morgen of woensdag nog een testje doen. En mocht er nog niks uitkomen ga ik vrijdag denk ik de HA bellen. Ik vind het zo spannend, heb super veel respect voor alle meiden hier die al zo lang bezig zijn en keer op keer in die spanning zitten. Hebben jullie nog tips misschien hoe je deze zenuwslopende dagen het beste doorkomt?
@ milo spannend hoor. Hoop zo dat je gauw duidelijkheid hebt. Die dagen zijn lastig door te komen, veel afleiding zoeken. Wij gaan hier niet aan de anticonceptie. Dus ik ga die spanning elke maand ook weer voelen. Ik ben nu nog aan het wachten op mijn cyclus. Er is al jaren niets spontaans gebeurd bij ons, maar stiekem heb ik die hoop toch nog. Ondertussen hoop ik echt dat het voor jullie allemaal snel raak zal zijn.
Hey meiden lief dat jullie zo mee leven Eigenlijk ben ik een beetje bang om opnieuw te testen ( bang voor een negatieve test) Ik was al begonnen met testen 5 dagen voor mijn NOD hihi dus zo geduldig ben ik niet hoor. Maar omdat er nog steeds niets te zien was werd ik een beetje onzeker en doe ik nu pas om de 2 a 3 dagen een nieuwe test. Zondag heb ik voor het laatst getest (5dagen overtijd) en die was nog spierwit Heb wel wat kwaaltjes die mij lijken op zwangerschapskwaaltjes ( opgeblazen buik, rommelende darmen, veel vaker plassen, continu een honger gevoel) maar misschien houd mijn lichaam mij wel voor de gek. Dit is trouwens de eerste keer dat ik overtijd ben. Wat denken jullie is er nog hoop? @ roos: spannend hoor, ik hoop dat je cyclus weer gauw opgang komt!
Nieuwe meiden welkom! Gezellig die drukte Milo, wat spannend! ( Maar misschien is het ontpillen of een cyclus die nog niet echt op gang is? ) Roos, hoop voor je op een 3e spontane wonder ( ik hoop nog op mijn eerste, maar ik zal ook de mmm wel nodig hebben voor het uitvoeren van die wens. Mocht ik ooit icsi krijgen dan weet ik je te vinden!) Wachtbankers, succes allemaal en hopelijk krijgen er veel voor de kerst nog goed nieuws!
@ nieuwen welkom! computer thuis gecrasht, geen mogelijkheid gehad jullie op de hoogte te houden van het gesprek afgelopen vrijdag. Vandaag in de pauze even tijd gemaakt. Gesprek is op zich positief verlopen. Mag blijven werken, in dezelfde salarisschaal, maar moet helaas wel een andere functie gaan uitvoeren. Niet van de één op de andere dag, maar ergens in januari. Nieuwe medewerker moet ik ook nog inwerken. Ik moet weer administratief werk doen; hetzelfde als waar ik ruim 13 jaar geleden mee begonnen ben bij dit bedrijf (overheid). Maar manager heeft aangegeven dit te zien als startpositie en wil dat ik mij verder ga ontwikkelen. Dit door middel van in eerste instantie een coachingstraject, zodat ik de 'hoogvlieger' kan worden die ik volgens mijn competentietest ben. Ik mocht van mijn manager deze week ook nog thuisblijven als ik dit wilde. Heb aangegeven dat ik weer graag aan het werk ga en dat er diverse zaken nog afgehandeld moeten worden (als het lukt dit jaar) en dat ik deze graag zelf afmaak. Voorbereidende fases zijn inmiddels afgerond en heeft erg veel tijd en energie gekost. Wil niet dat een ander met de eer van mijn werk gaat strijken. even weer ontopic - hoop idd dat 2014 voor ons allemaal een heel vruchtbaar jaar wordt!
Poohb wel fijn dat je het zelfde salaris blijft behouden. Maar wat deed jij nu precies?? Moekie Hopelijk voor jullie snel raak dan. Zie dat jullie al een tijdje zitten te wachten op een eerste wonder. Milo Is dit je eerste cyclus?? Dan kan het best zijn dat je nu een hele lange cyclus hebt. Hoop het niet voor je en test je over een dag of 2 toch positief. Jij staat ook nog niet in het lijstje zo te zien..... Roos nou hopelijk is het jullie gegund. Maar zie dat jullie nu nog eerst genieten van een pasgeboren zoontje?? Gefeliciteerd. @sher wanneer is jouw NOD nu?? Nou ik snap er niks meer van, heb ik nou mijn ei gehad of niet?? Argh, denk dat het gewoon 2 weken wachten wordt en dan zien we wel of het deze ronde al gelukt is of dat we in Januari weer verder gaan. Hebben geen haast en dit is nog maar de 1e ronde, dus ach.
