Jeetje Lexi wat vervelend!! In ieder geval wel gefeliciteerd, ik hoop dat je met anderen wel een leuke avond hebt!
Succes met afwachten! Verschrikkelijk is dat, wachten wachten wachten... Hier weinig positiefs: Afgelopen donderdag ongesteld geworden en dan ook nog op dag 24, dus was mentaal compleet onvoorbereid en deze ronde dus ook geen iui, want we hebben op dag 12 de afspraak staan.
Thnx, gister was verjaardag. Hij dacht dat het volgende week was. Lamzak kon zich niet bedenken waarom er taart in de koelkast stond. Maar ja, hij is dan ook echt slecht met alles wat data betreft. Annemoon: je hebt dus komende ronde iui? Moekie, ff volhouden, het is snel 9feb! Hopen op een mooie streep op de test! Nou ja, twee bedoel ik dan Mamavan: zou even een paar dagen wachten. Heb test van jou gezien, en lijkt toch echt op een streep!
Goedemorgen dames! Net iets donkerder dan gister getest, zie nu wel echt een licht streepje maar tegelijkertijd verlies ik ook slijm met iets bloed en voel me ongesteld dus gok dat de rode duivels toch doorzetten... Voor innesteling is het nu al te laat toch?
Lexy, nog gefeliciteerd! Zou lekker zelf alle taart opeten Mamavan, is je ongi al doorgebroken of is het nog een beetje slijm met roze?
Jaaaaaa ik ben ongesteld, woehoee Maar niet heel getreurd ofzo, blij dat ik nu iig zeker weet waar ik aan toe ben! Hoe is het met jou nu??
Mamavan wel raar dan dat je test donkere is dan die daar voor ik zou je bloeding wel ff in de gaten houden
welkom Ilona! Mamavan, ja fijn om te weten waar je aan toe bent. Op naar de volgende ronde! Hier nu nog zeker 2 weken in spanning zitt, maar veel afleiding zoeken
Welkom Ilona @Moekie, succes met wachten. Probeer een beetje afleiding te zoeken. Ik duim nog steeds voor je dat je 9 febr. 2 strepen mag zien... @Lexy nog gefeliciteerd met je verjaardag! @Mamavan - op naar de volgende ronde! Hier nog steeds ongi. Deze ronde duurt dit wel erg lang, zit nu nl. al op dag 8. Bijna dus de klusperiode weer in.
Welkom Ilona!! Verloor gister avond stolsels (sorry voor de details) en toen werd de bloeding ineens 4x zo erg. Dus kan m'n lol op hoor, poeh wat een pret!! haha. Hebben wij eigenlijk een lijst met Nod en zwangeren? Ik ben ff te lui om zelf te kijken muahaha.
NOD LIJST[/SIZE][/B] 9 februari - Junyor, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 8. 20 februari- Annemoon,33 jaar, 1e kindje ronde 16
25 jan - MamavanLJN, 21 jaar, 2e kindje, ronde 3. 01 feb - Sher, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 01 feb - Nurrie08, 34 jaar, 1e kindje, ronde pfffffff 07 feb - Brondy, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 09 feb- Junyor, 32 jaar, 1e kindje, ronde 7 13 feb- Moekie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 28 14 feb - PoohB, 35 jaar, 1e kindje, ronde 9 16 feb - RSL, 27 jaar, 1e kindje, ronde 17
Hier lst van veel witte afscheiding pffff niet normaal Mamavan, jammer hopelijk volgende ronde beter het moet toch wel een beetje geluk komen voor ons allen , Verander je je datum ff op de lijst mamavan thnx alvast
Hallo dames, Lees al een tijdje stiekem mee en heb me nu maar eens aangemeld. Mag ik met jullie mee kletsen?