NOD LIJST 22 jan - PoohB, 35 jaar, 1e kindje, ronde 8 25 jan - MamavanLJN, 21 jaar, 2e kindje, ronde 3. 01 feb - Sher, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 01 feb - Nurrie08, 34 jaar, 1e kindje, ronde pfffffff 07 feb - Brondy, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 09 feb- Junyor, 32 jaar, 1e kindje, ronde 7 16 feb - RSL, 27 jaar, 1e kindje, ronde 17 aangepast
Mijn duimen blijven overuren draaien voor jullie allemaal! De Overijsselse Babybende Club moet echt gestart worden, zodat we allemaal over kunnen naar de club! @Moekie: worden weer spannende weekjes voor je! 3x is scheepsrecht toch!
NOD LIJST 22 jan - PoohB, 35 jaar, 1e kindje, ronde 8 25 jan - MamavanLJN, 21 jaar, 2e kindje, ronde 3. 01 feb - Sher, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 01 feb - Nurrie08, 34 jaar, 1e kindje, ronde pfffffff 07 feb - Brondy, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 09 feb- Junyor, 32 jaar, 1e kindje, ronde 7 13 feb- Moekie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 28 16 feb - RSL, 27 jaar, 1e kindje, ronde 17 Gisteren eindelijk ongi geworden na 8 dagen bruinverlies! Morgen de eerste meting weer en dan eens zien wanneer iui 3 er komt. Thanx voor de steun meiden!
Whooeehooe hopelijk zijn we allemaal snel zwanger! Kunnen we een grote baby-meeting doen als we bevallen zijn Gisteren lage baarmoedermond maar wel eiwitachtig slijm (sorry voor de details hahaha) Voor zo ver ik weet zijn dat enorme tegenpolen van elkaar dus ben heel benieuwd..
Zo ben ik weer was druk weekje pfff , nou hier loop ik ook tegen het ei aan hihi , nou dat hoop ik ook mamavanljn , dat wordt een leuke overijssels baby dagje dan zou leuk wezen hihi dit jaar moet het gewoon worden voor ons allen fijn weekend ben ff naar de jongens in red aan het kijken haha voetbal fanaat hihi
Ik ben hier begonnen met meelezen, maar wil graag reageren, doordat je opmerking me raakt. Is dr Rekers de vrouw met het grappige ronde brilletje? Daar heb ik meer over gehoord namelijk. We lopen sinds september bij de fertiliteitskliniek en heb niet echt een lekker gevoel bij Dr H. Ze komt heel zakelijk en niet-meelevend over bij zoiets emotioneels en heftigs. We weten door de eerste onderzoeken dat mijn man het "probleem" is, maar hebben ook de wachtperiode gekregen en mogen daarna beginnen met iui, terwijl een vriendin (hier op zp leren kennen) exact dezelfde scores had en binnen twee maand al ICSI kreeg... Wat een verschil tussen ziekenhuizen, maar ook tussen verschillende artsen. Ik ga de volgende pagina's ook lezen en mag ik me bij jullie voegen? Ik ben geen regelmatige poster, wil graag proberen afstand te houden, maar dit topic trekt me
Hoi Annemoon, Dr Rekers is idd de vrouw met het grappige ronde brilletje. Dr Hazelbach heeft mij 9 maanden laten lopen met Clomid zonder enige controle. Maak een afspraak met Dr Rekers. Zij is een echt heeeel anders en kijkt ook naar jullie als een stel. Dr hazelbach is echt een arts met als insteek en uitstraling "ik ben arts, dus wat ik zeg is goed" Ik kan me voorstellen dat je niet wil wachten en direct starten met iui . Mocht je meer willen weten, je mag me altijd een privé bericht sturen. Liefs Jun
Hoe is het hier? Hier is het wachtten begonnen? De 11e geklust de 13e mn ei waarschijnlijk gehad. Mijn nod is 29 e en heb vandaag een zeurderige onder buik net of ik ongesteld moet worden. We zullen het zien
De wachtweken vind ik ook het ergste deel. voel je iets en voel je niets.... pffff. Hopen dat we allemaal zwanger raken dit jaar.
NOD LIJST 25 jan - MamavanLJN, 21 jaar, 2e kindje, ronde 3. 01 feb - Sher, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 01 feb - Nurrie08, 34 jaar, 1e kindje, ronde pfffffff 07 feb - Brondy, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 09 feb- Junyor, 32 jaar, 1e kindje, ronde 7 13 feb- Moekie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 28 14 feb - PoohB, 35 jaar, 1e kindje, ronde 9 16 feb - RSL, 27 jaar, 1e kindje, ronde 17 Gisteren ongi geworden, NOD-lijst weer aangepast. Hoop dat volgende ronde raak is (leuk verjaardagscadeau voor mijn man). @Moekie, spannend hoor! @MamavanLNJ nog even een weekje duimen draaien voor jou.
Dankjewel! Ik vind de weken na ovulatie echt het meest waardeloos haha, wachten wachten wachten.. Gisteren een (action)ovulatietest gedaan omdat ik die nog had en die was licht positief?! zijn ze dat altijd voor nod?
Ik ben maandag begonnen met ovutesten, want ik dacht rondom donderdag m'n ei te hebben. Ze werden alleen maar lichter en lichter, zaterdag zelfs echt wit. Dus dan heb ik m'n ei al eerder gehad, dacht ik en krijg ik weer m'n cyclus terug op 27 dagen. Maar vanochtend is de test ineens weer donkerder. AAARRRGGGHHHHH nu heb ik twee opties: of m'n ei komt nog en ik blijf rondom de 34/35 dagen of ik zit al verder dan ik dacht en hij loopt op door zwangerschapshormonen.... Spannend!! Ik heb trouwens ook de kliniek gebeld en verbaasde me over de reactie van de assistente, ze snapte mijn gevoel helemaal er waren meer mensen die dit duidelijk zo ervaren en heeft direct dr H als hoofdbehandelaar bij ons weg gehaald en dr R toegevoegd. (vind het niet zo netjes om de namen hier zo neer te zetten) Nu wel pas 3-2 een afspraak.
@mamavanljn. Ovutesten kunnen weer oplopen omdat ze ook reageren op hcg het zwangerschapshormoon. Als mensen geen zwangerschapstest in huis hebben gebruiken ze ook wel eens een ovutest.
Haha bijzonder, rond mijn ei reageerde de hcg test ook licht positief.. Ben benieuwd! Jij ook heel veel succes, aftellen tot 3 Feb!
Ook ik heb dokter R. En ben blij met haar. Dokter H. heeft wel mijn kijkoperatie gedaan en dat deed ze prima en ook de info daarna. Verder heb ik haar nooit gehad. Morgen weer naar dokter R. voor een meting en hopelijk eind deze week de iui! Succes ladies met de wachtdagen. Die zijn altijd zo killing! Konden we die maar overslaan en direct een testje doen 2 dagen na de eisprong