NOD LIJST 07 dec - Junyor, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 12 dec - nurrie, 34 jaar , 1e kindje , ronde pffff 13 dec - Moekie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 26 17 dec - Brondy, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 28 dec - PoohB, 35 jaar, 1e kindje, ronde 7 01 jan - Sher, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2
@poohb: Wel fijn dat je niet achteruit gaat qua salaris, helemaal in deze tijd! Hopen dat je snel weer verder kunt met je zelfontwikkeling, een beetje uitdaging blijft natuurlijk ook belangrijk @moekie: ik hoop dat je kinderwens snel vervuld zal worden.2014 word een nieuw jaar met nieuwe kansen ik gun het je van harte! @brondy: spannend hoor dat jullie voor een tweede gaan, hoe is het bij jouw eerste zwangerschap gegaan? Ook zo gepland als nu, met cyclus bijhouden etc? Dit is nu mijn 5de cyclus sinds ik gestopt ben met de pil. Mijn cyclus ziet er zo uit tot nu toe: 21,25,23,22,??..en mijn eisprong voel ik heel erg goed, heb dan de hele dag erg pijnlijke steken. Dit was al gelijk de eerste cyclus zo. Maar ik heb nog totaal geen ervaring hiermee dus zou niet weten of het aan het ontpillen ligt of dat ik een lange cyclus kan hebben. Ik hou er wel rekening mee dat het vals alarm is maar stiekem hoop ik het toch wel heel erg dat het goed zit. Mocht het deze keer niet raak zijn hebben we wel besloten om gewoon verder te gaan met proberen. Nu hebben we de smaak te pakken hihi Mag ik ook bij jullie op het lijstje? Volgens mijn berekening was mijn NOD 26 november uitgaand van het gemiddelde. Ben 26 jaar en dit is ronde 1 voor ons eerste kindje.
@milo Ja wel cyclus bijhouden, maar niet met ovu-testen. Heb ik 2 rondes gedaan maar dat leverde niets op en ik werd er gek van. De seks werd toen meer een moetje. In januari gingen wij op wintersport, beide totaal relaxt en daar is onze zoon verwekt, althans dat denken wij Verder was mijn eerste zwangerschap, een super zwangerschap, zo wil ik wel heel vaak zwanger zijn dus ben ook wel heeeel benieuwd hoe het deze x zal gaan. Hmmmm, je had een mooie redelijk stabiele cyclus. Ben jij extra vitamines gaan slikken?? Gek dat je dan nu zo'n lange cyclus hebt en nog steeds een omo-witte test. Hopelijk snel duidelijkheid, anders toch even naar de huisarts gaan.
NOD LIJST 26 nov - Milo87, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 07 dec - Junyor, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 12 dec - nurrie, 34 jaar , 1e kindje , ronde pffff 13 dec - Moekie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 26 17 dec - Brondy, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 28 dec - PoohB, 35 jaar, 1e kindje, ronde 7 01 jan - Sher, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2
Goedemorgen dames, @ Milo: heb zelf een extreem regelmatige cyclus. Ben ooit 2 x overtijd geweest en ook gelijk een week. De laatste keer was na een terugplaatsing van een cryo. Heb toen een tuurstreepje gehad op de test en uiteindelijk alleen wit. Uiteindelijk dus een week later pas ongi geworden en flink ook. Denk zelf een vmk. Wil hiermee zeggen dat er misschien wel wat gaande is, maar gewoon laat is ingenesteld. Het lijkt me niet meer komen van het ontpillen ofzo. Inderdaad even aanzien en aan de ha voorleggen. @ Moekie: ik hoop dat je de mmm bespaard blijft. Zo niet, dan mag je me alles vragen. Ondertussen wel ervaringsdeskundige geworden. @PoohB: ben niet op de hoogte van het hele verhaal, maar het klinkt fijn dat je je salaris en baan mag behouden. Helemaal in deze crisistijd. @ Brondy: heb inderdaad een kersverse zoon. We hadden niet meer gedacht dat ik nog zwanger zou raken van de cryo's, maar gelukkig toch nog. Fijn dat je een goeie zwangerschap had. Misschien weer ff op wintersport We hebben nog een cryo in dusseldorf, die mag je terug laten plaatsen na een half jaar. Dat doen we denk ik niet hoor. Even wat langer ertussen. Dan moeten we eerst een ander huis denk ik. We wonen in een oud huisje, met 3 slaapkamers, maar niet heel erg veel bergruimte. Met 3 kids groeien we echt uit ons jasje. We zijn wel van plan om te verhuizen, maar dan moeten ze eerst wat aan die restschuld regel doen. Verder trek ik eerst de stoute schoenen aan en ga ik solliciteren...