Iemand eing idee wanneer je zou kunnnen testen na een eventuele instelling? Mijn NOD is 1 januari nu heb ik op 26 december een beetje bruinverlies gehad. Vanochtend getest, maar helaas negatief!
Ik had een week na de terugplaatsing een positieve test bij mijn zoon. Dat was 4 à 5 dagen voor NOD. Maar dat was ook heel snel hoor. Er zijn heel veel meiden die pas op of rond de NOD een licht positieve test krijgen. Een vriendin van mij pas een week later. Ik duim voor je! Kan nog steeds hoor!
Iedereeen de beste wemsen en een heel vruchtbaaaaaar nieuwe jaar voor ons allemaal , nou hier me manneke zegt gisteren dat ik een k*t humeur heb en snau al twee dagen nou dat heb ik nooit zo heb ik je nog nooit mee gemaakt , merk het zelf niet eens hahaha arme manneke
Gelukkig nieuwjaar dames! En een heel vruchtbaar 2014! Hier vanacht ongesteld geworden! Vraag mij toch echt wel af wat dat bruinverlies vorige week was!
Hey meiden Ben wat afwezig de laatste tijd, in de vakantie kijk ik bijna niet, sorry. Gelukkig is het hier nog wel bij te houden. @sher Ah balen zeg Ik heb altijd bruin verlies voordat ik ongesteld word. Iedereen nog de beste wensen en voor de nog niet zwangeren onder ons een heel vruchtbaar 2014!!!!!
Hallo dames, Wij wensen jullie een fantastisch, gezond, gelukkig, liefdevol en vooral een vruchtbaar 2014!!!! Ik hoop dat onze wensen in vervulling gaan. Liefs Junyor
Sher , balen meid Junior , nou dat hoop ik ook dat ik mooi kadoo heb voor manneke straks op zijn verjaardag hij is 9 jarig en moet 6 nod , heb wel de laatste dagen broert gevoel pfff
Had geen test thuis zeg me manneke van met ovu moet die toch ook wat aangeven als er een hormoon zit en eisprong geeft die niet meer aan 3 dagen voor nod haha slim kerel haha hier mijn ovu test dan in echt duidelijke
Bekijk bijlage 369256 Ik zie ook iets! Spannend nurrie! Zal over 2 dagen nog een keer een testje doen! In welke ronde zit je nu?
Nur, die bovenste in zonder negatief al best duidelijk Ik hoop het heel erg voor je! Duim Duim Duim! Hoe is het met de rest?
Jonge onvriendelijk sommige , mijn manlief zegt doe is een ovu test heb ik gedaan normaal zijn ze omo wit als ik geen ei verwacht , wordt er gezegt dat je niet snugger bent nou nou nou lezen kunnen ze al niet meer verzoenlijk
@nurrie Heb jij een ovu-test gedaan dan?? En die was niet wit?? Nou dan maak jij het wel heel spannend nu..... Duim, duim, duim!!